o_bilozerska: (Default)
[personal profile] o_bilozerska
Головний командир УНСО, Герой України Юрій Шухевич на 79–му році життя вирішив стати народним депутатом. Каже, про це його просить чимало соратників. Та й сам він відчуває: Україна переживає критичний період свого існування. І в такий час, мовляв, патріоти відсиджуватися без дії не мають права.

Очолюване ним УНСО тим часом теж гострить списи до серйозних подій у державі: так, днями Юрій Шухевич видав наказ про загальну мобілізацію всіх членів організації УНА–УНСО і набір до її лав громадян віком від 16 до 50 років. Націоналісти планують активізувати свої вишкільні табори та проводити роз’яснювальну роботу серед населення. «Українська держава в небезпеці! — каже Шухевич. — І ми маємо цьому протистояти».

Про свої передвиборчі плани, настрої серед патріотичної молоді та ймовірну діяльність у парламентському гурті Юрій Шухевич розповів в інтерв’ю «УМ».


 
«Нас у парламенті якщо й буде, то жменька»

— Пане Юрію, ви ухвалили рішення балотуватися до Верховної Ради. І днями оголосили про свій намір. Які у вас були мотиви?

— Я ще не остаточно вирішив, адже у цьому питанні є багато складових. Але в основному — так, я маю намір брати участь у парламентських ви­борах. Багато людей мене вмовляє йти в депутати. Але все ж головним рушієм для мене стала нинішня ситуація — як у Верховній Раді, так і взагалі в Україні. Ви ж бачите, що робиться! Те, що відбулося, скажімо, днями, — ухвалення законопроекту про регіональні мови. Усе свідчить про те, що так звана опозиція домовилася з «регіоналами». Вони мали можливість зірвати засідання, але цього не зробили. Вони навіть не рушили з місця. Один тільки Андрій Парубій спробував позабирати картки. На мовному питанні опозиціонери тільки піарилися.

— І це для вас стало останньою краплею у рішення щодо балотування?

— Власне, так. Але таких прикладів, як голосування за мовний законопроект, багато. Але то не дивно. Врахуйте, що у свій час, коли тимошенківська опозиція була при владі, хіба ж не вона намагалася протягнути свій законопроект про державну службу і двомовність у державній службі? Якщо такі люди сидять у Верховній Раді, якщо вони так працюють, то їм не можна доручати долю держави. Я знаю: якщо такі, як я, потраплять у парламент, нас не буде більшість. Нас буде жменька. Але ми хоч зможемо використати трибуну Верховної Ради для того, щоби сказати вголос людям правду.

— Який округ ви для себе обрали?

— Я йтиму по Івано–Франківській області — Коломия, Городенківський район. Звісно, це не випадковий вибір. Адже рід Шухевичів походить із Городенківського району, село Тишківці. То мої рідні краї. І я вирішив, що якщо йти в парламент, то йти звідти.

— У якому парламентському комітеті ви себе бачите? Чим би хотіли займатися?

— Я хотів би займатися, у першу чергу, соціальною політикою. Тому що є багато питань, які мене турбують і не лишають байдужим. Та ж пенсійна несправедливість, забезпечення належного життя інвалідам. Адже у нашому суспільстві інваліди є дуже часто упослідженими. Мені хочеться, щоб вони жили як рівнозначні члени суспільства.

— Ви ж постійно мешкаєте у Львові. І в разі, якщо станете депутатом, доведеться хай не переїхати, але дуже часто приїздити до Києва...

— Чесно кажучи, я б не хотів жити у Києві. Але на сесійні тижні, звісно, завжди був би в парламенті — інакше не може бути. Я усвідомлюю, що це для мене було б нелегке завдання. Але, думаю, я б упорався.

«Сподівань на ці вибори в мене немає»

— Пане Юрію, ви покладаєте якісь надії на ці вибори?

— Ні, великих сподівань у мене немає. По–перше, я й не до кінця вірю, що опозиціонери про щось домовляться щодо мажоритарних округів, що вони підуть разом і не розсваряться. Та навіть якщо й пройдуть до парламенту, це нічого не значить. Вони все одно якими були, такими й залишаться. Це буде новий переділ влади, маєтків, грошових потоків. Бо ні на що інше вони не здатні, у них немає навіть реальної програми. Знаєте, я з кожним днем переконуюся: коли голосував у другому турі президентських виборів проти обох кандидатів, то все–таки мав рацію. І ці вибори мене переконують у цьому ще більше.

— Як ваші однодумці відреагували на ваш намір іти в депутати?

— Хто як. Мої хлопці це прийняли добре. А деякі критикують, кажуть, що не потрібно мені йти до Верховної Ради. Я знаю, що буде ще й паплюження — скажуть, що я там комусь продався, що мене хтось за щось купив, щоб відірвати голоси від опозиції. Але мені до того цькування не звикати.

— Із ким ви готові співпрацювати у парламенті?

— Про це говорити ще зарано. Невідомо, хто пройде по мажоритарці. Але серед тих, хто заявив про свій намір йти в депутати, є нормальні люди. Думаю, що у Верховній Раді буде створена група депутатів, які принципово відстоюватимуть державні, національні інтереси. Я готовий приєднатися до такої групи.

«Україна в небезпеці!»

— Днями УНСО оголосило загальну мобілізацію своїх членів та набір небайдужих громадян у свої лави. До чого ви готуєтеся?

— Країна в небезпеці. Сьогоднішня влада крок за кроком здає територію, принижує українську церкву, душить мову, знищує українську армію. Заради перемоги до парламенту Партія регіонів готова жертвувати державністю. Тому ми вирішили активізувати і згуртувати всіх людей, які мислять тверезо і відчувають цю небезпеку. Бо ж виборами життя не обмежується. Потрібно вести роз’яснювальну роботу серед населення, давати відсіч деукраїнізації України. Після Євро–2012 та виборів українців чекає протверезіння і ще більший економічний занепад. Саме надходитиме осінь, актуальною стане ціна на газ. У людей з’явиться дуже багато запитань до влади, і протестні настрої будуть загострюватися. Підготовка до такої ситуації конче потрібна.

— Тобто ви не виключаєте і силове протистояння?

— Звичайно. Може бути повторення Майдану. І не обов’язково у тому вигляді, який він мав у 2004 році. Майдани можуть бути по всій Україні, локального характеру. І ми до них готуємося.

— І чи багато охочих відгукнулося на ваш заклик про мобілізацію?

— Так, резонанс досить великий. Анкету на нашому сайті за пару днів уже заповнило кілька сотень людей. Ми плануємо розгортати свою діяльність, активніше проводити вишколи для молоді. Ми робили це щороку, але діяла досить обмежена кількість таборів. А зараз до нас навіть підлітки звертаються, так і кажуть: «Нам лише 14–15 років, але ми хочемо бути з вами». Безумовно, ми не відмовляємо. Підлітки можуть брати участь у наших тренувальних вишколах, семінарах iз патріотичного виховання. Резонанс уже є. І це свідчить про відповідні настрої серед народу. Більше того, є навіть люди, які пропонують свої спортивні комплекси для вишколів, організаційну допомогу. Знайдуться і тренери, які готові будуть працювати з молоддю.

— Але серед населення циркулює думка, що, мовляв, сучасна молодь не готова і не має бажання захищати свою державу. Не те що попередні покоління...

— Завжди попередні покоління скаржаться на молодь — що вона пасивна, занедбує багато чого. Я пригадую, як ще двадцять років тому старше покоління казало: «Колись була інша генерація, а тепер — дегенерація». Але це було далеко не так. Є у нас і справді багато інертної молоді, бо так їх виховало суспільство і безперспективність, що їм байдуже, вони не пов’язують своє майбутнє з цією державою. Але є немало молоді, для якої Україна — це Батьківщина. Вони хочуть її бачити кращою і готові її захищати.

Марина ТКАЧУК.
http://www.umoloda.kiev.ua/number/2089/180/74437/
(deleted comment)

Date: 2012-06-13 12:54 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Насколько мне известно, хозяйка этого блога в свое время вышла из УНА-УНСО... Хотелось бы:а) узнать причины этого б)собирается ли она сама последовать призыву Шухевича
(deleted comment)

Date: 2012-06-13 01:50 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Техническая ошибочка вышла(( - не на ту кнопочку нажал...
Но если хозяйка не заметит поста, придется отдельно повторить...

Date: 2012-06-13 02:45 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
а) Це були причини особистого характеру.
б) Якому заклику? Бути готовою до різних форм протистояння з владою? Так, безумовно.

Date: 2012-06-13 08:14 pm (UTC)
From: (Anonymous)
а) ... Ох уж эти мне украинские особыстости)... Рух, Наша Украина, Батькивщына, УНА-УНСО, КУНы-шмуны, КОДы-шмоды, КоЗУ-дерезу -- и несть им числа... И каждый -- особыстость), и толку от них -- шиш...Создается такое впечатление, что принцип *два хохла -- три гетьмана* стал уже (никого не хочу обидеть) генетическим признаком украинства...
б)Заклык Шухевича воспринимается вполне однозначно -- вступайте (а для некоторых "блудных дщерей" :) -- возвращайтесь) в ряды УНА-УНСО...

Date: 2012-06-17 05:07 pm (UTC)
From: (Anonymous)
*два хохла -- три гетьмана* стал уже (никого не хочу обидеть) генетическим признаком украинства...


Я також никого не хочу обидеть. Кацапам, щоб знати свої генетичні признаки потрібно читати «Країна Мок сель або, Московія» …

Date: 2012-06-18 11:54 am (UTC)
From: (Anonymous)
Не говори мне, что мне нужно читать, и я не скажу тебе, куда тебе нужно идти)

Date: 2012-06-18 09:32 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Ага, то це ти кацап :)
Рускіє націоналісти таких дурниць не говорять.

питаннячко

Date: 2012-06-13 12:11 pm (UTC)
From: (Anonymous)
при всій повазі, але чи вистачить в Юрія Шухевича в його 79 років здоров'я та енегрії щоб за всім вслідкувати? чи це не буде його депутатство таке як в Кєндзьора з попередніх дописів, коли той сам не соображає за що голосує?

"участь у наших тренувальних вишколах, семінарах iз патріотичного виховання."

ну а економікою хто буде займатися? От чи пам'ятає Юрій Шухевич основні статті українського бюджету, звідки беруться і куди йдуть гроші? має добрий зір, щоб слідкувати за числами в документах? баланс може прикинути? а копм'ютером вміє користуватися?
Він досить уважний, щоб виявляти суперечності в законах, помилки в розрахунках, огріхи бюждету? може знайти/назвати діри законодавства, через які розграбовують державу і як саме їх треба виправити, закрити?

Чи він збирається там у Верховній раді бути просто символом? Думає сказав пару промов і народ одразу прокинеться? візьмуться нізвідки розумні люди що складуть бюджети все порахують і замість нього все зроблять?

Re: питаннячко

Date: 2012-06-13 01:26 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Да какой уже с него, старого пердуна, толк... Разве что дребезжащим голосом *Ще не вмерла...* подпоет, да и то, если слова не забыл...)
From: [identity profile] oranzhopa.livejournal.com
ну а економікою хто буде займатися?

Члени парламенських комітетів з
- економічної політики
- бюджету
- фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики
- промислової і регуляторної політики та підприємництва

От чи пам'ятає Юрій Шухевич основні статті українського бюджету, звідки беруться і куди йдуть гроші? має добрий зір, щоб слідкувати за числами в документах? баланс може прикинути? а копм'ютером вміє користуватися?
Він досить уважний, щоб виявляти суперечності в законах, помилки в розрахунках, огріхи бюждету? може знайти/назвати діри законодавства, через які розграбовують державу і як саме їх треба виправити, закрити?


Див. вище.

візьмуться нізвідки розумні люди що складуть бюджети все порахують і замість нього все зроблять?

Ну ти і дебіл. Читай вище.
Edited Date: 2012-06-13 04:26 pm (UTC)
From: (Anonymous)
"Члени парламенських комітетів з
- економічної політики
- бюджету
- фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики
- промислової і регуляторної політики та підприємництва"

...якими будуть члени Партії Регіонів. так ніби тільки вони закони готують і тільки вони за них і голосують. а всі інші до ВР помахати прапорами прийшли, "щоб їх почули". в голосуваннях участі не беруть, тільки звернення з трибун виголошують.

а бандити обкрадали народ, обкрадають, і будуть обкрадати.


що вигідно відрізняло бійців старої, довоєнної, генерації від нових недопатріотів, то те, що вони вміли не тільки прапорами махати, але і самі гроші на свою ж діяльність заробляти. той же Роман Шухевич (батько нашого шановного старця) мав власне підприємство, і ніколи не ходив по спонсорах клянчити гроші в обмін на "політичні зобов'язання"

норальні "соціальна політика", та "пенсійна несправедливість, забезпечення належного життя інвалідам" неможливі без вирішення фінансових проблем цієї держави, без виправлення кривих законів, без зругтованих голосувань за правильні ЕКОНОМІЧНІ рішення.

тому і обісралися всі теперішні патріоти, бо все на що вони здатні - махання прапорами на мітингах та волання з трибун.
кругом самі гуманітарії, що живуть в ідеалістичному світі і ніфіга не можуть розібратися, що в реальному житті робиться, як запустити і налагодити процес, щоб все працювало і держава багатіла, а не розвалювалася. І вперто продовжують надіятися на якесь чудо, що від махання прапорами все само виправиться - таким чином здають державу ворогові.
Українці вимирають, а недопатріоти і далі в свої філософські сентенції вчепилися.
From: (Anonymous)
Так в том то и трагедия украинского патриотизма, что львиная доля укро-патриотов -- люди умственно ущербные, а те граждане Украины, у которых хоть какая-то клепка в голове есть, те в украинские патриоты ни за что не пойдут)))

Date: 2012-06-13 09:38 pm (UTC)
From: [identity profile] deutscher.friedensstifter.myopenid.com (from livejournal.com)
> те граждане Украины, у которых хоть какая-то клепка в голове есть, те в украинские патриоты ни за что не пойдут

в украинофобы — тем более

Date: 2012-06-14 06:38 am (UTC)
From: (Anonymous)
...Естественно ... даже смеяться над убогими грех, не то, что ненавидеть((

Шизофазія детектед

Date: 2012-06-14 01:05 am (UTC)
From: [identity profile] oranzhopa.livejournal.com
http://ru.wikipedia.org/wiki/Шизофазия

Re: Шизофазія детектед

Date: 2012-06-14 08:40 am (UTC)
From: (Anonymous)
бачу зачепило тебе, оранЖопа.
недопатріоте - правда в очі коле.

Date: 2012-06-13 12:12 pm (UTC)
From: [identity profile] oranzhopa.livejournal.com
Ще ж і про балотування Ігора Мазура в голосіївському окрузі велась свого часу мова.
From: (Anonymous)
Помнится, самый главный начальник отца нынешнего призывальщика тоже весной 45-года всеобщую мобилизацию объявлял... от 15-летних пацанов до старых пердунов... Фольксштурм назывался... Но -- не помогло... Дураки любят только на своем собственном опыте учиться... Даже судьба собственных отцов им не впрок(((
From: [identity profile] bolshoy63.livejournal.com
Однако развалилась не Германия, а омерзительный русняцкий совок. Так что принцип "два русака - три полудурочные свиньи" живет и побеждает. Смерть России!
From: (Anonymous)
А чье ж тогда это свиное рыло с поросячьми глазками на аватарке?:)
From: [identity profile] bolshoy63.livejournal.com
Могильщика твоего и твоей дерьмонедостраны.
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Сейчас главное: уничтожить Россию и русский квазинародец. Любой ценой.
From: (Anonymous)
А пупок не развяжется? ... От крика... Потому что кроме крика ваш квазинародец ни на что неспособен...
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Именно! И мы знаем и верим в то, что еще будет и развал Эрэфии... До границ 15. века.
From: (Anonymous)
Дурень думкой багатеет)
From: [identity profile] livejournal.livejournal.com
Користувач [livejournal.com profile] nato_tak посилається на ваш запис з Провідник УНА–УНСО Юрій Шухевич — про своє балотування до ВР і оголошену мобілізацію патріотів (http://nato-tak.livejournal.com/2345675.html) пишучи: [...] at Провідник УНА–УНСО Юрій Шухевич — про своє балотування до ВР і оголошену мобілізацію патріотів [...]

Date: 2012-06-13 04:56 pm (UTC)
From: [identity profile] makoviy.livejournal.com
+++

Взагалі, гарно буде, якщо у ВР присягу складатиме Ю.Шухевич, а не старі комуняки.
Що стосується повсякденної роботи Ради, то в складі депутатського корпусу обов'язково мають бути 1)націоналісти; 2)прихильники євроатлантичного вибору. Інакше ВРУ перетвориться на якийсь філіал Госдуми РФ.

Date: 2012-06-13 05:20 pm (UTC)
From: [identity profile] stkachuk2.livejournal.com
Боже помагай !
Можливо в Коломиї люди кращі і свідоміші та пошанують сина достойного батька....

Date: 2012-06-14 06:29 am (UTC)
From: (Anonymous)
Шанувать сына только за то, что его батька был достойный?!?:)
... А вообще шанувать друг друга (а особливо -- покойников)-- любимое занятие украинцев : и напрягаться шибко не надо, и вроде все при деле...Шануймося, господа:)!

Date: 2012-06-13 11:48 pm (UTC)
From: [identity profile] atejist.livejournal.com
Було б добре, якби не тільки Шухевич ішов за мажоритаркою, а ще й УНА-УНСО за партійкою. Бо, чесно кажучи, серед усіх партій, котрі заявили про бажання йти на вибори, я досі не бачу жодної, за яку хотілось би голосувати. Принцип "менша з бід" набрид.

Date: 2012-06-14 06:35 am (UTC)
From: (Anonymous)
Это -- следствие кризиса украинского государства и украинского общества в целом ...

Date: 2012-06-14 10:32 am (UTC)
From: [identity profile] atejist.livejournal.com
Кеп, Вам навіть логінитися не обов'язково :)

Date: 2012-06-15 10:59 am (UTC)
From: (Anonymous)
А кто такой Кеп??

Капітан Очевидність:

Date: 2012-06-15 12:50 pm (UTC)
From: [identity profile] atejist.livejournal.com
lurkmore.to/%ca%e0%ef%e8%f2%e0%ed_%ce%f7%e5%e2%e8%e4%ed%ee%f1%f2%fc

???

Date: 2012-06-14 08:51 am (UTC)
From: (Anonymous)
Цікаво, а що нового, на Вашу думку, може запропонувати (і зробити) УНА-УНСО?
Вони вміють робити щось таке, чого не вміють інші? Знайють щось таке, чого не знають інші? Володіють унікальними ресурсами (наприклад, мають в своєму складі самовідданих спеціаістів-професіоналів)?

Re: ???

Date: 2012-06-14 10:28 am (UTC)
From: [identity profile] atejist.livejournal.com
Так, вони мають у своєму складі офіцерів, котрим я б не побоявся довірити силові структури. Цього замало, аби підняти з прірви освіту, науку й економіку. Але саме з ліквідації корупції у силових структурах почалася нова Грузія.

правильно, але...

Date: 2012-06-14 11:53 am (UTC)
From: (Anonymous)
так, але той самий Саакашвілі зумів оперативно підтягнути й інших спеціалістів.

якщо це вдасться УНСО, то, як кажуть "флаг їм в руки" - ну але де ж вони всі були до сих пір?
то все вже давним-давно треба було зробити, що їм заважало?

до сих пір єдине, що вони зробили - то хіба походеньки по гарячих точках, але то було давно, а зараз, здається то абсолютно безпорадна організація...

Date: 2012-06-14 11:05 am (UTC)
From: [identity profile] klim-ov-ich.livejournal.com
нехай балотується на Троєщині - проголосую...

Date: 2012-06-14 11:40 am (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Або в Полтаві!
From: (Anonymous)
A shcho u Poltavi svoix natsionalistiv nema?
From: (Anonymous)
Інваліде поладь нарешті розкладка клави
From: (Anonymous)
a shcho niyakoii "AKTSIII' nema syogodni? , maesh chas na komputeri suditu pionere?, vdygay shtantsi, praporets z serdechkom u ryku i bigom na yakys' ploshchu, "apazitsoner" tvoyu mat'

Profile

o_bilozerska: (Default)
Olena Bilozerska

April 2017

S M T W T F S
       1
234 5678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 18th, 2025 07:10 pm
Powered by Dreamwidth Studios