o_bilozerska: (Зима)
[personal profile] o_bilozerska


(По-русски читать тут)
Нарешті знайшла час сходити під ЦВК - подивитися і пофоткати "януковців".

Знаєте, нічого страшного я там не побачила. Бандитські фізіономії траплялися, але поодинокі, решта - звичайні люди з провінції. Цілий день валив сніг, вони були страшенно замерзлі, набилися у перехід на метро "Печерська", пили каву. Кілька молодих хлопців ганяли у футбол пластиковою пляшкою з-під пива.



На великому екрані, розташованому тилом до ЦВК, білим по блакитному висвітлюються гасла: "Ми - голос народу!", "Захищаємо закон! Захищаємо демократію!", "Захистимо вибір народу України!", "За Україну! За Конституцію!", "Гарант Конституції, захисти вибір українського народу!", "Вибір народу - закон для політиків!", "Ні фальсифікаціям від влади!", "Народ - єдине джерело влади!", "Україна за чесні вибори" тощо. Всі гасла - спочатку російською, потім українською мовою.
З динаміків лунають українські пісні у сучасному аранжуванні. Коли я підійшла, якраз була "Мила моя, люба моя, цвіте ясен цвіт..." - здається, у жіночому виконанні. У перервах з трьох екранів біля сцени розповідали, яка погана Юля.


Сергій із Миронівки. У 2004-му стояв за Ющенка. Після спілкування з ним і ще кількома людьми мені в душу закралася страшна підозра, що значна частина цих людей - з того Майдану...

Люди фотографувалися охоче, агресивного ставлення не помітила. Хтось навіть запропонував мені сходити під ялинки і пофоткати, як там люди "святкують" - але я не пішла, аби не виглядати дрібним провокатором. Ну, випивають люди на морозі, то й що? :)







Зимовий пейзаж в якості бонусу :)

У симпатіях до Януковича мене навряд чи хтось запідозрить. Але здається мені, що він, хоча й не так радикально, продовжуватиме курс Ющенка.
Судіть самі: якщо Янукович, страшно сказати, візьме й покладе квіти до пам’ятника Бандері, схід все одно від нього не відвернеться, бо на сході у Януковича нема конкурентів - не Симоненка ж з Вітренко підтримувати. А захід почне ставитись до нього прихильніше.

Недальновидні кремлівські посіпаки з чогось узяли, що мета Януковича - розколоти державу, приєднати її схід до Росії і в якості нагороди за це від Путіна стати губернатором Малоросії.
Тільки навіщо йому це потрібно, якщо схід і так вже належить йому, а захід він легко може завоювати, поклавши, образно кажучи, квіти до пам’ятника Бандері.

Недостатньо освічена людина, хам, навіть злодій може стати Президентом. Але не дурень і не боягуз - такі відсіюються раніше. Нахлібаються ще кремлівці з Януковичем :)
Page 1 of 2 << [1] [2] >>

Date: 2010-02-12 07:16 pm (UTC)
From: [identity profile] alb-wiki.livejournal.com
Ти, Оленко, розумна людина, навіть немає що тобі заперечити.

Date: 2010-02-12 08:53 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Хотілося б сподіватись, що я права...

(no subject)

From: [identity profile] alb-wiki.livejournal.com - Date: 2010-02-12 09:03 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-02-12 09:20 pm (UTC) - Expand

ААААА!!!!! АФФТАР ЖЖЖОООТ!!!!

From: (Anonymous) - Date: 2010-02-13 10:22 am (UTC) - Expand

Нечисти карпаЦкой

Date: 2010-02-12 07:19 pm (UTC)
From: [identity profile] ex-blogger-.livejournal.com
А ваще, конешно, картинка маслом: ублюдочная бандеровка билосерская, раскумаривающайсо шышкаме из сушенага гомна, стучит кулачками в сопственнае дупло вместо бубна и грозицо неипацо “УПА ОТСОС" и "Хироям сала!"

Re: Нечисти карпаЦкой

Date: 2010-02-12 07:24 pm (UTC)
From: [identity profile] commisarjewski.livejournal.com
іді тренікі постірай абосраниє іододєфіцитний
єхєхєхєхє!

Нечисти каЦапской

From: [identity profile] bf-109e.livejournal.com - Date: 2010-02-12 07:37 pm (UTC) - Expand

Re: Нечисти карпаЦкой

From: [identity profile] qermit.livejournal.com - Date: 2010-02-12 07:44 pm (UTC) - Expand

Re: Нечисти карпаЦкой

From: (Anonymous) - Date: 2010-02-13 04:19 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-12 07:19 pm (UTC)
From: [identity profile] a-ingwar.livejournal.com
І як тепер українцям синів виховувати? Куди градували моральні ціності? Що, казати, іди на вулицю, здирай з людей шапки, президентом будеш?

Date: 2010-02-12 08:14 pm (UTC)
From: [identity profile] gapusia.livejournal.com
виховувати як виховували. нас в есесері як виховули? тоді не було краще. просто бандюки називались секретарями кпсс...

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-02-12 09:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] gapusia.livejournal.com - Date: 2010-02-12 11:40 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-02-12 09:32 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-12 07:19 pm (UTC)
From: [identity profile] ahromenka.livejournal.com
"Судіть самі: якщо Янукович, страшно сказати, візьме й покладе квіти до пам’ятника Бандері..."
Ніколі гэтага не адбудзецца. У Януковіча ментальнасьць савецкага неадукаванага гопніка. І значная частка яго электарату - таксама цёмная гапата, якая хоча савецкую каўбасу па 2-20 і дакрызісны даляр па 5-05. Я разумею, што вельмі хочацца пацешыцца ілюзіямі. Але ж кіньце. Лука ў Беларусі таксама ў 1994 беларускай прамаўляў...
From: [identity profile] skagenij.livejournal.com
А кучма, навпаки тоді у 1994 російською промовляв. =)

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-02-12 09:34 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] frankensstein.livejournal.com - Date: 2010-02-13 08:10 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] ahromenka.livejournal.com - Date: 2010-02-13 08:37 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] frankensstein.livejournal.com - Date: 2010-02-13 08:48 am (UTC) - Expand

Підтримую Вас.

From: [identity profile] ariy-ukraina.livejournal.com - Date: 2010-02-14 12:12 am (UTC) - Expand

Re: Підтримую Вас.

From: [identity profile] ahromenka.livejournal.com - Date: 2010-02-14 12:29 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-12 07:21 pm (UTC)
From: [identity profile] commisarjewski.livejournal.com
так..Освіта для президента не головне, а тим більш розум.І вже є попердники:
http://commisarjewski.livejournal.com/96877.html
Якби не дефолт, то все було б просто - атлічно!
Але у дефолті Фьодорович, якщо бути чесним, винен менш
усіх

Date: 2010-02-12 09:36 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Дефолта не було й не буде. Але життя нас усіх чекає складне. Бо Януковичу буде на кого спихувать - Юля все вкрала, терпіть!

(no subject)

From: [identity profile] commisarjewski.livejournal.com - Date: 2010-02-12 09:41 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-02-12 09:49 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] commisarjewski.livejournal.com - Date: 2010-02-12 09:53 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] podkarpatrus.livejournal.com - Date: 2010-02-12 10:00 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sul-qwa.livejournal.com - Date: 2010-02-13 01:20 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] getsko-p.livejournal.com - Date: 2010-02-13 05:54 am (UTC) - Expand
(deleted comment)
(deleted comment)

Date: 2010-02-12 07:24 pm (UTC)
From: [identity profile] maxdz.livejournal.com
>він, хоча й не так радикально, продовжуватиме курс Ющенка.

Ще 5 років топтання суспільства, у багні корупції держслужбовців та суддів?

Не дуже весела перспектива - але, мабуть, суспільство що обрало президентом зека-ляльку Ахметова, на це заслуговує.

Date: 2010-02-12 09:38 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Якщо у суспільства немає сили іти далі (і воно довело це своїм голосуванням), то краще, знаєте, якийсь час потоптатися на місці...

(no subject)

From: [identity profile] maxdz.livejournal.com - Date: 2010-02-12 09:51 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-12 07:31 pm (UTC)
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/est_/
тому ж москалі й хотіли юлю наче

Date: 2010-02-12 07:39 pm (UTC)
From: [identity profile] denmes.livejournal.com
Нет, её точно не хотели. По крайней мере, перед выборами на ихнем ТВ её поливали довольно выраженно.

(no subject)

From: [identity profile] http://users.livejournal.com/est_/ - Date: 2010-02-12 08:19 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] denmes.livejournal.com - Date: 2010-02-12 08:26 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-02-12 09:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dmytro-prykhno.livejournal.com - Date: 2010-02-13 01:59 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-12 07:33 pm (UTC)
From: [identity profile] skagenij.livejournal.com
На мою дилетантську думку, справа не в Януковичі, а в олігархах які ним управляють - Ахметові і т.п.
А їм бути провінцією Рашки зовсім не улибається.
Вони може будуть боротися за російськомовну Україну із совковою історію, але незалежну.
Навіть Лука послав путеноїдних карликів.

Date: 2010-02-12 09:41 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
+1. Тільки от олігарха історія взагалі ніяка не хвилює. Вони вже сколотили собі капітали, і їм потрібен лише порядок у державі. А під Путіна вони, звісно, не хочуть.

(no subject)

From: [identity profile] dibrov-s.livejournal.com - Date: 2010-02-12 10:12 pm (UTC) - Expand

:))

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-02-13 09:19 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-12 07:37 pm (UTC)
From: [identity profile] denmes.livejournal.com
У меня немцы интересовались, не распадётся ли теперь Украина надвое. Я сказал, что не должно быть.

Date: 2010-02-12 09:42 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Не розпадеться, звісно. Ми вже пройшли "точку невозврата". Думаю, ще при Кучмі.

(no subject)

From: [identity profile] medok.livejournal.com - Date: 2010-02-12 10:02 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] denmes.livejournal.com - Date: 2010-02-12 10:07 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] medok.livejournal.com - Date: 2010-02-12 10:20 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-02-13 09:21 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] medok.livejournal.com - Date: 2010-02-14 09:57 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] madcap-barrett.livejournal.com - Date: 2010-02-16 10:19 am (UTC) - Expand
(deleted comment)

Date: 2010-02-12 09:53 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Так, правда. Хоча б через властиве йому хамство має трохи прищучити корупціонерів.
Сам красти, скоріше за все, буде. Але то ще півбіди, одного чи кількох високопоставлених крадіїв держава прогодує...

Date: 2010-02-12 08:05 pm (UTC)
From: [identity profile] hector-lv.livejournal.com
«Зека на нари — тоді підем на пари»

8)

Date: 2010-02-12 09:18 pm (UTC)

Date: 2010-02-12 09:03 pm (UTC)
From: [identity profile] roncess.livejournal.com
А це нормально хіба? Виходить, покласти квіти , натягти вишиванку і т.д. - зовнішня атрибутика - це головне ? Пам’ятаю, як колись Кучму, коли він був кандидатом в президенти "вітали" у Львові. Та цей хитроман після своєї перемоги віддав гуманітарні питання рухівцям - і мав на наступних виборах у западенців 95%.По-барабану реформи - аби вишиванка і сяк так українською балакав. А, і щоб хрестився та ікони цільував.І буде наш!

Date: 2010-02-12 09:45 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Коли я писала про квіти Бандері, мала на увазі не тільки зовнішню атрибутику, а й справи, спрямовані на укріплення суверенітету.
Не піддатися на черговий шантаж Кремля, наприклад. Уявляєте, як зріс би авторитет Януковича у західняків, якби він на дрібне хамство Путіна відповів би своїм фірмовим, відбірним і усім відомим хамством! :) Може, і в Росії заповажали б.

(no subject)

From: [identity profile] roncess.livejournal.com - Date: 2010-02-12 09:56 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

Date: 2010-02-12 09:45 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Подивимось...

Date: 2010-02-12 09:13 pm (UTC)
From: [identity profile] hector-lv.livejournal.com
«Якби ви вчились так, як треба, то й мудрість би була своя»

8)

Date: 2010-02-12 09:18 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Люди, я розумію, що коли у каментах є службовий собачка, то це дуже весело, але чотири каменти йому у відповідь за півгодини - то вже занадто... :)

Date: 2010-02-12 09:46 pm (UTC)
From: [identity profile] commisarjewski.livejournal.com
це ми налагоджуємо діалог братньою мовою, бо він іншої не розуміє

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-02-12 09:48 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] commisarjewski.livejournal.com - Date: 2010-02-12 09:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-02-13 09:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] commisarjewski.livejournal.com - Date: 2010-02-13 09:31 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-12 09:32 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Взагалі то ти цілком права. Єдине "але". Короля грає оточення.Я скажу жахливу навіть для мене самого річ. Якби не окремі дуже крикливі голоси наближених до ЯВФ (всякі Шуфричі_Германи і т.д) та регіональні борці з "оранжевой заразой" в нього були б не 49, а всі 75%. Це "заслуга" "ефективної і чесної" політики ЮВТ. Сам ВФЯ весь час наголошує на необхідності загальнонаціонального порозуміння. Але на світло полізло багато "ображених", котрі вимагають реваншу. І які тенденції візьмуть гору,ой яке питання..

Date: 2010-02-12 09:47 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
А це ми дуже скоро перевіримо. Буде у нього міністром культури Табачник чи не буде :)

(no subject)

From: [identity profile] dmytro-prykhno.livejournal.com - Date: 2010-02-13 01:56 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-02-13 09:26 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dmytro-prykhno.livejournal.com - Date: 2010-02-13 09:47 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-12 10:02 pm (UTC)
From: [identity profile] chipmunkua.livejournal.com
Я от останнім часом згадую "русофіла" Кучму який перефарбувавсь досить швидко :))
А Янеку легко буде виправдатись за квіти Бандері - скаже не впізнав хто... і повірять:))

Date: 2010-02-13 01:28 am (UTC)
From: [identity profile] sul-qwa.livejournal.com
Шо га-га! то га-га!

скаже - думав шо то пам"ятник Михалкову С.

(no subject)

From: [identity profile] zakhar-m.livejournal.com - Date: 2010-02-13 10:49 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-02-13 09:26 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] dmytro-prykhno.livejournal.com - Date: 2010-02-13 10:00 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Щодо "ковбасно-суржикової" України Януковича - дуже можливо. А при Кучмі хіба не така була? Пережили. А суверенітет зберегли.
Щодо опозиції - Янукович, здоровенний малоосвічений хам, ніби спеціально створений, щоб дратувати розумну, швидку, освічену Юлю. Як їй такого над собою терпіти? Так що тихо в опозиції не сидітиме.

Date: 2010-02-12 11:16 pm (UTC)
From: [identity profile] immortal-bee.livejournal.com
янукович - це діагноз країни.
і не дай боже звичка.

а діагноз країни - половина населення люмпен-пролетарі.
(deleted comment)

Re: Lumpen proletariat

From: [identity profile] immortal-bee.livejournal.com - Date: 2010-02-13 11:14 am (UTC) - Expand
(deleted comment)

Re: Lumpen proletariat

From: [identity profile] immortal-bee.livejournal.com - Date: 2010-02-13 06:15 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] frankensstein.livejournal.com - Date: 2010-02-13 08:21 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] immortal-bee.livejournal.com - Date: 2010-02-13 11:19 am (UTC) - Expand

Date: 2010-02-13 05:18 am (UTC)
From: [identity profile] walter-kim.livejournal.com
Дозволю собі висловити декілька поверхових думок. Нахлібаються, я гадаю, не кремлівці, а українці.
Потрібна сильна опозиція? Так, нею стане, я сподіваюсь, Фронт змін! Щось там про Буша й Обаму? Залиште їх в спокої! Там усе гаразд, негаразд тут, в Україні. Які книжки ми читаємо? Які фільми дивимось? Чому супутникове ТВ для українця автоматично означає російське ТВ (путінський зомбоящик)? CNN "не котірується"? Чи видано "Чорну книгу комунізму" українською? Чи перекладено Солженіцина, Віктора Суворова? Чи дивляться в Україні фільм "Покушение на Россию"? Що знають в Україні про героїчний опір чеченського народу?
Отже, маємо те, що маємо. Бандюковича.
(Відповісти) (Гілка)

Date: 2010-02-13 09:53 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
В принципі, правильно, але влаштовувати революції теж не можна. Все треба робити поступово. А то буде, як у Грузії - здоровенний шматок території відтяпали.
А Фрон Змін, імхо, не потягне на сильну опозицію. Занадто Яценюк обтічний якийсь.

(no subject)

From: [identity profile] dmytro-prykhno.livejournal.com - Date: 2010-02-13 10:08 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-13 07:07 am (UTC)
From: [identity profile] hvist.livejournal.com
>якщо Янукович, страшно сказати, візьме й покладе квіти до пам’ятника Бандері, схід все одно від нього не відвернеться

Ставлю 5 пляшок чистого гранатового соку проти 1, що квіти він не покладе.
А от стосовно другої державної мови, то можливо і відступить.

Date: 2010-02-13 08:14 am (UTC)
From: [identity profile] chile-l.livejournal.com
З вас пляшка гранатового соку! Янукович вимагатиме закону, що захищає права російськомовного населення. Дивіться новину на корреспонденті korrespondent.net/ukraine/politics/1046990
До речі, там же й його наміра про повернення до створення газового консорціуму з Росією. Гуд бай, національна газо-розподільна система. Хто сподівався, що він дбатиме за Україну?

(no subject)

From: [identity profile] hvist.livejournal.com - Date: 2010-02-13 11:35 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-02-13 09:55 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-02-13 09:56 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-13 09:16 am (UTC)
From: (Anonymous)
если Янык начнёт заигрыват с национал-гомосеками, то Восток как раз за Симоненка и Витренко будет голосовать

топ 24

Date: 2010-02-13 09:45 am (UTC)
From: [identity profile] currentnews.livejournal.com
Уведомляем Вас, что этот пост только что вошел в топ100 по версии currentnews.ru (http://currentnews.ru)
Текущая позиция в топе: 24
Посмотреть всю статистику своих постов, попадавших в наш топ в прошлые дни можно здесь (http://currentnews.ru/blogger/12291).
From: (Anonymous)
Лідер Партії регіонів Віктор Янукович має намір повернути російсько-українські відносини в "дружній історичний формат".

"Наші відносини повинні бути, перш за все, дружні, прагматичні. Ми їх повернемо у формат, я б сказав, історичних відносин українського і російського народів", - сказав В.Янукович в інтерв’ю телеканалу «Россия-24».

Відповідаючи на запитання щодо майбутнього російської військово-морської бази в Севастополі, В.Янукович зазначив, що це питання "розглядатиметься в пакеті з іншими питаннями безпеки".

"Я думаю, що ініціатива президента Росії Дмитра Медведєва (з питань безпеки), вона прийнятна для України", - додав він. За словами В.Януковича, це питання вирішуватиметься не на шкоду Росії, воно вирішуватиметься в національних інтересах України. "Я не виключаю, що Чорноморський флот залишиться після 2017 р.", - сказав В.Янукович.
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
По-перше, це інтерв’ю російському каналу. По-друге, його давав ще не Президент, а кандидат.
Він вважає, що він уже виграв виборчу кампанію, тому українцям якийсь час може не брехати. А кремлівцям брехати повинен, бо він же з ними ще нічого не підписав :)
From: (Anonymous)
На думку лідера Партії регіонів Віктора Януковича, історія останніх п'яти років довела, що не можна проводити політику насильницької українізації.
Про це він заявив в інтерв'ю ведучому програми Вести недели Євгену Ревенку, яке транслювалося на телеканалі Росія-24 в суботу, 13 лютого.

"Ця 5-річна історія переконала український народ у тому, що не можна йти шляхом, я б сказав, насильницької українізації і порушувати права російськомовного населення", - сказав Янукович.

При цьому він відзначив, що Україна багато років тому ратифікувала європейську Хартію про мови, яка "передбачає застосування російської мови в Україні в діловодстві, в медицині, судочинстві в усіх регіонах, де є така необхідність".

"Права російськомовного населення не будуть порушені. Для цього буде ухвалено відповідний законопроект, який буде імплементувати європейську хартію", - заявив Янукович.

Page 1 of 2 << [1] [2] >>

Profile

o_bilozerska: (Default)
Olena Bilozerska

April 2017

S M T W T F S
       1
234 5678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 18th, 2025 08:22 am
Powered by Dreamwidth Studios