o_bilozerska: (Зима)
[personal profile] o_bilozerska


(По-русски читать тут)
Нарешті знайшла час сходити під ЦВК - подивитися і пофоткати "януковців".

Знаєте, нічого страшного я там не побачила. Бандитські фізіономії траплялися, але поодинокі, решта - звичайні люди з провінції. Цілий день валив сніг, вони були страшенно замерзлі, набилися у перехід на метро "Печерська", пили каву. Кілька молодих хлопців ганяли у футбол пластиковою пляшкою з-під пива.



На великому екрані, розташованому тилом до ЦВК, білим по блакитному висвітлюються гасла: "Ми - голос народу!", "Захищаємо закон! Захищаємо демократію!", "Захистимо вибір народу України!", "За Україну! За Конституцію!", "Гарант Конституції, захисти вибір українського народу!", "Вибір народу - закон для політиків!", "Ні фальсифікаціям від влади!", "Народ - єдине джерело влади!", "Україна за чесні вибори" тощо. Всі гасла - спочатку російською, потім українською мовою.
З динаміків лунають українські пісні у сучасному аранжуванні. Коли я підійшла, якраз була "Мила моя, люба моя, цвіте ясен цвіт..." - здається, у жіночому виконанні. У перервах з трьох екранів біля сцени розповідали, яка погана Юля.


Сергій із Миронівки. У 2004-му стояв за Ющенка. Після спілкування з ним і ще кількома людьми мені в душу закралася страшна підозра, що значна частина цих людей - з того Майдану...

Люди фотографувалися охоче, агресивного ставлення не помітила. Хтось навіть запропонував мені сходити під ялинки і пофоткати, як там люди "святкують" - але я не пішла, аби не виглядати дрібним провокатором. Ну, випивають люди на морозі, то й що? :)







Зимовий пейзаж в якості бонусу :)

У симпатіях до Януковича мене навряд чи хтось запідозрить. Але здається мені, що він, хоча й не так радикально, продовжуватиме курс Ющенка.
Судіть самі: якщо Янукович, страшно сказати, візьме й покладе квіти до пам’ятника Бандері, схід все одно від нього не відвернеться, бо на сході у Януковича нема конкурентів - не Симоненка ж з Вітренко підтримувати. А захід почне ставитись до нього прихильніше.

Недальновидні кремлівські посіпаки з чогось узяли, що мета Януковича - розколоти державу, приєднати її схід до Росії і в якості нагороди за це від Путіна стати губернатором Малоросії.
Тільки навіщо йому це потрібно, якщо схід і так вже належить йому, а захід він легко може завоювати, поклавши, образно кажучи, квіти до пам’ятника Бандері.

Недостатньо освічена людина, хам, навіть злодій може стати Президентом. Але не дурень і не боягуз - такі відсіюються раніше. Нахлібаються ще кремлівці з Януковичем :)
Page 2 of 2 << [1] [2] >>
From: (Anonymous)
Кажучи про присвоєння звання героя України Степану Бандері президентом Віктором Ющенком, Янукович сказав: "Це питання є, звичайно, дуже резонансним для нашої країни і воно дуже сильно впливає на розкол нашої держави. Звичайно. Я це питання в обов'язковому порядку розгляну, і будемо ухвалювати рішення, щоб у майбутньому ніколи у нас в країні не виникали питання переписування історії".

На думку політика, сам підхід нагородження подібними нагородами - неправильний.

"Ця нагорода - сучасна, ця нагорода, яка народилася в роки незалежності України, і нагороджувати нею людей, яких давно вже немає, звичайно, неправильно", - сказав Янукович.

Date: 2010-02-13 10:43 am (UTC)
From: (Anonymous)
Він зібрався ГТС віддавати Росії. І допомогати Росії будувати трубопроводи в обхід України. Вам це нічого не говорить? Невже ви думаєте, що на ГТС діло зупиниться? Вам не здається, що ПР буде грабувати народ и ділитися з Росію за окремі для себе особисто дивіденти? А якщо Росія газорублями заохотить янукоуряд, то вони втягнуть Україну і в "Союзноє государство", як Білорусь, і втягне наші війська в ОДКБ. Вам цього хочеться?

А Азарови і Колєснікови вже ллють слюні на ЄЕП, яке зовсім невигідне Україні, а вигідне тільки Росії. І вигідне особисто азаровим-колєсніковим, які за втягування України в це гімно, получать від Росії гроші.

Date: 2010-02-13 01:09 pm (UTC)
From: [identity profile] mokluk.livejournal.com
Остання фраза - 100 % вірно. Янукович (як і всі інші) робить піар на російських темах. А дійде до справи - поведеться, як справжній українець. Зроибть великі очі і скаже: я таке казав?!?

Date: 2010-02-13 10:32 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Правильно, кандидат у Президенти і Президент - дві різні, мало в чому подібні людини :) Президенти міняються, а державні інтеоеси залишаються.

Date: 2010-02-13 01:31 pm (UTC)
From: [identity profile] dmytro-prykhno.livejournal.com
http://community.livejournal.com/ukr_nationalism/1116585.html
почитай... В принципі, Янукович= багатовекторність. Тимошенко= забери нас, Росія за борги. Чи, принайні, нашу ГТС.
From: (Anonymous)
Бугагагагагагагагаг!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(deleted comment)

Date: 2010-02-13 09:59 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Не чула, але охоче вірю.

Date: 2010-02-13 03:52 pm (UTC)
From: [identity profile] dmitriy (from livejournal.com)
Звикнемо

Date: 2010-02-13 04:17 pm (UTC)
From: [identity profile] nicholas-urfe.livejournal.com
Вот он уже начал продолжать "дело Ющенка":

Янукович все утро радовал Россию НАТО, русским языком и Бандерой (http://www.pravda.com.ua/rus/news/2010/02/13/4762758/)
Суббота, 13 февраля 2010, 11:57

Украина не будет расширять формат отношений с НАТО.
Об этом Янукович заявил в интервью программе "Вести Недели" канала "Россия 24", вышедшем в субботу утром.
"Формат отношений Украины с НАТО на сегодняшний день определен, и он не будет расширятся. В соответствии с этим форматом Украина будет строить отношения с НАТО", - заявил он.
"Мы четко дали ответ на вопрос, что если возникнет вопрос вступления Украины в НАТО - думаю в ближайшие годы он не возникнет - но если возникнет, он будет решаться на всеукраинском референдуме", - заявил победитель президентских выборов.
На вопросе о статусе русского языка, Янукович заявил, что "5-летняя история убедила украинский народ в том, что нельзя идти путем, я бы сказал, насильственной украинизации и нарушать права русскоязычного населения".
Он напомнил, что Украина много лет назад ратифицировала европейскую Хартию о языках, которая "предусматривает применение русского языка на Украине в делопроизводстве, в медицине, судопроизводстве. И во всех регионах, там, где есть такая необходимость, он будет применятся".

"Права русскоязычного населения не будут ущемлены. Для этого будет принят соответствующий законопроект, который будет имплементировать европейскую хартию", - заявил Янукович.
На вопрос, что он намерен делать с указами, подписанными в последние дни правления Виктора Ющенко, Янукович сказал, что вопрос "очень резонансный для страны, и сильно влияет на раскол". "Конечно, я этот вопрос обязательно принимать решение, чтобы в будущем не возникали вопросы переписывания истории", - заявил политик.
Он отметил, что современными наградами не стоит награждать людей давно умерших.



...и про флот:

Янукович не исключает, что Черноморский флот останется в Крыму (http://www.pravda.com.ua/rus/news/2010/02/13/4762662/)
Суббота, 13 февраля 2010, 11:16

Виктор Янукович намерен вернуть российско-украинские отношения в дружественный исторический формат.
Об этом он заявил в интервью программе "Вести Недели" канала "Россия".
Он добавил, что "Наши отношения должны быть, прежде всего, дружественные, прагматичные. Мы их вернем в формат, я бы сказал, исторических отношений украинского и русского народов", - заявил Янукович в интервью программы "Вести Недели".
Отвечая на вопрос о будущем российской военно-морской базы в Севастополе, Янукович сказал, что этот вопрос "будет рассматриваться в пакете с другими вопросами безопасности".
"Я думаю, что инициатива президента России Дмитрия Медведева (по вопросам безопасности), она приемлема для Украины", - сказал он.
Янукович добавил, что этот вопрос будет решаться не в ущерб России, он будет решаться в национальных интересах Украины.
На вопрос, возможно ли, что Черноморский флот останется после 2017 года, Янукович сказал: "Я не исключаю, но вопрос будет рассматриваться в пакете".

Date: 2010-02-13 10:00 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Так це ж він Росію радував! :) І взагалі, він ще не Президент.
Вибори він уже виграв, тобто дурити українців йому вже не треба, а кремлівців треба, бо жодного договору з ними він ще не підписав :)

(no subject)

From: [identity profile] nicholas-urfe.livejournal.com - Date: 2010-02-13 10:27 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Щодо героїв - згодна.
Як і раніше, вважаю, що нашим Президентом ще 5 років мав бути Ющенко. Але вибір народу треба поважати, навіть якщо з ним не згодна. Після інавгурації Януковича буду в опозиції до нього, але зеком і хамлом, як зараз, називати його не буду, бо то ганьба державі.

Date: 2010-02-13 07:16 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Янукович покладе квіти до памятника САБ (навіть образно кажучи) ??? Абсолютно нереально. Мої прогнози такі:

1. Тимошенко з усіх сил намагатиметься оскаржити результати виборів в суді, але все ж в перших числах березня Яник стане президентом.
2. Литвин входить в коаліцію з ПР, а також значна частина БЮТу. Цілком вірогідно й комуністи.
3. Далі правляча ПР зіткнеться з проблемою економічної кризи, і намагатиметься її подолати. Але ці намагання будуть такими ж "успішними" як і намагання Тимошенко оскаржити результати виборів в суді.
4. Загалом події розвиватимуться динамічно, дуже стрімко. Життєвий рівень знизиться. Будуть спроби утиснути свободу слова.
5. Навесні 2011 року рейтинг Януковича і ПР сильно падає, назріває революційна ситуація.
6. Восени 2011 відбувається революція, в результаті якої до влади приходять помаранчеві, але вже навчені досвідом.

Взагалі почитайте оце:

http://center.lviv.ua/showthread.php?t=8633

http://center.lviv.ua/showthread.php?t=8647

Date: 2010-02-13 09:13 pm (UTC)
From: (Anonymous)
С усіма вашими пунктами згоден, окрім цього: "Далі правляча ПР зіткнеться з проблемою економічної кризи, і намагатиметься її подолати"

Я вважаю що ПР і не буде намагатися кризу долати. Навіщо? Якщо можна притиснути свободу слова і зробити ЗМІ собі покірними, які будуть тільки співати хвалу Януковичу и зомбувати населення? Як в Росії. Народ схаває, наш народ любить казки слухати. Навіщо боротися з кризою, якщо через ручні ЗМІ можна навіяти народу, що все добре, кризи нема, а якщо щось і є погане, то винувата Юлька (американський обком, грузини, погода, інопланетяни ітд.) В Росії цей номер проходить, і я більш ніж певен, що януки постараються скопіювати цю російську модель правління, щоб утриматися у влади назавжди, як це зробив Путін.

До речі, я звернув увагу, як вели себе журналісти на прес-конференції з Януковичем. Вони тряслися всі перед ним. Здається, журналісти добре розуміють, що зараз почнеться... І темники і задушування слова, і журналістів почнуть убивати, як в Росії.

Янукович бреше

Date: 2010-02-13 07:56 pm (UTC)
From: [identity profile] walter-kim.livejournal.com
Ніякої п"ятирічної насильницької українізації насправді й близько не було. А було продовження насильницької русифікації! Чи не настав час її спинити?

Re: Янукович бреше

Date: 2010-02-13 08:05 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Підтримую!!!

Re: Янукович бреше

Date: 2010-02-13 09:57 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Ні, не настав. За Януковича нічого ми не спинимо. Дай Бог утриматись на тих позиціях, на яких знаходимось. А далі вже маятник хитнеться у інший бік.

Re: Янукович бреше

From: [identity profile] nicholas-urfe.livejournal.com - Date: 2010-02-13 10:28 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-13 11:34 pm (UTC)
From: [identity profile] shao-s.livejournal.com
Ну, ось тобі текст в тему від Портникова: Директор фабрики (http://lb.com.ua/analitic/world/2010/02/13/26097_direktor_fabriki.html)

Date: 2010-02-14 02:37 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Дякую, зараз прочитаю...

Date: 2010-02-14 02:11 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Алена, Ты видимо после этих выборов окончательно рехнулась или же
твои заказчики-спецслужбы вправили тебе мозги в "правильную" сторону.

"закралася страшна підозра, що значна частина цих людей - з того Майдану..." - Ты в какой стране живешь? В Пандоре или Хоббитании? Революцию никогда не делали бесплатно и люди за Идею туда не ходили, за исключением дуралеев таких как Ты. В чем Ты сама имела возможность убедиться сходив под ЦВК пофоткать.

"От американці собі спочатку обмеженого Буша обрали, потім американські негри і "латиноси" взагалі обрали гнилого ліберала Обаму." - Ты на Обаму не гони он ведь тебе бабки платит, вдруг еще извиняться придется как Гарри Рид - http://ru.trend.az/regions/world/usa/1615203.html

"Недостатньо освічена людина, хам, навіть злодій може стати Президентом. Але не дурень і не боягуз - такі відсіюються раніше. Нахлібаються ще кремлівці з Януковичем :)"
Т.е. ты считаешь что такие лидеры как Обама и Ангела Меркель недостаточно образованны? Дмитрий Медведев просидевший 20 лет в юридических делах наверное по твоему тоже туповат и дурноват? Гитлер по твоему был большим трусом?

Да... Что-то у тебя в голове после выборов произошло... Глядишь через 20 лет будешь Памятники СССР восстанавливать ;)

Ну а теперь краткое содержание нескольких последних постов:

Звикаємо до Януковича?
Знаєте, нічого страшного я там не побачила. З динаміків лунають українські пісні у сучасному аранжуванні. Коли я підійшла, якраз була "Мила моя, люба моя, цвіте ясен цвіт...". Люди фотографувалися охоче, агресивного ставлення не помітила. Хтось навіть запропонував мені сходити під ялинки і пофоткати, як там люди "святкують". Мало не весь світ, включно з Обамою і Саакашвілі, привітав Януковича.

Успехов, разбирайся в своих мыслях, читай умные книжки, и Воюй Воюй Воюй!

Date: 2010-02-14 02:36 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Давай по пунктах.

"Революцию никогда не делали бесплатно и люди за Идею туда не ходили".
В тому, що "януковцям", які стоять зараз під ЦВК, платять гроші, не сумніваюся ані хвилини, і ніхто не сумніваються, вони й самі це визнають.
Учасникам Майдану-2004 гроші не платили, я свідок. Проживши там від першого дня до останнього, спілкуючись з силою-силенною людей, я знала б, якби комусь із них платили. Виняток - працівники штабів, що отримували звичайну зарплату, яка не збільшилась у ті дні.

"Ты на Обаму не гони он ведь тебе бабки платит"
Хотілося б. Але, на жаль, не платить. Так що отримує від мене по повній :)


"Т.е. ты считаешь что такие лидеры как Обама и Ангела Меркель недостаточно образованны? Дмитрий Медведев просидевший 20 лет в юридических делах наверное по твоему тоже туповат и дурноват? Гитлер по твоему был большим трусом?"

Здається, ти просто неуважно прочитав або не знаєш української мови. Перечитай ще раз, що написано в абзаці, на який ти відповідаєш.

Щодо "короткого змісту останніх постів" - знаєш, я в одному пості написала, що прийшла на мітинг Януковича і не побачила там п’яних. З цієї фрази дехто з моїх читачів чомусь зробив висновок, що я почала підтримувати Януковича :) Тоді як означала вона всього лише те, що коли я прийшла на цей мітинг, на ньому не було п’яних.

Коли вже люди навчаться читати те, що написано, а не те, що їм хочеться :)
Якщо я прийшла під ЦВК і там грала "Мила моя, люба моя", як би я не ставилась до Януковича, я не напишу, що там грали "Мурку".

Date: 2010-02-14 03:34 pm (UTC)
From: [identity profile] nikolauskass.livejournal.com
подивимось. гадаю буде таке собі тупцювання. а так в ньогго зараз економіка буде більше пекти

Date: 2010-02-14 03:38 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Я теж так думаю.

Date: 2010-02-15 12:24 am (UTC)
From: [identity profile] andreistp.livejournal.com
"захід він легко може завоювати, поклавши, образно кажучи, квіти до пам’ятника Бандері"

згадалася "Повість про Антихриста" рос.філософа Соловьова
From: (Anonymous)
Янукович збирається відмінити звання героя Бендері. І запустити русифікацію України. Свого часу Кучмі хватило розуму не відкривати цю небезпечну скриньку Пандори, бо він розумів, що це може закінчитися громадянською війною в Україні. А дурний Янукович здається вирішив випустити цього небезпечного "джина із кувшина". Чекайте війни. Інтернет зараз ніби вибухнув від цієї заяви Януковича. Що буде, коли він перейде від слів до діла? Схоже що Західна і Центральна Україна не збирається миритися з русифікацією.


"Янукович не уверен, что Бандера - Герой Украины: "Нельзя идти путем насильственной украинизации и нарушать права русскоязычных"
Вопрос об отмене указа о присвоении звания Героя Украины Степану Бандере будет рассмотрен.

Об этом в интервью телеканалу «Россия 24» сказал Виктор ЯНУКОВИЧ.

«Этот вопрос очень резонансный для нашей страны и очень сильно влияет на раскол нашего государства. Конечно, я этот вопрос в обязательном порядке рассмотрю. И мы будем принимать решения, чтобы в будущем никогда у нас в стране не возникали вопросы переписывания истории», - заявил В.ЯНУКОВИЧ.

Говоря о статусе русского языка в Украине, В.ЯНУКОВИЧ отметил, что история последних пяти лет «убедила украинский народ в том, что нельзя идти путем насильственной украинизации и нарушать права русскоязычного населения».

Он напомнил, что Украина ратифицировала Европейскую хартию региональных языков, «которая предусматривает применение русского языка на Украине в делопроизводстве, в медицине, в судопроизводстве и во всех регионах там, где есть необходимость, он будет применяться». «То есть, права русскоязычного населения не будут ущемлены», - пообещал В.ЯНУКОВИЧ."

гість

Date: 2010-02-15 02:37 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Якщо Янукович покладе квіти Бандері - це буде крах його політкарєрі, а якщо налагодить економіку, то наростить електорат. Наші герої - це наші діди, воїни радянської армії.
Ющенко попризначав на всі керівні посади західняків (через це був міф про героя Бандеру). Тепер же потрібно робити зачистку і на керівні посади призначати всіх, крім західняків. І Бандера знову займе своє справжнє місце в підручниках історії.
Впевнений, що Янукович так і зробить...

Re: гість

Date: 2010-02-15 02:44 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Ющенко двічі призначав на найвищі посади відомих західняків: Януковича і Тимошенко.
Приблизно так само поводитиметься і Янукович. Тобто призначатиме тих, кого вимагатиме політична ситуація.
Page 2 of 2 << [1] [2] >>

Profile

o_bilozerska: (Default)
Olena Bilozerska

April 2017

S M T W T F S
       1
234 5678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 28th, 2025 05:28 am
Powered by Dreamwidth Studios