o_bilozerska: (На Покрову-2006)
[personal profile] o_bilozerska
Друзі, я ж нічого не знала, а тут, виявляється, навколо моєї персони цілий скандал розгорівся.

Після моєї перемоги у конкурсі блогів The Bobs, де я стала кращим україномовним блогером за версією користувачів Інтернету (46%) і посіла третє місце у всесвітньому конкурсі блогів (10%), двоє або троє людей, здавна негативно до мене налаштованих, написали донос організаторам конкурсу, що я начебто нацистка і блог мій нацистський, а отже, не мав права брати участь у конкурсі, організованому німецькою медіагрупою "Deutsche Welle".

telega

Нарили цитат із моїх постів 5-6 річної давнини - що я вважаю корисними акції під гаслом "Пам’ятай, чужинець, тут господар українець!" (вони, вочевидь, із цим незгодні і вважають, що господарями в Україні має бути хтось інший). Також відкопали цитату, де я пишу, що через багато років у Берліні стоятиме пам’ятник Гітлеру (як Чінгісхану у Монголії, хоча він вчинив не менше звірств; як Леніну і Сталіну, які вбили людей на порядок більше, ніж Гітлер з Чінгісханом разом узяті). Мала я рацію щодо цього пам’ятника чи ні - сперечатися марно, це покаже лише час.

Ще мене звинувачують у тому, що я симпатизую "нацистським організаціям" ВО "Свобода" та "Патріот України". Здається, більше нічого не нарили.

Вочевидь, вони сподіваються, що я зараз почну виправдовуватись. Звісно ж, і не подумаю. У профайлі мого ЖЖ чітко написано, хто я: "Безпартійний, позаорганізаційний, незалежний журналіст правих поглядів". Я свої погляди ніколи не міняла і не приховувала.

Звісно, я не нацист і не фашист. Більше того, вважаю, що нацистів і фашистів у сучасній Україні або нема, або мені про них нічого не відомо.
ВО "Свобода" - парламентська партія. "Патріот України" - офіційно зареєстрована громадська організація. Якби у їхній програмі чи публічних виступах лідерів було щось нацистське, їх, як мінімум, одразу заборонили б.

Також ніде у моїх публікаціях немає закликів до знищення чи дискримінації людей за расовою ознакою.

До того ж, я, як багато хто знає, виступаю проти авторитарного режиму Януковича і публічно підтримую всіх опозиціонерів, до яких би партій чи організацій вони не належали.

Мої погляди - це бажання вивести мою державу, причому якомога далі, з-під впливу імперської Росії, колишньої метрополії. Далі від Росії - ближче до Європи.
Наскільки мені відомо, люди, які на мене скаржаться, мають діаметрально протилежні погляди і не можуть через це зберігати неупередженість.


Ті ж, хто називають мене виключно "рупором правих", свідомо чи не несвідомо замовчують, що я висвітлювала і ліві молодіжні акції, і величезну кількість протестів, які до правого руху не мають жодного відношення (найвідоміша - підприємницький Майдан). Що останні три роки, після зміни в Україні влади і початку політичних репресій, переважно займаюся правозахистом, в тому числі захистом прав журналістів. Причому підтримую не лише тих людей, які поділяють мої погляди.

(Принагідно подяка вінницькому правозахиснику Дмитрові Гройсману за гранично гідну позицію у цьому питанні).

Ну, і наостанок пара слів про тих, хто пише ці доноси (прізвищ принципово не називатиму). Комусь можуть не подобатись мої погляди чи мої статті - але ніхто не може звинуватити мене у тому, що я бодай раз у житті написала на когось доноса у якусь інстанцію - що він, наприклад, ультралівий активіст, російський шовініст, платний агент ФСБ чи просто написав щось недозволене. Ну, не пишу я доносів. Гидую.

А хто ж пише?
Пишуть такі самі люди, які у 1937 році "стукали" в НКВС на сусіда, що він анекдоти про владу розповідав. Сусіда саджали як "ворога народу", а донощику діставалася його кімната у комунальній квартирі. Чи на начальника доноси писали, щоб його місце зайняти.

Це люди, які бояться чесної конкуренції зі своїми опонентами. За великим рахунком, це вороги демократії, бо вони хочуть штучним шляхом позбутися конкурентів, щоб отримати змогу перемагати не за діловими чи творчими якостями, не за більшістю відданих голосів, а домовившись у своєму колі, хто "наша людина", а хто "підлий фашист". Їм обов’язково потрібні якісь сита, бо перемагати у чесній боротьбі вони чи то не бажають, чи просто нездатні.

Чорна заздрість була і є в усі часи, за всіх режимів. Тільки в минулі часи тих, хто комусь заважав, звинувачували в тому, що вони агенти імперіалізму і американські шпигуни, а зараз - що вони фашисти і нацисти.
Те, що об’єктом таких нападок стала саме я - скажу чесно, шалено тішить :).
Page 1 of 2 << [1] [2] >>
(deleted comment)

Date: 2013-05-10 02:33 pm (UTC)

Date: 2013-05-10 02:23 pm (UTC)
From: [identity profile] bazeful.livejournal.com
а чому б не відкрити прізвища "стукачков"?
якщо вони достеменно відомі - вай нот?

Date: 2013-05-10 02:27 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Оскільки вони не ховаються і роблять це під власними іменами - добре, назву їх: Андрій Манчук і Олександр Володарський.

(no subject)

From: [identity profile] tin-tina.livejournal.com - Date: 2013-05-10 02:36 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kampfflieger.livejournal.com - Date: 2013-05-10 03:00 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] b0ris.livejournal.com - Date: 2013-05-10 03:15 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] fsck-all.livejournal.com - Date: 2013-05-10 03:11 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2013-05-10 11:12 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] serge malts - Date: 2013-05-10 03:49 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2013-05-10 09:46 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trident1950.livejournal.com - Date: 2013-05-10 04:09 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2013-05-10 10:06 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] deutscher.friedensstifter.myopenid.com - Date: 2013-05-10 09:33 pm (UTC) - Expand

Date: 2013-05-10 02:27 pm (UTC)
From: [identity profile] sparrow-hawk.livejournal.com
добряче їх зачепило :0)

Date: 2013-05-10 11:19 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Навіть я здивувалася :)

Date: 2013-05-10 02:30 pm (UTC)
From: [identity profile] walter-kim.livejournal.com
Здається мені, ви, Оленко, неправі. Нацисти й фашисти в Україні таки є. Це автори доносу, наприклад. Російські фашисти-імперці, наприклад, в окупованому ними Криму. Русофашисти.

Date: 2013-05-10 03:59 pm (UTC)
From: [identity profile] serge malts (from livejournal.com)
хоча воно так і є насправді (великий олігархічний капітал + українофоби = той же самий фашизм), Олена їх чомусь "жаліє" )))

(no subject)

From: (Anonymous) - Date: 2013-05-10 04:43 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] deutscher.friedensstifter.myopenid.com - Date: 2013-05-10 09:41 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: (Anonymous) - Date: 2013-05-10 10:12 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] deutscher.friedensstifter.myopenid.com - Date: 2013-05-11 07:27 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] 7-rota.livejournal.com - Date: 2013-05-16 03:12 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2013-05-11 05:53 am (UTC) - Expand
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] vl_titov посилається на ваш запис з Завистливые стукачи - против Олены Бiлозерськой (http://vl-titov.livejournal.com/351682.html) пишучи: [...] Оригинал взят у в На мене написали донос, що я нацистка [...]

Date: 2013-05-10 02:41 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Ну, а хто написав?!?! чувак - редактор комуністської газети... вони там юристів і паблісіті збираються підключати. Крім того, Наєма штормлять, щоб і той смикав ДВ. плятсько

Date: 2013-05-10 02:49 pm (UTC)
From: [identity profile] denis-poltavets.livejournal.com
Не переживайте. В сравнении с западными националистически настроенными журналистами Вы - просто ангел толерантности, универсальных человеческих ценностей и поборник прав национальных, а также любых других меньшинств. Это люди, я так думаю, по незнанию такое пишут. Все ведь познается в сравнении.

Date: 2013-05-10 11:28 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Думаю, не через незнання, а через заздрість :)
Щодо решти - згодна.

Date: 2013-05-10 03:07 pm (UTC)
From: [identity profile] henyk.livejournal.com
Заздрять, невдахи :)

Date: 2013-05-10 10:37 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Схоже, є трохи :)

Date: 2013-05-10 03:09 pm (UTC)
From: [identity profile] fsck-all.livejournal.com
Зачетная истерика у нациков-украинофобов, но вот текст их тупой и безграмотный.
Так что посмеёмся с убогих

Date: 2013-05-10 03:09 pm (UTC)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Вітаємо! Ваш запис потрапив у Рейтинг топ-25 популярних записів України!
За бажанням детальніше про рейтинги ви можете прочитати у розділі довідки (https://www.dreamwidth.org/support/faqbrowse?faqid=303).

Date: 2013-05-10 03:28 pm (UTC)
From: [identity profile] konung-ogin.livejournal.com
Мої вітання! :)))

Date: 2013-05-10 10:04 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Дякую :)

Date: 2013-05-10 04:10 pm (UTC)
From: [identity profile] rex711.livejournal.com
Не бери в голову. Стукачей всегда хватало

Date: 2013-05-10 10:02 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
А хто бере?
Навпаки, я вважаю, що це визнання! :)

Date: 2013-05-10 04:39 pm (UTC)
From: [identity profile] vasyl-babych.livejournal.com
Цікаво, як поводитимуть європідараси...

Date: 2013-05-10 04:53 pm (UTC)
From: [identity profile] pan-baklazhan.livejournal.com
А чого ви дивуєтесь?
В сьогодняшній Німеччині бути правим не те що моветон, це може бути небезпечним для здоров"я та життя.

Ви йдете на конкурс рупора лівої Німеччини і сподіваєтесь, що вони не побачать вашої правизни?

Date: 2013-05-10 05:13 pm (UTC)
From: [identity profile] alek-ya.livejournal.com
Не треба так однобоко говорити за всю Німеччину ))

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2013-05-10 11:09 pm (UTC) - Expand

Date: 2013-05-10 05:13 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Оленко, я гаряче не люблю донощиків, але...

Чи варто тобі пишатися цією перемогою?

По-перше, судила людина, котра перебуває з тобою в одному політичному спектрі, більше того, пов"язана з тією ж псевдоопозицією, що й ти.

По-друге, були створені всі умови для твоєї перемоги, тобто ні з ким було конкурувати. З мертвим блогом Отара чи з невідомим нікому блогом Монтян??? Навіть просто цікавих блогів не висунуто.

На жаль, це був конкурс, де заздалегідь ясно, хто виграє. Про що я й писав на своїй садибі.

А наклепники пролетіли. Запізнилися на два роки. Ти тепер ліволіберальний активіст, який боронить жидів і якого боронять жиди, який захищає "тожєлюдєй"-збоченців, який підпихує ліві сили, котрі намагаються видертися до годівнички, та нападається на правоцентристів. Що нудно й банально. Але факт.

Date: 2013-05-10 09:34 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
"По-перше, судила людина, котра перебуває з тобою в одному політичному спектрі, більше того, пов"язана з тією ж псевдоопозицією, що й ти".

Якщо ти про Мустафу, то він не може вважатися людиною, зацікавленою саме в моїй перемозі, бо ми з ним знаємо один одного лише наочно, і ніколи ні в яких симпатіях до мене я його не помічала. Сама поважаю його за професійні якості.

"По-друге, були створені всі умови для твоєї перемоги, тобто ні з ким було конкурувати... Навіть просто цікавих блогів не висунуто".

Даремно ти так. Діма Різниченко просто прекрасно пише, і у нього потужний проект. Це був дуже сильний конкурент, до того ж, ідеологічно близький, і я дуже довго не вірила, що зможу його обійти. Та й інші цікаві проекти були - Тексти чи Watcher, наприклад.

"На жаль, це був конкурс, де заздалегідь ясно, хто виграє. Про що я й писав на своїй садибі".

Як ти міг про це знати, якщо я не знала? :)
Нікому я не потрібна настільки, щоб створювати мені особливі умови для перемоги.

"А наклепники пролетіли. Запізнилися на два роки."

Читав би ти, що вони зараз на мене пишуть. І якого листа написало мені керівництво Дойче Велле, вимагаючи пояснень :)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2013-05-10 10:05 pm (UTC) - Expand

impotentni "natsianal(n)istu

From: (Anonymous) - Date: 2013-05-11 01:24 pm (UTC) - Expand

Re: impotentni "natsianal(n)istu

From: (Anonymous) - Date: 2013-05-12 02:53 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: (Anonymous) - Date: 2013-05-11 09:01 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2013-05-11 09:04 pm (UTC) - Expand

Либрусек пише:

Date: 2013-05-10 05:17 pm (UTC)
From: [identity profile] vlad angloid (from livejournal.com)
"Андрей Манчук - киевский прокоммунистический журналист." Лібрусек
Це все. Які ще кометарі потрібні? Здається цього достатньо, так само як що більше там (та мабуть і ніде більше) і не з'явиться...

Date: 2013-05-10 05:40 pm (UTC)
From: [identity profile] Павло Каліновський (from livejournal.com)
Чому ж тут дивуватися? З такими українофобами лише починаєш розмову, лише скажеш одне речення українською мовою, то вони ж відразу назвуть тебе нацистом.

Date: 2013-05-10 08:31 pm (UTC)
From: (Anonymous)
А ми як почуємо, що нацисти,одразу починаємо плакати, бо це огидно, огидно. Образливо.

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2013-05-10 10:10 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2013-05-10 09:24 pm (UTC) - Expand

Олександр Володарський

Date: 2013-05-10 07:25 pm (UTC)
From: [identity profile] Андрій Іванов (from livejournal.com)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/24/Wolodarskij_Stalin_Icon.jpg?uselang=ru
Edited Date: 2013-05-10 07:40 pm (UTC)
From: [identity profile] quickstep007.livejournal.com
Эти ребята должны не доносы на вас писать, а шампанским угощать. До сегодняшнего дня я вообще не знала, что есть такие бойцы невидимого фронта. Это ж какую они рекламу поимели! Может, как раз на это и был расчет?
Правда больше одного раза в их блоги заглядывать не хочется. Мне, во всяком случае.
Edited Date: 2013-05-10 07:29 pm (UTC)

Date: 2013-05-10 07:39 pm (UTC)
From: [identity profile] switluy-spogad.livejournal.com
жидо-москвабадським ботам путіна стало заздрісно, бо вони на ставці і змушені писать те що лубянка або мосад накаже

Date: 2013-05-10 08:44 pm (UTC)
From: [identity profile] russi3.livejournal.com
Допустим вы нет, а ваш муж?

Date: 2013-05-10 09:17 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Серед мого близького оточення нацистів, як і комуністів, гарантовано нема :)
Edited Date: 2013-05-10 09:18 pm (UTC)

(no subject)

From: [identity profile] russi3.livejournal.com - Date: 2013-05-11 04:01 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2013-05-11 05:26 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] russi3.livejournal.com - Date: 2013-05-11 07:01 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2013-05-11 08:02 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] russi3.livejournal.com - Date: 2013-05-11 10:39 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] none_smilodon - Date: 2013-05-11 05:07 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] russi3.livejournal.com - Date: 2013-05-11 07:21 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] none_smilodon - Date: 2013-05-11 07:28 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: (Anonymous) - Date: 2013-05-11 11:26 am (UTC) - Expand

Date: 2013-05-11 01:34 am (UTC)
From: [identity profile] ollko.livejournal.com
знаєте, то б було дуже файно якби ви квікнули як курка і потрапили під ніж антифашистів, антинацистів, антинаціоналстів та іже.
але так не буває. тож хай пацани і баришні підуть по тому напрямку, який їм дуже відомий.
вони ж - ТІБЛЯ.

Date: 2013-05-11 05:05 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
щось у мене прізвище володарський жорстко асоціюється з жертвою міліцейського зґвалтування. це не той дурник, що світив мікроскопічною піпіскою під верховною радою?
Edited Date: 2013-05-11 05:09 am (UTC)

Стиль наклепу повеселив! :)

Date: 2013-05-11 09:20 am (UTC)
From: [identity profile] pisistrat.livejournal.com
Але до Вишинського їм ще вчитися і вчитися! :)
==
Троцкисты и бухаринцы, то есть "право-троцкистский блок", верхушка которого сидит сейчас на скамье подсудимых, это-не политическая партия, не политическое течение, это банда уголовных преступников и не просто уголовных преступников, а преступников, продавшихся вражеским разведкам, преступников, которых даже уголовники третируют, как самых падших, самых последних, презренных, самых растленных из растленных. (c)

Date: 2013-05-11 03:12 pm (UTC)
From: [identity profile] tn (from livejournal.com)
"Пам’ятай, чужинець, тут господар українець!"

такой лозунг только больные на голову укронационалисты могли придумать.
Белозерская-коренная киевлянка?Да к тому же выросшая в районе Софии-Владимирской Горки?
Может,мы даже в одну и ту же 25 школу ходили.И вот такое из нее получилось..Загадка природы

Date: 2013-05-11 06:32 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Вот именно. Молодая привлекательная женщина. Счастива, замужем. Имеет интересную работу, известность. Живет в гуще жизни. Ее проблемы и трудности из тех, о которых в старости приятно вспоминать как об клевых этапах, ступенях интересной жизни. Ее враги - до того уродливы, экзотичны (гляди фото) и комичны, что напоминают персонажей из детского мультика.
Вот даже взять тебя - вместо имени набор жутких звуков, похожих на речь паралитика. Трудно было видать в 25-й. Часто били.

(no subject)

From: [identity profile] tn - Date: 2013-05-11 08:27 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: (Anonymous) - Date: 2013-05-11 08:58 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] tn - Date: 2013-05-11 09:13 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] Андрій Іванов - Date: 2013-05-11 07:00 pm (UTC) - Expand
Page 1 of 2 << [1] [2] >>

Profile

o_bilozerska: (Default)
Olena Bilozerska

April 2017

S M T W T F S
       1
234 5678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 18th, 2025 08:55 am
Powered by Dreamwidth Studios