o_bilozerska: (Default)
[personal profile] o_bilozerska
Знамениту п'єсу Леся Подерв'янського рекламують на центральній площі столиці! Навіть не знаю, як до цього ставитись. Досі я сприймала творчість Леся як щось все-таки андеграундне...
05042011677-001.jpg

Page 1 of 2 << [1] [2] >>

Date: 2011-04-05 11:34 am (UTC)
From: [identity profile] olegiiik.livejournal.com
Прекрасно )!

Date: 2011-04-05 12:09 pm (UTC)
(deleted comment)

Date: 2011-04-05 12:39 pm (UTC)
From: [identity profile] nik-adams.livejournal.com
Подерев'янський дотепніший за "шароварну" "Енеїду". Чим не прогрес?:)
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] enterua.livejournal.com - Date: 2011-04-05 12:54 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] enterua.livejournal.com - Date: 2011-04-05 01:14 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nik-adams.livejournal.com - Date: 2011-04-05 01:40 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-05 04:12 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)
(deleted comment)

У нас круче

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-05 05:10 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-05 04:14 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-05 04:51 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-05 05:04 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-06 11:36 am (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-06 02:38 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-06 04:01 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-06 05:46 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-07 10:54 am (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-07 12:44 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-07 05:08 pm (UTC) - Expand

Date: 2011-04-05 11:39 am (UTC)
From: [identity profile] denial-01.livejournal.com
хіба це андеграундне? - це чисто вулично-дворове... Колись в Москві за зачиненими дверима щось подібне проходило і набувало розголосу тільки в жовтій пресі!!!

Нє, послухати, як Подерев'янський читає свого "Павліка Морозова" - не проти, навіть із задоволенням... але на сцені та ще й з рекламою?! Перебір...

Date: 2011-04-05 11:48 am (UTC)
From: [identity profile] konstantin-76.livejournal.com
Я об этом впервые услышал 1 апреля, на "5 канале", в передаче Романа Чайки. Подумал, что это первоапрельская шутка. Ан нет, все серьезно. Ждем концерт "Красной плесени" во дворце "Украина", с прямой трансляцией на Первом Национальном...

Date: 2011-04-05 10:09 pm (UTC)
From: [identity profile] 22he-travnya.livejournal.com
Красная Плєсєнь якраз виступала цього березня у пабі на Контрактовій уперше в історії у Києві.

Date: 2011-04-05 11:54 am (UTC)
From: (Anonymous)
так той лесь - матюкливий москаль-стукач

Date: 2011-04-05 04:12 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Не москаль - жид з Подолу.

Date: 2011-04-05 11:55 am (UTC)
From: [identity profile] gellir-hvass.livejournal.com
Все андерграундне рано чи пізно стає мейнстрімовим, а згодом, буває, навіть класикою.

Date: 2011-04-06 11:36 am (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Ганебно для України

Date: 2011-04-05 11:58 am (UTC)
From: [identity profile] viaaaa.livejournal.com
Наступна стадія - трансляція по телебаченню. Матюччя :(
(screened comment)

(no subject)

From: [identity profile] enterua.livejournal.com - Date: 2011-04-05 12:34 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-05 04:17 pm (UTC) - Expand

Хороша п"єса..

Date: 2011-04-05 12:23 pm (UTC)
From: [identity profile] pisistrat.livejournal.com
..Шо, хба комусь не подобається? :)

..........
Природу я люблю, i родiну, берьозку i рябiну
Люблю я куст ракiти над рiкой.
Філін (з дерева).
Край родной, навєк любімий,
Гдє ж найдьошь єщє такой.
Вчитель атеїзму.
От бачиш! Нашi там. А ти: Кругом шпiони.
Ето снайпєр, молодой боєц.
Павлік (бере в руку здоровенну ломаку).
А як шпiон - тогда йому пiздєц.
=====
Це ж про Родіну!! Дуже актуально, начасі.

Date: 2011-04-05 12:32 pm (UTC)
From: [identity profile] enterua.livejournal.com
а чого, віршики коло макдональдса краще?

Лесь хоть на вулицю не виходить, а читає виключно в приміщеннях для закритої публіки.

Date: 2011-04-05 12:33 pm (UTC)
From: [identity profile] grenadier18.livejournal.com
ха, цены на билету тоже совсем не андерграундные

Date: 2011-04-05 12:42 pm (UTC)
From: [identity profile] nik-adams.livejournal.com
Теж не уявляю собі Подерев'янського в форматі театральних вистав. Було б цікаво подивитися що з того вийде.

Date: 2011-04-05 01:11 pm (UTC)
From: [identity profile] furmanyuk.livejournal.com
Квитки дорогі, а так би пішов, це ж митець, наше все :)

Date: 2011-04-05 03:14 pm (UTC)
From: [identity profile] mavka-vika.livejournal.com
Да нормально вполне.
Помню, в университете у нас был целый семинар посвященный его творчеству. При чем вел его заслуженный дедушка-профессор. И все нормальные люди тихо, адекватно разбирали тексты на аллюзии и ссылки. А преподователь сам зачитывал некоторые цитаты. Дословно, да:)
Спокойней надо к этому относиться.

Date: 2011-04-05 04:14 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Це де:)? В Могилянці шавківській?

(no subject)

From: [identity profile] mavka-vika.livejournal.com - Date: 2011-04-05 04:27 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-05 04:44 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-06 11:56 am (UTC) - Expand
From: (Anonymous)
Ви говорите “…от коли Свобода прийде до влади...”. З вашою непродуманою діяльністю Свобода ніколи не прийде до влади! В усякому разі поки в Україні таке неоднорідне суспільство буде то років 30 точно. Чому так? Бо Свобода своїми лозунгами і програмою сама себе обмежує.
По-перше, Свобода говорить про те, що захищає титульних українців, тому 23% нацменшин вже не голосуватимуть за цю партію. Обмеження у виборцях.
По-друге, Свобода виступає проти російськомовних українців, Фаріон їх називає “дегенератами”, Михальчишин “совками” і “малоросами”, Мірошниченко “хохлами-плебеями”. Та і взагалі україномовні ставляться вищими в рейтингу за російськомовних, на других говориться що то мова окупанта і т.п. Небагато російськомовних після цього віддадуть голос націоналістам. Отже обмеження друге.
По-третє, Свобода виступає за скасування 1, 2, 9 травня і 8 березня.
Ясно й так що діти та онуки тих хто воював у тій війні боляче це сприймуть і не підтримають такого, а жінки, для яких 8 березня чи не єдиний день коли чоловіки по справжньому особливо відносились до них, сприймуть як особисту образу скасування цього свята. Плюс вихідних днів ніхто позбавлятися не схоче. Тож взагалі звузився можливий електорат Свободи.
А якщо взяти ще й те, що свободівці не володіють тими медіаресурсами для розкрутки, які має влада, то максимальний рейтинг партії,я кий можна досягнути буде від 3 до 6%. Та й то якщо інші опозиціонери не очистяться і не об’єднаються. Як ми розуміємо, з рейтингом навіть 5% у владі робити нічого. Лише гавкати з трибуни і гордитися цим здобутком.
Робіть висновки.
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
По темі висловлюйся, совок!

Date: 2011-04-05 04:36 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Справа з літературою різко трагічна. Бо саме література – Котляревський, Шевченко, Куліш, Франко, Мирний, Свидницький, Українка, Кобилянська, Черемшина, Стефаник, Тесленко, Сосюра, Маланюк, Ольжич, Горліс-Горський, Тютюнник, Забіла, Письменна, Нестайко, Шевчук – робить нас нами, починаючи з дитинства, прививає нам менталітет, етику, самосвідомість. Причому більшість згаданих письменників і поетів навіть під час окупації були мистецькими явищами, які не мали аналогу в росіян. Скажімо, пік творчості Всеволода Нестайка припав на час, коли в росіян не було рівного йому члена списку казкарів Андерсенівського комітету. Наталя Забіла – автор унікального історичного твору для дітей „Троянові сини”, причому про раннє середньовіччя, антські часи, в повній відповідності з Грушевським. У російській літературі такого твору немає. Шевчук на голову вищий від своїх російських пєрєстроєчних і дємакратіческіх сучасників. Без літератури існують тільки вигадані народності типу гагаузів, русинів, ятвягів, донських козаків. І ми. Ми зараз – нація без літератури. Для того, щоб писати щось конкурентноспроможне, треба бути високо ерудованим, розбиратися в світовому літературному дискурсі, в міфології, етнології, філософії. Як Анджей Сапковський. Тоді читатимуть свої й чужі.
А в нашу сучасну малоросійську літературу приходять саме такі, з російськомовних родин, якщо українці, то це ще нічого, але переважну більшість становлять етнічні жиди з номенклатури. Це Андрухович, Позаяк, Матіос, Жадан, Подеревянський. Колишні виучні московських літературних і дипломатичних вузів, до речі. Ця щуряча порода нічого не знає, нічому не вчиться, нічого не вміє, окрім свого безмежного смердючого гумору і вставляння злодійських слівець з ідишу. Для них це гра – гра в письменників, гра в українців. Добре субсидована гра. Згадаймо, що вони знайшли гроші на видання своїх книг ще в ті часи, коли гинули всі нормальні, навіть дуже комерційні проекти. На щось путнє грошей не знайшлося, а на описи гомосексуального й іншого сексу, наркоманії, матюччя й інших принад сучасного малоросійського некрасного письменства відшукалися. Це одне вже змушує задуматися. А потім вони бідкаються, що українці їх не читають. Чого ми не помічаємо, що то не денаціоналізація, а природна захисна реакція людей, які свідомо чи несвідомо помічають, що в тих книжечках з них відверто глумляться? Тому для них безпечніше погортати англійську фентезі чи російський іронічний детектив, де вони не зустрінуть глузування з Голодомору, Шевченка, Бандери, Шухевича чи Петрушевича.

Date: 2011-04-05 04:37 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Навряд чи щось вирисується. Бо швидше розкручені покійний Покальчук, живий, на жаль, Андрухович з доцею Сонею, Карпа, Дереш та інші придурки привчать молодих авторів, що комерційніше й вигідніше писати про растаманів, наркоманів, проституток і гомосексуалістів, аніж про щось достойне. Напишеш правильно – черговий пан Рабинович поплескає тебе по плечу, прийме у свою приватну спілку письменииків, відстібне баксів на книгу й розкрутку. А вихідці з російськомовних сімей не лише не відчувають українське слово, але й не пов’язані з Україною й українством ментально, бо надто багато в нас залежить од наших приказок, словець, старих родинних жартів, оповідок, забобонів, пісень. Радіти їхньому приходу нічого. Так, є окремі втішні етнічні явища – Василь Шкляр, Дмитро Білий, Олена Бросаліна, але не їх звуть українською літературою, більше того, сучасною, модною, продвинутою. Єдиний вихід – суспільний бойкот андруховичівщини. Ми вас не читаємо! Ми вас не купуємо! Ми не ходимо на ваші вистави й виступи! Можете скільки вгодно кататися по закордонах і пишатися тиражем у Росії. І не треба сповіщати, що пан Жидан, він же Сергій Жадан, десь там із Добкіним завівся. Це не відстоювання українства. Це ваші внутрішні жидівські справи. Метушня нацменшин. Нам, титульній нації, на це й зважати не треба, як показує приклад французів.

Date: 2011-04-05 04:38 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Шкода, що Ви оминули мовчанням мій пасаж про Гончара. Яворівський, Андрухович, Матіос, Покальчук та інші – злочинці, бо пишуть свою порнографію українською, паплюжать і оскверняють наше слово. Хай би писали якою вгодно, а до нашої мови їм зась! Власне, Яворівський й Андрухович – це ті самі Левко Дурко та Вєрка Сердючка. Он вони, хохли-бандери, самі дурні, й література в них дурна, нецікава, нечитабельна, вигадана, щоб ствердити існування їхньої некрасивої мови й вигаданої нації.
А білоруси – молодці. Бо залишаться у віках не з російськомовним недовченим йолопом Гончаром, який ненавидів усе народне, а зі справжнім Велетом кривичського національного духу: “Я прыйшоў да вас... У мяне няма нікога акрамя вас... У мяне няма нічога, акрамя магіл, бо я ваш сын... Я клянуся любіць вас... Я клянуся абараняць вашыя магілы мячом і зубамі, нават калі мая магіла будзе далёка ад вас... Бо ўсё адно буду тут, з вамі. Бо мяне нельга аддзяліць ад вас... Пакуль не скончыцца жывот людскі на зямлі. Аман”. Хто ще отак напише, окрім Уладзіміра Караткевича?

Date: 2011-04-05 04:41 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
На роботічитав „Чорний замок Ольшанський” Уладзіміра Караткевіча у перекладі. Зайвий раз я отримав підтвердження, що білоруси за 1970-1980-х років суттєво випереджали українців у культурному розвитку, бо в них був фаховий історик і талановитий письменник Караткевіч, який писав історичні, історико-фантастичні та детективні романи з міцним історико-філософським та етнографічним національним підгрунтям. А в нас у цей час був заживо записаний в класики Олесь Гончар зі своїми прапороносцями, соборами й циклонами – однаково нечитабельними. Надумані конфлікти, манірна поетичність, густа заідеологізованість, причому часто з антиукраїнським присмаком, штучна, позбавлена коріння мова російськомовного замолоду автора. І з того Гончара виростає вся новітня українська література. І великий письменник Яворівський, який чітко знає, про що писати. Коли в моді була війна, – то про спалене німцями село і зловісних українських емігрантів. Потім, коли виникла серед інтелігенції цікавість до народних майстрів, до творчих особистостей, – про Катерину Білокур. Потім – про Чорнобиль. Тепер ось – про крутих і бандитів. І все однакове – безлике, виварене, кастроване, неживе. Звідти воно, з Гончара. І лавреатка Матіосиха, яка влізла в літературу крізь дірку в паркані, аби смакувати порнографічні подробиці злягання буковинського селянина з жидівкою (в українців і білорусів таке прирівнювалося до скотоложства), вона теж звідтіля. І матюшник Подерев"янський, яким підмінюють справжнє. А ось жид Андруховіч, який пишається, що його твори читають російськомовні на сході й півдні України. Всі аплодують. От тільки при цьому роблять вигляд, що не помічають, що це і є україномовна література для російськомовних. Для тих, хто не є українцем в етнічному плані, кому українська мова нерідна, він просто вчив її в школі або ж, що більш вірогідно, був змушений вивчити задля викладацької чи ще якоїсь роботи. Звичайна українська література, особливо класична, йому не подобається, бо ж вона уся – про українців, про чужий, неприємний, огидний йому їхній селянський побут, звичаї. Він її не читає. Але ось йому пропонують інше чтиво – сучасний, продвинутий, модний автор пише українською про міста, зрозуміле й актуальне міське життя, пияцтво, секс, та ще й потішається щосили, щодуху з усієї осоружної хохляччини, оцих їхніх гетьманів, провідників, диктаторів, кобзарів, сала, горілки, вишиванщини й шароварщини... От кацап чи пархатий цьому чтиву й радіє. І автор цього чтива теж із Гончара виповз, із його ненависті до Котляревського й інших українських геніїв...

Date: 2011-04-05 07:25 pm (UTC)
From: (Anonymous)
ну не з усім погоджуюсь, що ви написали...
однак з приводу нечитабельного Гончара... :)
коли писав твір в 11 класі, вибрав "Собор". І на повному серйозі написав, шо події, описані в романі - могли б мати місце, а з роздумами і полемікою автора - не згоден. описав чому і як.
Після перевірки завуч виказала мені все, що про мене думає - однак поставила 5.

А з приводу жидів... Мені особисто дуже подобається Шолом-Алейхем. Ну якось дуже точно він описав оту єврейську натуру, що крізь віки й до нас дійшла :)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-06 11:19 am (UTC) - Expand

Date: 2011-04-05 04:47 pm (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Апологет урбанізму, львівський філософ Роман Кісь лає українство, що воно читає „Бульвар”, а не україномовну пресу. Проте „Бульвар” друкує статтю, в якій спочатку коротко й дуже влучно висміюють новомодну російську постановку „Гамлета” з Трухіним та Пореченковим без Гораціо, а далі журналістка просто потрясаюче розбирає роль Гораціо в п’єсі Шекспіра, висуваючи кілька літературознавчих гіпотез. Стаття, яка склала б честь будь-якому культурологічному часописові, до всього ще, з тонким антимодерністським та антиросійським підтекстом. Далі йде інтерв’ю про Івасюка, Мареничів та Ротару. Натомість „Українська культура”, що в розумінні пана Кіся мала б бути улюбленим чтивом народу, до ювілею великого українця Миколи Гоголя спромоглася лише на манірну розповідь юдея Андруховича, як той уперше в дитинстві прочитав геніального полтавця. Слизький покутський жидок обізвав нашого з Вами славетного земляка „російський письменник малоросійського походження”. Чому Юрій Андрухович, а не Юрій Барабаш, всесвітньо відомий дослідник творчості Гоголя, націонал-патріот і фахівець? Чому не директор єдиного в світі Музею Миколи Гоголя? Чому „малоросійство”, чому лише „російський”? Чому провідний культурологічний часопис так просто здає противнику нашу національну честь і славу?
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-05 04:58 pm (UTC) - Expand
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-06 11:29 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] massacra.livejournal.com - Date: 2011-04-05 09:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com - Date: 2011-04-06 01:25 pm (UTC) - Expand
From: (Anonymous)
http://life.pravda.com.ua/person/2011/04/4/76247/ тут нібито все ясно розписано
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
А навіщо? Його матюччя українцям не потрібне. В гей-клуб до Фельдмана, який йому через Скорик гроші дає.
From: (Anonymous)
http://life.pravda.com.ua/person/2011/04/4/76247/ тут нібито все ясно розписано

Date: 2011-04-05 07:36 pm (UTC)
From: [identity profile] oldsmoked.livejournal.com
Пан Лесь в театрі - то дуже добре, якщо актори будуть гарні.

Date: 2011-04-06 11:28 am (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Дуже. Тільки не в Україні. Хай валить у гей-клуби свого рідного Ізраїлю.

Date: 2011-04-05 08:21 pm (UTC)
From: (Anonymous)
олесь продався янучарам набагато раніше ніж всякі скажімо так матіоси. шансон він невмирущий.

Date: 2011-04-06 11:24 am (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Він давно був янучаром, ще тоді, коли Янука не було. Бо жидяра пархата матюшна.

ТОП: 02:58 MSK

Date: 2011-04-05 10:58 pm (UTC)
From: [identity profile] magictop30.livejournal.com
Вы попали в ТОП30 (http://t30p.ru) самых обсуждаемых тем в блогосфере.
Почитать текст со всеми комментариями по ссылке (http://topbloger.ru/?http%3a%2f%2fbilozerska.livejournal.com%2f425031.html).
Это Ваш 2-й ТОПовый пост за последний год.
Посмотреть статистику автора можно в карточке топблогера (http://t30p.ru/blog.aspx?bilozerska.livejournal.com).Image

Date: 2011-04-06 12:15 am (UTC)
From: (Anonymous)
Колись вже писалося, що не треба забувати про міцний зв*язок Подерев*янського з владою:
"Есть, есть достойнейшие люди - Лесь Подерев'янський и Лариса Скорик. Они так любят Киев, аж до озноба. Им можно и политическое будущее доверить. Они создали "Клуб эстетического неповиновения".
— Интересно, как возникла идея создания Клуба?
— Да очень просто! Как-то встретились мы с архитектором и просто хорошим человеком Ларисой Скорик и решили, что нельзя сегодня сидеть сложа руки и молча наблюдать за тем, что делается вокруг. Надо срочно что-то делать.
Президент клуба - художник и драматург Лесь Подеревянский и председатель совета Клуба - архитектор Лариса Скорик.
Как заметил Л. Подеревянский, сегодня как в Киеве, так и в Украине есть "кучка известных людей", которые, перестраивая города, "ведут себя как будто у себя в избе или на даче, делая евроремонт и пользуясь при этом собственными вкусами".
Л. Скорик подчеркнула, что КЭН будет требовать моратория на "сумасшедшие" застройки, которые делаются с единственной целью - "для хищения денег", а не для эстетики."

Date: 2011-04-06 11:22 am (UTC)
From: [identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com
Президент товариства "Україна - Ізраїль". Ну, хто ще буде казати, що Подервянський - щирий українець?
Page 1 of 2 << [1] [2] >>

Profile

o_bilozerska: (Default)
Olena Bilozerska

April 2017

S M T W T F S
       1
234 5678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Aug. 1st, 2025 02:05 am
Powered by Dreamwidth Studios