o_bilozerska: (На Покрову-2006)
[personal profile] o_bilozerska
16 вересня 2010 р. кілька десятків представників «Братства», «Автономного спротиву», «Студентської Свободи», «Чорного комітету» і просто небайдужі хлопці і дівчата пікетували Генеральну прокуратуру України, вимагаючи не допустити екстрадиції в РФ політв’язня Олексія Макарова. Вони тримали великий банер «Макарову – свободу, екстрадиції ні!» і гасла «Свободу політв’язням, прокурора на мило!» та інші. На сходах ГПУ розкидали листівки на захист Макарова і навіть закинули стосик листівок всередину.

Під час акції стався і невеликий «замах» на приміщення ГПУ.

Казали багато запальних слів – про те, що справа ГПУ – ловити ворогів України, а не її патріотів. Про те, що якщо влада і прокуратура не дослухаються вимог молоді, незабаром сюди прийде не кілька десятків, а кілька сотень, а може дійти і до партизанщини, коли до ГПУ з мирними пікетами вже ніхто приходити не буде.

Зокрема, Сашко Аронець зі «Свободи» сказав, що Макаров і Краснощок (другий політв’язень, який вже півроку сидить в одеському СІЗО), – герої і приклад для молоді.

Краще за всіх говорила Надія з «Братства» – не знаю, від Бога це в неї чи результат тривалої практики. Палко, не збиваючись, казала про репресії, яким піддають українських патріотів за протидію Кремлю.

Я вперше за доволі тривалий період теж взяла до рук мегафон. Казала, що особисто знаю Макарова, і хоча не всі його ідеї поділяю і не з усім, що він робить, погоджуюсь, але твердо знаю: по-перше, він не сказав і не зробив нічого антиукраїнського, а навпаки, позиціонує себе як друга і патріота України, по-друге, не зробив нічого такого, щоб заслужити видачі туди, де його чекає семирічна або десятирічна відсидка. Путінська тюрма, кажу, – катівня, Путін – масовий убивця. І якщо допустити, щоб видали Макарова, то наступного разу з Кремля почнуть вимагати, щоб видали котрогось з нас. І видадуть, якщо буде такий прецедент. Експромтом вигадала кричалку «Захист Макарова – захист кожного з нас!».

Представник Генпрокуратури до пікетувальників так і не вийшов.
Тоді одна дівчина сказала: «Якщо Генпрокуратура хоче нашої крові – вона її зараз отримає!» – і жбурнула у двері ГПУ пакет з густою кров’янистою рідиною, обляпавши двері і підлогу перед ними. Вона втекла, згодом хтось оголосив у мегафон, що її і ще одного хлопця було затримано – але сталося так, що вони все ж таки опинилися на волі :). Тепер залишилося «відбити» з тюрми Макарова.























Date: 2010-09-16 06:40 pm (UTC)
From: (Anonymous)
На этом сайте находятся аудиофайлы в формате MP3 с разговором якобы Леонида Кучми, где он заказывает убийство журналиста Георгия Гонгадзе.

Слушать лучше вместе с текстом.

http://firekuchma.narod.ru

Date: 2010-09-16 06:52 pm (UTC)
From: [identity profile] bolshoy63.livejournal.com
Радостно, что где-то хоть кто-то не погрузился в сонное царство, а пытается управлять своей страной согласно Конституции. Дай Бог удачи!

Date: 2010-09-16 06:52 pm (UTC)
From: [identity profile] bolshoy63.livejournal.com
А чому ж Кет не видно?

Кет

Date: 2010-09-16 07:17 pm (UTC)
From: [identity profile] kucherenko.livejournal.com
Вона була там. Я її бачив.

Re: Кет

Date: 2010-09-16 07:28 pm (UTC)
From: [identity profile] bolshoy63.livejournal.com
Я имею в виду на фотках. То что она была там - сомнения нет.

Re: Кет

Date: 2010-09-16 07:29 pm (UTC)
From: [identity profile] kucherenko.livejournal.com
фоти тут не всі, певна річ.

Re: Кет

Date: 2010-09-16 07:31 pm (UTC)
From: [identity profile] bolshoy63.livejournal.com
Да это скорее к Олэнци вопрос.

Date: 2010-09-17 07:52 am (UTC)
From: [identity profile] tor668.livejournal.com
Походу ГПУ стоит в кратчайшие сроки отправить этого героя на родину, пока из-за него на нары не угодило нное количество доморощеных революционеров. Пора снимать вопрос с повестки дня. Росиян в Россию, черных на Кавказ, негров в Африку, китайцев в китайский квартал :)

Риторичне питання

Date: 2010-09-17 10:42 am (UTC)
From: (Anonymous)
Напевно питання риторичне. Але все ж: Навіщо на акції спрямованої на "виконання міжнародного права" порушувати громадський порядок?
Для того, щоб дати в руки супротивникам ще один козир у справі звинувачень вашого "підзахисного" (через його участь у цих організаціях) в асоціальності? Так це буде ще одним приводом вислати його з країни, у якій він і його "партійні товариші" порушують громадський порядок. Ну погодьтеся - метання фарби в двері державного заклади - це правопорушення.
Якщо Ви вимагаєте від інших виконання законності, то повинні першими показати повагу до закону - це аксіома адвокатської практики.
І останнє: Хоч відмити фарбу справа нескладна, але відмивати будуть за гроші платників податків. Це означатиме нас з вами. Особисто я незгодний. Не було вагомих причин кидати цю фарбу в двері прокуратури.

Re: Риторичне питання

Date: 2010-09-17 11:15 am (UTC)
From: [identity profile] mokluk.livejournal.com
Спитайте у французів, греків чи британців: чому вони заради кращого життя народу й соц.забезпечення страйкують, перекривають дороги, закривають аеропорти - тобто, заважають жити народу? Тому що тільки це ефективно. Тільки це привертає увагу.
А в генпрокуратурі всеодно є прибиральниці, що працюють на наші з вами гроші - от нехай і працюють. Якщо вже знайшли собі роботу у такій паскудній установі.

Re: Риторичне питання

Date: 2010-09-17 12:13 pm (UTC)
From: (Anonymous)
У Франції французи (я підкреслюю саме французи) страйкують чи перекривають дороги коли вичерпані всі інші методи боротьби за свої права.
Що, всі аргументи вичерпані і кидання фарби - це єдиний вихід? Тоді, даруйте, навіщо правозахисники, адвокати та, нарешті, цей пікет?

Re: Риторичне питання

Date: 2010-09-17 12:23 pm (UTC)
From: [identity profile] mokluk.livejournal.com
Страйкують, бо це працює. Якби усі аргументи було вичерпано, люди взялися б за зброю. Ми зараз вичерпуємо дієві аргументи. Все ОК.

Re: Риторичне питання

Date: 2010-09-17 11:36 am (UTC)
From: [identity profile] tor668.livejournal.com
Вопрос не по адресу, мне глубоко пофиг чужие проблемы, принцип жизни: единственный человек на которого ты можеш рассчитывать хотябы на 99 процентов ты сам, решать свои проблемы должен ты сам, другие должны сами решать свои проблемы, единственные люди во всем мире чьи проблемы становятся моими моя жена и мой сын.

Date: 2010-09-17 08:28 am (UTC)
From: [identity profile] ivan-911.livejournal.com
Хто всі ці люди?
Вони не вчаться і не працюють?
А за які кошти вони живуть?
Хто їм платить?
(deleted comment)

Жебрацтвом

Date: 2010-09-17 11:11 am (UTC)
From: (Anonymous)
І що дають? Зараз і на дітей то не дають, а на якогось біженця і подавно

Date: 2010-09-17 11:14 am (UTC)
From: [identity profile] skolot13.livejournal.com
ці люди живуть так як вважають за потрібне.
а ти хуйньою маєшся, кожного дня тут пишеш про то шо тебе болить, використовуючи те шо у цього журналу ширша аудиторія ніж у твого.
тобі шо нема з ким поговорить? нема де посвітить своїми мозгами чи шо? у тебе нема рідних і близьких? чи в тебе комплекс месії?

Date: 2010-09-17 11:41 am (UTC)
From: [identity profile] tor668.livejournal.com
Человек с заниженой самооценкой инстинктивно старается поучаствовать в чемто с его точки зрения великом, дабы оную самооценку приподнять от плинтуса, Принцип моськи и слона, может я и ноль по жизни зато какие двери я загадил.

Date: 2010-09-17 11:11 am (UTC)
From: [identity profile] mokluk.livejournal.com
Оце діждала компліментів)))
Ніколи себе не бачила у запису. Думала, гірше виглядає)

Date: 2010-09-19 06:14 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Заслужила :)

Опір????

Date: 2010-09-17 12:25 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Олена! Вам не здається, що всі ці "автономи" з соціалістичними ідеями все більше і більше нагадують одну організацію з роману А. Хеллі "Перевантаження"?
Там теж під гарними гаслами "дешових електроенергії і газу", "боротьби з капіталістами" почали вбивати людей і влаштовувати вибухи. А працівників неугодних компаній називати "прислужниками буржуїв" і карати ...
Щось мені не хочеться загинути від бомби "автономів" закладеної біля банкомату або в супермаркеті! Адже сьогоднішня фарба в двері - завтра граната в супермаркеті (здасться комусь з них, што там купують продукти "буржуї")
Появу в Україне "червоних бригад" потрібно запобігти в зародку!

Опір

Date: 2010-09-17 08:45 pm (UTC)
From: [identity profile] kucherenko.livejournal.com
що за дурниці!?

Re: Опір????

Date: 2010-09-19 06:16 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
От якщо почнуть кидати гранати у мирних людей - тоді їх варто буде ловити і судити зі всією суворістю. Але зеленка - то не граната, і коли людина півроку сидить в СІЗО через зеленку (яку, як у приватних розмовах стверджують всі його друзі, ще й не він кидав) - то це називається бєспрєдєл.

Re: Опір????

Date: 2012-01-25 10:36 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Вони вже виникли - "Пряма дія" НаУКМА

Profile

o_bilozerska: (Default)
Olena Bilozerska

April 2017

S M T W T F S
       1
234 5678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 28th, 2025 07:50 pm
Powered by Dreamwidth Studios