o_bilozerska: (Default)
[personal profile] o_bilozerska
Ще влітку я стояла під Печерським судом з плакатом: "Звільнити Луценка і Могильова". Половина вже здійснилася - мого старого друга Могильова (два обшуки, брехня про мене у парламенті) нарешті зняли з посади. Щоправда, поки що не так, як треба було б - призначили головним у Криму.

Вочевидь, звільнити його зовсім Янукович не має влади, адже призначав Могильова не він, а Путін. Буде тепер агент впливу Могильов відколювати від України Крим.

Є й плюси. По-перше, безпосереднього доступу до президентського тіла, який має головмєнт, у Могильова вже не буде. Не інакше, Янукович усунув його від себе за те, що Могильов (а схоже, що це був саме він) згодував президенту дезу про масове озброєння опозиції. Вважав, вочевидь, що Янукович буде тихо дрижати і в усьому слухатись свого міністра, дозволяючи розправлятися з усіма, з ким накаже Путін. А Янукович дрижати-то дрижить, але, крім цього, ще й ляпає язиком :) Отже, президент вчергове виставив себе на посміховисько - адже швидко сфальсифікувати дані про масове озброєння опозиціонерів неможливо. Можна підкинути комусь ствола (а то й реального знайти) і катувати доти, доки людина не зізнається, що планувала з нього застрелити Януковича. Але на масове озброєння це аж ніяк не катить.

По-друге, прем’єр-міністра Крима у майбутньому можна буде тихо і спокійно зняти за розвал економіки. І жодної політики :)

Як працював Могильов, видно хоча б з того, що сьогодні його "орли" всупереч рішенню суду пропустили комуністів на Хрещатик і побили націоналістів, які намагалися цьому перешкодити. Оскільки наші суди лише юридично оформлюють бажання влади - значить, "орли" діяли всупереч Януковичу, який з якихось своїх міркувань хотів, щоб цього дня було все тихо. Може, просто голова у нього боліла.

Незважаючи на відставку Могильова, підсумки 7 листопада сумні. Комуністи гуляють Хрещатиком і відкривають у Запоріжжі нового Сталіна, по Севастополю катаються "сталінобуси" і так далі. Між тим, комуністи знищили на порядок більше українців, ніж нацисти. Це не привід виправдовувати нацизм - але це надвагома підстава, щоб заборонити комунізм - як бузувірську людиноненависницьку ідеологію.

Висновок, як завжди, той самий: треба брати владу. І тоді тих, хто щось таке встановив або запустив, можна буде знайти і посадити з конфіскацією. Бо поки такими проблемами займатимуться, як зараз, патріотичні хлопці - їх ловитимуть і саджатимуть, а знищене ними відновлюватимуть - аж поки не закінчаться хлопці.
Сподіватися на те, що газорублі на різні "сталінобуси" вичерпаються раніше - безглуздо. Цього не буде, поки у Росії є газ на експорт.

Мені здається, що нового запорізького Сталіна вже ніхто не зачепить. Якщо я помиляюся - ну, ще когось потримають кілька місяців у СІЗО, і третього Сталіна вже точно ніхто не зачепить. Отже, брати владу, і хай у СІЗО сидять вони.

Date: 2011-11-07 06:34 pm (UTC)
From: [identity profile] xortish.livejournal.com
Оленко, ти трішечки передала....
Пам*ятник Сталіну в Запоріжжі справді відкрили, але й дарсовські дротики на центральній площі в його портрет з задоволенням покидали. Ніхто не заперечував :). А севастопольський автобус вранці виїхав на маршрут, але там так і не з*явився. Сталінофіли до цього часу його розшукають.

Date: 2011-11-07 06:44 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Головне, що вони зробили цей сталінобус, і влада їм не перешкодила. Варіанти, куди він подівся, різні можуть бути, але якщо вони одразу не отримали рішучу відсіч - ну, з якоїсь наступної нагоди його запустять.

Date: 2011-11-08 09:08 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Статті нема, то можуть робити говнобуси які хочуть. Що не заборонено - то дозволено.

Date: 2011-11-07 06:35 pm (UTC)
From: [identity profile] henyk.livejournal.com
Ой, з тим "сралінобусом" насправді "цирк на дроті"™ http://focus.ua/society/206846/

Date: 2011-11-07 09:09 pm (UTC)
From: [identity profile] zhukowskiy-stas.livejournal.com
Автарка зачьот!!! :)

Слава Україні !!!

Date: 2011-11-08 10:18 am (UTC)
From: (Anonymous)
+ тищщяпіццот!!!
Я на вила тую силу
Бо то сила підла
То не сила, то є сало
Із-за того бидла.

А вже потім у струмочку
Та й помию вила
То не вила, то є тризуб,
Що рождає силу.
(Андрій Середа.Кому Вниз."Неба зорі")

Перший пішов!

Date: 2011-11-07 06:37 pm (UTC)
From: [identity profile] pingback-bot.livejournal.com
User [livejournal.com profile] yuri_p999 referenced to your post from Перший пішов! (http://yuri-p999.livejournal.com/494060.html) saying: [...] Оригинал взят у в Перший пішов! [...]

Date: 2011-11-07 06:39 pm (UTC)
From: [identity profile] Александр Щербак (from livejournal.com)
Про зброю зізналися в СБУ. Да і через Фірташа на Хорошковського Путін має вплив, про Могільова вперше чую. Вже на підтримку овоща підчистили статистику: по Україні гуляє 3 000 000 одиниць зброї. Усе інше - згоден, на кожному рівні треба очолювати владу. Яскравий приклад - новий головний податківець, який усі ці роки очолював НУНС у Донецьку. Зрозуміло підкого він плясав та від чого по регіону така статистика у ПР.

Date: 2011-11-07 06:51 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Те, що Могильов агент Кремля, видно з його поведінки. Могильов і Табачник. Можливо, ще Хорошковський. Також це видно по тому, яку кількість "ляпів" робили ці двоє, і як вони дратують суспільство, як червона ганчірка бика - будь-який президент усунув би таких міністрів. Не усуває - значить, не має права саме їх усунути.

Щодо "збройної" статистики - дивилася сьогодні, зробила висновки, що насправді статистика абсолютно мізерна. "Украина занимает 84-е место в мировом рейтинге по количеству владельцев оружия. В среднем, на 100 человек приходится 6,6 единицы..." Причому зарахували до зброї усе - крім хіба що кухонних ножів - наприклад, пневматику зарахували, з якої нікого не вб’єш, і травмати - теж цяцька, а не зброя, молотком убити простіше.

Date: 2011-11-07 11:49 pm (UTC)
From: [identity profile] bolshoi.livejournal.com
Слабый анализ. Агенты Кремля - Лёвочкин и Хорошковский, а также вся группа Фирташа. Именно они стремятся добиться усиления позиций России, и сделать всё, чтобы у Януковича не было иного пути, кроме как идти под российское крыло. И дэза о "массовой скупке оружия" от Хорошковского. И жесткая линия в отношении посадки Тимошенко тоже исходит от него и людей Фирташа в целом.

Могилёв из совсем другой оперы, это старые донецко-макеевские кадры. В Крым его переводят потому, что никакой другой альтернативной кандидатуры для управления "макеевской" вертикалью после смерти Джарты там не оказалось. На смену ему приходит человек из окружения сына Януковича, еще более лояльный и преданный "семье". Хороший материал на этот счет у Лещенко на Укрправде, не ленитесь, почитайте. Боюсь, что никакого недовольства работой Могилёва нету, скорее наоборот, на Крым не взяли бы кого попало, это не Херсонская или Тернопольская область.

Почему Янукович не увольняет министров - тоже вполне очевидно, сложно не уволить кого-то, а найти ему замену так, чтобы не усилить противоборствующие группы в своем окружении. А достаточного количества своих "личных" кадров, видимо, нету, вот их по возможности и подтягивают, как я понимаю, такими наиболее преданными Янукович считает старые донецко-макеевские кадры и окружение своего старшего сына.

Date: 2011-11-08 08:11 am (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
У 2010 році по списку "За Україну" в Полтавській області йшла дружина офіцера КДБ, колишній парторг вузу. А також не зовсім адекватний психічно священик - домашній тиран і садист.
Того ж року "Наша Україна" просувала по списку молодого чоловіка, що писав антиукраїнські краєзнавчі праці, в тому числі історію комсомолу кількох районів, і є сином... кума ватажка місцевих комуністів.

Перший пішов!

Date: 2011-11-07 06:42 pm (UTC)
From: [identity profile] pingback-bot.livejournal.com
User [livejournal.com profile] nato_tak referenced to your post from Перший пішов! (http://nato-tak.livejournal.com/1728971.html) saying: [...] Originally posted by at Перший пішов! [...]

Date: 2011-11-07 06:52 pm (UTC)
From: [identity profile] totalitarizm86.livejournal.com
Могилёв бы и дальше был министром внутренних дел - но в Крыму что-то такое происходит, что Могилёва там будут делать премьером.

Date: 2011-11-07 07:36 pm (UTC)
From: [identity profile] switluy-spogad.livejournal.com
Чи можливе сьогодні толерастне браття влади а-ля 2004?

Date: 2011-11-10 02:24 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Було б можливе, тільки не зі Шмулькою.
From: [identity profile] enterua.livejournal.com
прокоментуйте більш докладно.
:) на порядок - це в 10 раз більше.
From: [identity profile] 22he-travnya.livejournal.com
Якщо виходити з того, що Третій Райх виріс завдяки більшовикам і напав на СРСР через необхідність врятуватися від неминучого нападу РККА і що більшість УРСРісвських втрат у Другій світовій війні були наслідком більшовицької недбалости або провокацій, то десь так і виходить.

Date: 2011-11-07 08:26 pm (UTC)
From: [identity profile] deutscher.friedensstifter.myopenid.com (from livejournal.com)
а Вы таки уверены шо Луценко когда выйдет, Вас отблагодаритъ ? меня его германские пьянки и т. п. как-то демотивируют за него вписываться

Date: 2011-11-10 02:32 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Мене теж!

Date: 2011-11-07 09:08 pm (UTC)
From: [identity profile] dimon-trigger.livejournal.com
"Мені здається, що нового запорізького Сталіна вже ніхто не зачепить. Якщо я помиляюся - ну, ще когось потримають кілька місяців у СІЗО, і третього Сталіна вже точно ніхто не зачепить."


регочу!

Date: 2011-11-07 09:14 pm (UTC)
From: [identity profile] zhukowskiy-stas.livejournal.com
*Звільнити Луценка і Могильова*
Щоправда стосовно кожного з них слово "звільнити" має кардинально різне лексичне значення. Так само як "за вікном йшов дощ і рота солдат".

Date: 2011-11-07 11:02 pm (UTC)
From: [identity profile] iiiosoba.livejournal.com
Які там повстання. Якщо людина не має волі для того, щоб зробити вибір, боїться вимазатися, бо бач політики - це брудна справа, то які повстанці з таких білоручок?

Матимемо в кожному місті по сраліну.


Date: 2011-11-10 02:32 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Завжди будь ласка.
Ваші протидвохи.

Date: 2011-11-07 11:19 pm (UTC)
From: [identity profile] lisok-ua.livejournal.com
який нафік путін, могильов з данєцкой братви, якому вони довіряють.. а про те, що його поставлять прем'єром криму говорили давно ще, після смерті попереднього..

Date: 2011-11-08 08:39 am (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Оленко, так чи інакше, після приходу до влади українцям знадобляться і зовні непідконтрольні "вуличні" партії, котрі робитимуть те, чого держава з міркувань престижу не може собі дозволити зробити власноруч - тероризуватимуть і ліквідовуватимуть антиукраїнських діячів, розганятимуть мітинги й інші зборища, триматимуть у страху різних сепаратистів, ісламістів, євразійців, ліваків тощо. Братимуть на себе відповідальність за силові акції перед світовою спільнотою.
Ще одне. Ти що, справді сподіваєшся, що при Юлії Грігян познімають Сталіних і поставлять Бандеру чи Сірка?
Я спілкувався з однією дівчиною, випадково мова зайшла про політику. Й сучасна, розкута киянка вразила мене своєю прихильністю до большевиків, до совєтчини, ненавистю до незалежності України, до націоналістів і Ющенка. Потім пояснила, що її прадід був зав. особливим відділом, потом секретарем ЦК ВКПБ, - назвала вірменське прізвище. Розумієш, про що я? Це ми ненавидимо комуністів, бо в нас від їхніх рук умирали й страждали рідні. А є когорта людей, яким при цій владі було добре, яка зробила їх людьми, одягла, взула, нагодувала й дала владу над тими, хто їх раніше зневажав. Ті, яким при цій владі з а в ж д и було добре й ситно.
БЮТ уже показало 2009 року своє ставлення до постаті національного героя України Івана Мазепи.
Невже ти гадаєш, що онука забитого бандерівцями Абрама Кельмановича Капітельмана дозволить поставити пам"ятник Бандері чи Шухевичу, допоможе відновити їхній статус Героїв?
Що жидівка, невістка серетаря обкому припинить людожерський культ війни, буде засуджувати комсомол чи большевицьку партію, завдяки якій вона мешкала в розкішних вартирах і на віллах, а не в гетто, завдяки якій її предків не порубали хлопці Болбочана чи Терпила, не розстріляли німці?
Що кандидат до Соцінтерну помагатиме вшановувати правих?
Що людина, яка ховає свою національність, дозволить плекати все українське?
Що людина безкультурна, донька "Вєрки модістки", перейматиметься питаннями культури?
Що людина, яка говорить українською з показовими помилками й усюди пишається російськомовністю своєю й своєї родинної банди, переживатиме за українську мову?
Ні, вона не буде виступати прямо - не настільки дурна, але буде гнітити все українське по-тихому, блокуватиме всі інціативи, перешкоджатиме тому, що вилазить зв межі постсовєтських культів і дратуватиме її лівих союзників та співплемінників. І робитиме це ефективніше, набагато ефективніше за Януковича.
Наслідок - дивімося на соціялістичну Білорусь Лукашенки.

Date: 2011-11-09 08:10 pm (UTC)
From: [identity profile] makoviy.livejournal.com
Дуже вірно описали політику БЮТ.
Я давно мимоволі спостерігаю за тими, хто в рад. часи був непогано влаштувався, часто на владні посади, а також за членами їхніх сімей або нащадками. Вони звикли занадто агресивно нав"язувати свої антиукраїнські позиції оточуючим, тому уникнути спілкування з такими людьми важко. Вони в будь-якому робочому колективі чи просто при зустрічі голосно зітхають за рад. минулим і лають Незалежність. Про Ющенка і націоналістів мовчу, адже є такі люди, які їх ненавидять, але при цьому бодай роблять вигляд, що люблять власну країну, а тут - демонстративна ненависть саме до країни. Цікаво, що більшість із них, за невеликими винятками, і зараз непогано влаштувались, але це їхнього ставлення до країни не міняє :)
Щодо політичних симпатій, то сучасних карикатурних комуністів ніхто із цих людей не підтримує, мабуть, ніхто всерйоз не ставиться до КПУ, а розподіл відбувається наступним чином: частина ДОСІ підтримує ПР, і це не зважаючи на все, що ми спостерігаємо... Ось почитаєш український сегмент ЖЖ, заспокоїшся, що ПР не підтримує НІХТО, всі глибоко зневажають, а добряча частина ще й не визнає Хама президентом, порадієш, який свідомий народ, а в житті тебе швидко вернуть до реальності питанням "Ну и чем же вас так Янукович не устраивает? Он что, вам лично что-то плохое сделал?" Тобто цих людей всьо устраіваєт!! А частина з них набули поверхневих українських поглядів, і те, наскільки вони поверхневі видно через панічний страх перед спірними темами (хоч для нас, патріотів, вони не спірні), вони визнають і навіть роблять вигляд, що поважають чисто символічні ознаки держави - прапор, гімн, мову, але варто було третьому Президенту вийти за нейтральні рамки, здіймався крик: це не на часі! Потрібна зміна кількох поколінь! Це саме зараз зовсім не потрібно! Вони всі фанатично підтримують Тимошенко. Прикро також спостерігати за потугами Яценюка, Гриценка сподобатись ось цій категорії людей. До речі, Гриценко їхні симпатії завоював, а голоси - так і не вдалось. Навіщо він їм, коли Юлія Володимирівна являється майже ідеальним втіленнням омріяної політики. А йдеться, фактично, про ті рамки для нац. політики, які були в УРСР.

Date: 2011-11-09 08:51 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Ні, друже мій, про значно вужчі, бо за УРСР ми не мали ні ятвязького, ні донецького, ні карпаторусинського сепаратизму, ні ісламізму.
Зате український канал ТВ завжди був виключно українським, радіо - також. Видавалася маса українських книг, журналів і газет, вони всюди продавалися, включаючи Крим, відзначалися ювілеї класиків, всюди викладалася українська мова.
Крім того, ніхто відкрито не ображав українців, їхню культуру та мову.
Судячи зі стрімкої кар"єри молодого Сені, від Совєтської влади там не сильно страждали.
А дружина Гриценка раніше була заміжня за комсомольським діячем Разумковим, сам вояка Гриценко теж був обласканий.
Нащо їм гудити рідну для них владу і намагатися сподобатися протилежному табору???
(deleted comment)

Date: 2011-11-10 01:11 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Доброго дня!
Завжди радий Вашим правильним висновкам!

Date: 2011-11-08 11:05 am (UTC)
From: [identity profile] arfelio.livejournal.com
Висновок, як завжди, той самий: треба брати владу.

А можна подробиці? Хто буде брати владу ви? Ви весь час кажете, що навіть в депутати йти не готові.
То розкажіть хто буде брати владу? Хто стане міністрами? Що вони зроблять на перших порах?

Сталинобусы заразны.

Date: 2011-11-08 12:08 pm (UTC)
From: [identity profile] e1rond.livejournal.com
Ребята вот вы тут хаете севастопольский сталинобус - сегодня утром я зафоткал "Сталинтазик" в Одессе по дороге на работу
http://e1rond.livejournal.com/4840.html

А еще прочел веселую идею о "Сталиндоне"...
http://blogs.korrespondent.net/users/blog/andrey23k/a48863
(deleted comment)

Date: 2011-11-10 02:23 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Напрочуд цікава аналітика, всім рекомендую.
Хоча й сумно: приємно було знати, що в нашій країні хтось із правих здатен щось рвонути. Хоча б мертвого комуняку-ідола.

Profile

o_bilozerska: (Default)
Olena Bilozerska

April 2017

S M T W T F S
       1
234 5678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 28th, 2025 11:33 pm
Powered by Dreamwidth Studios