o_bilozerska: (З фотіком)
[personal profile] o_bilozerska
12 жовтня студенти у Києві та інших містах України провели акцію протесту проти постанови Кабміну №796 від 27 серпня "Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами й закладами системи освіти, що відносяться до державної й комунальної форм власності". Згідно з цією постановою, студенти мали платити за прогули, перездачі, консультації тощо, і, якщо не помиляюся, навіть за користування підручниками.

Мабуть, урядовцям доповіли, що акції плануються дуже масштабні, велелюдні та агресивні, і того ж таки 12 жовтня Кабмін скасував ці платні послуги в освіті. Принаймні, таку заяву зробив Дмитро Табачник: "Скасували те, що пов'язане з додатковими заняттями і з пропусками без поважних причин. Скасували консультації, репетиторство й необхідність оплати пропущених лабораторних робіт і практичних занять, пов'язаних з дорогими реактивами й технікою".

У ЗМІ я зустрічала, що студентам повідомили про це до початку акції, але судячи з поведінки учасників акції, свідком якої я була, під час ходи вони ще нічого не знали. Після пікетування Кабміну пішли на Банкову, і вже там, під адміністрацією, один з організаторів, Михайло Камєнєв з ФРІ, сказав у мегафон, що Янукович завжди проти того, проти чого люди, бо він хоче бути гарним Президентом - на словах. "І ось уже Азаров обіцяє підкоригувати цю постанову - але ж ми вимагаємо її скасувати! Приберуть два-три пункти, а всі інші залишать, і ми будемо платити, всі будуть платити! Тому не вірте цій брехні! Вони намагалися задавити наш протест. У багатьох містах України були провокації - ректори універів забороняли студентам виходити на акцію протесту. У Харківському авіаційному університеті студентам безкоштовно роздавали квитки на "Україна має талант" - тільки для того, щоб вони не йшли на протести. А ми будемо протестувати!".

Загальні враження від акції - з одного боку, сила! Кількість людей я оцінюю не менш ніж у півтисячі (порахувати було дуже важко, бо колона весь час змінювала ширину і, відповідно, довжину). Здорова агресія, напор, викидання кулаків - все це гарно виглядає і добре діє, коли людей багато.

З іншого, прикро, що тему студентських протестів - обгрунтованих, справедливих протестів - перебирають на себе ліваки. Акція була, як завжди, "неполітична" (беру в лапки, бо неполітичних акцій не буває), ліваки не дуже афішували, що вони ліваки, правих, які прийшли на спільну акцію, намагалися примусити зняти червоно-чорний прапор, мовляв, ми без політики, це просто студентська акція, ще й в рамках всесвітньої акції за безкоштовну освіту - так, здається, - але що б люди не казали, їхня політична орієнтація завжди добре пізнається з кричалок на мітингах. Коли хтось скандує "Геть міністрів, геть капіталістів!", наприклад, то все із ним ясно :)

Але про все по порядку.



Праві збиралися окремо і трохи раніше, щоб встигнути намалювати плакати. Малювали просто на лавочці, з балончика, зміст придумували по ходу, мозковим штурмом.


Зокрема, намалювали один скандальний плакат, де літери "а" у прізвищі міністра були зображені у вигляді шестикутної зірки, "ч" - у вигляді семисвічника, а в кінці була примальована стилізована шибениця.


В центрі - плакат моєї роботи, хоча й малювала не я :)

Коли я прийшла на Арсенальну, звідки мала початися хода, вся площа перед станцією метро була буквально забита молоддю. Багато було студентів з Могилянки, які зібралися навколо великого банеру "Могилянка проти комерціалізації освіти". Ще один велетенський банер належав студентській проспілці "Пряма дія".


Коли пошикувалися у колону, праві зі своїми плакатами, у значній мірі "антитабачними", стали попереду колони. Один з організаторів - можливо, це був Михайло Каменєв, закричав, що це провокація і став пояснювати присутнім, в т.ч. журналістам, що акція не спрямована проти Табачника, вона взагалі не проти якоїсь персони, а за безкоштовну освіту. Почав вимагати, щоб праві прибрали кольоровий плакат, де був зображений Табачник із пейсами, але ті його так і не прибрали. Тоді кілька людей з організаторів встали попереду правих, затуливши їхні гасла великим банером. Праві підняли свої плакати повище. Так і рушили.

Попереду несли великі банери - білим по червоному "Бунтуй! Кохай! Права не віддавай!", білим по чорному "Студентська солідарність!" і т.п., а також різноманітні варіації теми "Знання не для продажу!".
Ішли, скандуючи: "Більше освіти - менше бабла!", "Знання - не товар, універ - не базар!", "Свобода! Рівність! Студентська солідарність!", "Бунтуй! Кохай! Права не віддавай!", "Геть міністрів, геть капіталістів!", "Студенты - не пробки для дырок в бюджете!", "Учиться! Учиться! Еще раз учиться! Бесплатно! Бесплатно! Еще раз бесплатно!", "Ви нам - корупцію, ми вам - революцію!", "Сім-дев’ять-шість стипендію з’їсть!" тощо.





Попереду іде Артем Скоропадський, який всю дорогу мужньо тягав на плечі мою сумку :)

"Сту-дент - не кріпак! Та-бачник мудак!" - раптом хором заскандували праві. "Эй, прекратите провокацию, подонки!" - закричав у мегафон хтось з організаторів.

До Кабміну дійшли майже без пригод. Тільки в середині шляху четверо молодих людей раптом одночасно запалили чотири фаєри.





Проходячи повз Верховну Раду, зайняли дві полоси руху.


В цьому місці виникла легенька штовханина з міліцією. Поки я туди добігла, все вже вляглося, і мені не вдалося точно дізнатись, чи вони нікого не затримали. Але здається, що нікого. "Хлопчики в синьому! - кричав у мегафон Камєнєв, - ведіть себе добре, а то пожалкуєте, буде вам дуже погано!". А решта дружно скандували АСАВ.



Перехід колони до Кабміну - під свист і крики "Ганьба!". Вмістити усіх в один кадр було неможливо, нижче буде панорама, нашвидкуруч зроблена з 4-х кадрів.



Організатори і найсміливіші учасники видерлися з гаслами на парапет Кабміну. У мегафон просили "заблокувати міліцію кількістю", щоб вона не накоїла лиха.


Зашморг і "фак" для урядовців





Кулак Кабміну


З Кабміну вийшов якийсь його представник, його миттєво оточили журналісти. Поки проштовхалася, почула одну з останніх його фраз - що студенти, мовляв, не читали тексту цієї постанови. Хтось із них це почув, і всі разом миттєво заскандували: "Брехня!".




Куди ж без "Беркуту"?


Ще один акцент на тому, що акція не "антитабачна"

Від будинку уряду раптом - не знаю, чи це було заплановано, в анонсах не було - пішли на Банкову. Каменєв у мегафон сказав колоні зайняти всю вулицю Інститутську.

"Цей підполковник каже мені, що я порушую закон і буду за це відповідати. Але ніфіга мене ніхто не посадить!". І всі разом: "Всіх не посадиш!".



На Банковій




Ну, що? Про ліваків я вже казала. Про Табачника з шестикутною зіркою - це неправильно. Його ж спеціально нам для цього призначили, щоб ми на нього шестикутні зірки малювали. Мало у нас своїх негідників, українців? Ну повно ж, скажімо чесно. Так ні, призначили єврея, щоб ми кидались на нього за те, що він єврей, а не за те, що українофоб і мракобіс. В результаті - хто проти Табачника (тобто: проти Януковича, проти Путіна, проти окупації України) - той фашист і нацист, і все, що йому треба, не рахується - він поза законом, він же фашист! :(
Я зараз не кажу навіть, хто такі фашисти і нацисти і як належить ставитись до нацменшин. Я кажу, що огидно грати за чужими правилами, ще й ворогом для нас написаними.

Гнати Табачника таки треба, бо він не просто собі Табачник, він символ, втілення і уособлення того, що нам не подобається. Вигнати - і матимем перемогу. Але правила гри "Геть Табачника!" треба писати самим.

А от щодо червоно-чорного прапору - вибачайте, товариші ліві. Це не прапор якоїсь конкретної політичної сили, це прапор патріотизму і боротьби. А якщо студент, майбутній спеціаліст, не є патріотом, не є активним громадянином, не мислить інтересами держави - то нащо він такий потрібен??
(deleted comment)

Date: 2010-10-13 03:24 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
+1, але у молодих це часто данина моді і потім минає.

Date: 2010-10-13 08:06 pm (UTC)
From: [identity profile] nikolauskass.livejournal.com
хороший репортаж, дякую.
а лівачки вони завжди в своєму репертуарі

Date: 2010-10-13 06:57 am (UTC)
From: [identity profile] viaaaa.livejournal.com
Праві - молодці, гасла - класні! А ліваки, що походили-таки під малюнками пейсатого Табачника - зроблять висновки, хто задає тон на акціях :)

Date: 2010-10-13 10:17 am (UTC)
From: [identity profile] redperets.livejournal.com
якщо для вас задавання тону - це упертися рогом і казати "даййош проблеми і провокації", то все з вами "усьо ясно"

я так зрозумів ви закликаєте ліваків наступного разу влаштувати бійку прямо під час акції? це розпалювання міждеологічної ворожнечі

(no subject)

From: [identity profile] viaaaa.livejournal.com - Date: 2010-10-13 10:26 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: (Anonymous) - Date: 2010-10-13 10:35 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] viaaaa.livejournal.com - Date: 2010-10-13 10:44 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:56 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] viaaaa.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:58 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] lesik303.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:01 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] viaaaa.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:09 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] lesik303.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:46 am (UTC) - Expand

Сталинист

From: (Anonymous) - Date: 2010-10-13 10:36 am (UTC) - Expand

Re: Сталинист

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-10-13 03:45 pm (UTC) - Expand

Сталинист

From: (Anonymous) - Date: 2010-10-16 02:04 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-10-13 11:01 am (UTC)
From: (Anonymous)
"ліві" позорять самі себе, якшо позорять, а такі праві як ви позорять весь націоналізм.

Date: 2010-10-13 11:08 am (UTC)
From: [identity profile] lesik303.livejournal.com
Не хочу сказати, що Ви некомпетентні, але... Ліваки зорганізували акцію. Лунали гасла "лівих" партій, як написав Корр. Взагалі, вільна освіта і доступна освіта здобувалася в Европах різних під напором робітничого і лівого руху післявоєнного часу. Хто б тут під якими прапорами не виступав - зміст доволі недвозначний.

Особливо порадував один діяч націоналістичного руху (здається його звуть Обама). Влітку 2009 року, коли Кабмін намагався ввести подібні платні послуги студентська профспілка "Пряма дія" разом з товарищами провела кампанію супротиву і домоглася свого. Перед всеукраїнською акцією проходили (як і в цьому році) сходки студентів в різних вишах. В Універі туди прийшов цей діяч і почав саботувати і відмовляти студентів брати участь у простестах, мовляв анархісти вас до добра не доведуть. Його не послухали. А вчора він уже сам прийшов на протест, зорганізований тими самими, хто до добра не доводить. Висновок: або він порозумнішав і зрозумів "хто задає тон", або просто зіграла політиканська сутність.

Date: 2010-10-13 04:33 pm (UTC)
From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com
Дай Боже, щоб ви зрозуміли, що таке добрий тон, а не "задає тон на акціях"...
(deleted comment)

Date: 2010-10-13 07:30 am (UTC)
From: [identity profile] nebratan.livejournal.com
-Щодо міністрів згоден.-А геть капіталістів?(це значить геть підприємців?)-Чи вони мали на увазі капіталістів, що суміщають вищі посади в державі?-А якщо змінити політичний лад і прибрати "капіталістів" незалежно чесно нажитий капітал чи ні, то хто ж прийде на зміну?-Ми знаємо чим обернулось подібні гасла "вон міністров-капіталістов", "земля крєстянам" "весь мір разрушім до аснаванья а затєм.."-ГЕНОЦИДОМ 1932-33 року. -Чи варто виставляти заяложені гасла льови тгоцького та вови бланкіна(лєніна)?
-Зате на цей раз хамовлада підготувала до студентського маршу телевиставу з розпіканням сами хамом свого протеже в Кабміні Кровосісі Хазарова, за начебто ним придуману без Хамової участі постанови про платні послуги для студентів.
-Правда Кровосіся як завжди мичав на незрозумілій суміші білоруської, ідіш і малої частки українських слів. так що зрозуміти було важко-можна було тільки. як завжди, посміятись від душі:-))

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-10-13 03:49 pm (UTC) - Expand

Молодці!

Date: 2010-10-13 07:27 am (UTC)
From: [identity profile] switluy-spogad.livejournal.com
Наступну акцію, що через тиждень ПРАВІ мусять зорганізувати і проанонсувати швидше ніж ліваки.

Плакати про собачника відповідають реальному стану речей. Респект правим художникам!

Re: Молодці!

Date: 2010-10-13 09:50 am (UTC)
From: [identity profile] witch-leticia.livejournal.com
Давайте жрацця праві з лівими... Ги... Прям на акціях! Ага.

А що??...
Такого поняття, як дрес-код в нас в країні ще довго не буде.

Re: Молодці!

From: [identity profile] xzhestx.livejournal.com - Date: 2010-10-14 04:26 pm (UTC) - Expand

За Табачника

Date: 2010-10-13 07:33 am (UTC)
From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com
Я ось своє по Табачнику доповнення написав:

"



Табачник має піти геть і без проблеми "769".

Розмови, що Вакарчук причетний був до цього указу, як і Табачник, недоречні.

При чому тут інші взагалі? Які "провокатори"?

При любій системі освіти Табачник має піти геть.

Нормальній людині треба не тільки жерти, справляти нужду та читати Маркса.

Людина ще має честь і гідність.

Міністр освіти України в особі істоти "Табачник" - це злочин проти кожного українця."

З купою шестикутних зірок - це звісно перебір))) Але Табачник з пейсами - нормальна штука. І журналістам він сподобався, вони з гумором згадували, що "студенти намалювали жадібність таюачника з пейсами".


А щодо лівотні - це все вже проходили, кидається клич до студентів що це "всеукраїнська акція студентів", а потім ліві з того ліплять чисто свою акцію. Наприклад могилянка кажуть прийшла чисто своїми силами, але все це виставляється як зусилля лише виключно "Прямої дії", тому праві правильно зробили, що себе позиціонували.

Для прикладу у Харкові прийшли ліві з анархо-синдикалістськими прапорами і чомусь їх ніхто не казав зняти!

Так і вчора звичайних студентів була абсолютна більшість.

Що характерно до речі,що і у Львові людей, що додали акції рішучості, і в Києві організатори мекали "провокатори". Хоча саме те, що у Львові у людей стачило мужності хоча би яйцями закидати бюрократів довело, що там дійсно зібрався масовий протест. Інакше було би що 5 тисяч у Львові, що 20 у Луганську - ефект однаковий..


Ппць, Олено ти всюди встигаєш)))))

Re: За Табачника

Date: 2010-10-13 10:27 am (UTC)
From: [identity profile] redperets.livejournal.com
Міністр освіти України в особі істоти "Табачник" - це злочин проти кожного українця."

слідуючи такій логіці, наступним має стати гасло "Я-ну-ко-віч". він же нормальний. не набагато гірше за пересічного громадянина. не жид. послухай хоча б те, що пише Олена. Табачник - не більше ніж пєшка

щодо Львову - ті хто кидалися яйцями неху*ово підставили організаторів акції - двох тендітних дівчат. радикальні акції це звісно заїбісь, але не в контексті масової мирної акції. зробити це можна було в будь-який інший день. це могло би обернутися масовим паковаловом "несвідомльонних" овочів, або (йде до цього) публічною розправою над організаторами

я добре ставлюсь до прапору УПА, як і до реабілітації повстанців. але розумію, що в даних умовах його використовують відверті негідники або буржуазні ренегати. порівнювати з синдикалістським прапором недоречно - з ним, здається, на найближчі місцеві вибори ніхто не йде

Re: За Табачника

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 10:43 am (UTC) - Expand

Re: За Табачника

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:16 am (UTC) - Expand

Re: За Табачника

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:30 am (UTC) - Expand

Re: За Табачника

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:32 am (UTC) - Expand

Re: За Табачника

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 10:47 am (UTC) - Expand

Re: За Табачника

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:21 am (UTC) - Expand

Re: За Табачника

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:27 am (UTC) - Expand

Re: За Табачника

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:29 am (UTC) - Expand

Re: За Табачника

From: (Anonymous) - Date: 2010-10-14 06:19 am (UTC) - Expand

Re: За Табачника

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-10-13 03:57 pm (UTC) - Expand

Re: За Табачника

From: [identity profile] xzhestx.livejournal.com - Date: 2010-10-14 04:41 pm (UTC) - Expand

Re: За Табачника

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-14 04:42 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-10-13 07:35 am (UTC)
From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com
Ну і з приводу "Прямої дії" це все вже давно не раз лівими доведено, тому жодних сентиментів бути не може. Ця організація просто сподівається виїхати на своїй "нейтральності". Якщо їм удасться зібратися з силами, то вони відразу ж почнуть займатися проблемами "антифашизму" та "нейтралізацію звеличування фашиствуючих Бендер і Донцових", це абсолютно очевидно.

Date: 2010-10-13 10:31 am (UTC)
From: [identity profile] redperets.livejournal.com
яка нейтральність? "Пряма Дія" не приховує своїх поглядів і веде боротьбу проти авторитаризму як в освіті, так і в суспільстві загалом. "свобода, рівність, солідарність" - це не демагогія, а ідеал, за який потрібно боротися послідовно

якщо під "нейтральністю" ти розумієш здатність вивести на вулиці сотні студентів, то думаю це не проблема профспілки, що її цілі співпадають з цілями більшості студентів

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 10:45 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:10 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:13 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 12:05 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 12:07 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 12:16 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 12:18 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 12:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 12:31 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 12:36 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 01:20 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] lesik303.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:11 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:13 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] lesik303.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:23 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:33 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] lesik303.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:43 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:52 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] lesik303.livejournal.com - Date: 2010-10-13 12:00 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: (Anonymous) - Date: 2010-10-14 06:24 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] lesik303.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:12 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:23 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] lesik303.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:28 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:40 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] lesik303.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:52 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:59 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:54 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: (Anonymous) - Date: 2010-10-13 02:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] v-zajets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 02:06 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 02:16 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] v-zajets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 02:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 04:12 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 04:13 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] lebed-michael.livejournal.com - Date: 2010-10-13 09:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 09:39 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] lebed-michael.livejournal.com - Date: 2010-10-13 09:44 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-10-13 04:05 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Дякую за лінк - справляє враження.

Date: 2010-10-13 08:04 am (UTC)
From: [identity profile] fifokre.livejournal.com
что бы вы не говорили про левачков, но одно стоит заметить у них действительно были банеры, а не желкие кусочки ватмана коряво расписаные из балончика на коленке за пять минут. несмотря на все минусы леваков, они к акции готовились, а не спонтанно прирулили..

а с другой стороны...ну какой смысл был во всей этой акции? помаршировать? кулаками да факами перед стенами потрясти? Да и плоха ли сама "постанова"? Ведь в ней есть и правильные стороны, ибо нефиг пары на лавочке с пивом и сигаретами прогуливать.
собсно все имхо

Date: 2010-10-13 04:34 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Незгодна з Вами по всіх пунктах.
1.Я - за балончики і аркуші ватмана. Коли бачиш такі плакати, одразу видно, що це непроплачена акція і що плакати ці дійсно малювали студенти, а не професійні художники-оформлювачі чи специ у типографії. У студентів якраз є гроші на ватман і на балончик.

2. Більшість студентів зараз, як усім відомо, працюють. І вони змушені це робити, адже на студентську стипендію не проживеш - а дехто живе і вчиться далеко від батьків, комусь треба одружитися і т.д.
Звісно, є й такі, що прогулюють з пивом. Але відрізнити одних від інших можна тільки одним способом - перевіряти їхні знання на екзаменах. Все інше - шлях до поліційної держави.

Зі студента можна і треба питати тільки знання, а не відвідуваність. У мене була сокурсниця, молода мама, яка через дитину пропускала дуже багато лекцій. Так ми з подругою писали їй всі лекції під копірку, і вона вчила їх вечорами, і екзамени складала добре, абсолютно чесно. Звісно, і викладачі її не "щемили" за прогули.

(no subject)

From: [identity profile] expialidociouz.livejournal.com - Date: 2010-10-13 05:06 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] fifokre.livejournal.com - Date: 2010-10-14 08:13 am (UTC) - Expand

акції потрібні...

Date: 2010-10-13 08:14 am (UTC)
From: [identity profile] dr-wild.livejournal.com
акції потрібні, і їх треба набагато більше
ось ше одна, хто згоден - приєднуйтесь
http://dr-wild.livejournal.com/4887.html

Date: 2010-10-13 08:50 am (UTC)
From: [identity profile] ivan-911.livejournal.com
Дивіться, Олено, ліві вже ходять з правими! :)

Date: 2010-10-13 10:11 am (UTC)
From: [identity profile] redperets.livejournal.com
насправді праві вже давно визнали власну убогість і примазуються до акцій організованих лівими. для мене їхня убогість - не новина

Сталинист

Date: 2010-10-13 10:32 am (UTC)
From: (Anonymous)
Правые провокаторы -намеренно подставляют студентов.
да и проявили енуважение ко всем неправым участникам акции. мне лично было неприятно видеть впереди чёрно-красный бандеровский флаг. не они организовывали чтобы выкаблучиватся

Re: Сталинист

Date: 2010-10-13 04:27 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Ніхто не може узурпувати право виступати від імені всіх студентів.

Якби вони оголосили акцію лівих сил, чи якоїсь конкретної лівої організації, тоді Ви мали б рацію. А студенти є і праві, і ліві, в більшості вони взагалі аполітичні, але практично всі вони незадоволені цією владою.

Сталинист

From: (Anonymous) - Date: 2010-10-15 08:14 am (UTC) - Expand

Date: 2010-10-13 10:36 am (UTC)
From: [identity profile] redperets.livejournal.com
З іншого, прикро, що тему студентських протестів - обгрунтованих, справедливих протестів - перебирають на себе ліваки.

Що ж тут прикрого? :)

У всьому світі зараз проходять "глобальна хвиля дій за освіту", ініціаторами якої є синдикалістські рухи та люди, що притримуються інтернаціональних позицій.

А грецькі анархісти, які силою вибили право на "недоторканність" ВУЗів?

тим більше я не розумію, як з комерціалізацією освіти може боротися правий табір, однією з іконою якого є "українізатор" Іван Вакарчук. котрий теж, до речі, притримується неоліберальної парадигми у реформуванні овіти

Date: 2010-10-13 11:10 am (UTC)
From: (Anonymous)
redperets-треба було на акції підійти і заявити нам про убогість,чи про прапор поговорити:)будеш багато говорити то пройдешся на слідуючій акції з свастикою на лобі,шоб тебе не мучила чіясь символіка;)

(no subject)

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:27 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:42 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:44 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:53 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] skolot13.livejournal.com - Date: 2010-10-13 02:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 02:33 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] skolot13.livejournal.com - Date: 2010-10-13 02:59 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 04:14 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 04:16 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-10-13 04:30 pm (UTC) - Expand

крапки над "ё"

Date: 2010-10-13 10:55 am (UTC)
From: (Anonymous)
По-перше що до направленості акції, та її "стороннього" сприйняття. Тут все заздалегідь було анонсовано: проти комерціалізації освіти.
На скільки я можу судити, то абсолютна більшість тих, хто прийшов, саме так це й сприймала, саме цієї направленості очікувала, саме цю свою позицію хотіла підкреслити. Так мені здалося по коментарях "нейтральних" студентів, по тому, як добре підхоплювався "заряд" про "...універ - не базар", по реакціях слухачів на виступи з різним змістом і т.п.
По-друге, про Табачника. Як на мене, то Табачник у комерціалізації освіти винний приблизно настільки ж, наскільки й Вакарчук, усі їх попередники. Уся їх провина полягає в першу чергу в тому, що вони, як керівники профільного органу центральної влади жодного разу не приклали зусиль до того, щоб вирвати у "більш серйозних" напрямків шмат бюджетного фінансування. І зажди послідовно заохочували керівництва ВНЗ до самозабезпечення. Тобто всі ці вилупки проміняли майбутнє нашої науки, нашої освіти на свою безконфліктну кар*єру.
Той же Вакарчук минулого року чесно визнавав - аналогічна постанова прийшла у пакеті з іншими першочерговими заходами від Мін.фіну та Мін.економіки під тиском МВФ, а МОН взагалі не запитували. Це він тоді так виправдовувався перед студентами на круглому столі у МОН!! Нормальне взагалі виправдання? Нахрін здалося тоді нам МОН?
А воно нам для того, щоб можна було помаранчивим політиканам забивати баки людям вдалими реформами у сфері освіти. Це "Болонська реформа" вдала, на їх думку!!!
Також МОН для того щоб вже блакитні політикани могли відволікати увагу суспільства своїми українофобними викрутасами. Ось для цього і знадобився провокатор Табачник. На якого, нажаль, таки повелися праві...

Але всі ці політиканські маневри не мають відношення до цієї конкретної акції. Бо гаслом цієї акції по праву мало стати "СТУДЕНТ - НЕ КОРОК ДЛЯ ДІРОК У БЮДЖЕТІ!" Воно й стало...

А зводити цю проблему до того, що Табачник - чмо )тим більше – єврей), це на моє переконання - підігравати нашим ворогам, виводити з під удару справжніх винуватців комерціалізації освіти.
Тому, я, як один зі співорганізаторів вчора заявляв для журналістів, що до антитабачної компанії ця акція відношення не має. Правильно робив, тому що звести складну тематику комерціалізації освіти до "антитабачника" для журналістів легше, ніж розібратись.
Доречи, хлопці таки правильно оцінили момент і тоді всі «табачно-єврейські» плакати згорнули. За що подяка. А інакше була б підозра в тому, що й справді намагаються праві збити журналістів з пантелику і навіщось рятувати уряд. Під будівлею КМУ знов розгорнули, але там вже ситуація, на мій погляд була іншою і воно не дуже йшло поперек. Хоча, реально не розумію, яким чином констатація того, що Табак єврей може на вашу думку змінити стан речей в економіці? :)
Хрестоматійний приклад: абсолютна більшість ментів, прокурорів, сушників, суддів та ін. - українці, ну, припустимо, росіяни, але від цього меншими падлами вони не стають...

По-третє. що до "лівості" усієї акції. Якщо бути формалістом, то виступ проти комерціалізації освіти це не дуже революційно. Це така звичайна соц.демівська практика, так би мовити ні до чого не зобов*язуюча :)
При цьому заряди "революція!", "...геть капіталістів" і праві і ліві підтримували одностайно, а от від студентів я чув з приводу цього скептичні і відверто саркастичні коментарі. Думаю "нейтральні" студенти нас не розрізняли.
Ще чув погані відгуки від "нейтралів" що до розповсюдження запрошень на ходу 14-го. Ну то так, вже більше вам для роздумів.

На мій погляд, є дуже позитивним той факт, що студентство усвідомлює себе окремою соціальною групою, під яку розписують бюджети. Така група може вибити для себе добрі умови у капіталюг через тиск на політиканів. А це добре і для молодих людей у короткостроковій перспективі і у довгостроковій для всього суспільства. Бо, рятуючи себе від комерціалізації освіти, студенти одночасно рятують українську освіту і науку, без яких нам всім шлях у бананову колонію - найбіднішу ланку перерозподілу капіталу у світі.
Юра Лебедєв



Re: крапки над "ё"

Date: 2010-10-13 11:49 am (UTC)
From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com
Гарний матеріал.

Зірочки давида і т.д. - це вже маразматично. А ось табачник з пейсами - це більше весело, ніж антисемітизм. І журналісти переважно реагували саме так - наскільки я бачив в ЗМІ.

Не треба розглядати це тривожно як спробу перетворити акцію на антитабачну, всі були свідомі, що це буде лише 1/10 меседжу. Тобто крім інших гасел по типу "социальная свобода от всего" - чому б не згадати ще й козла-табачника? Типу того, не більше. Всі чудово розуміють, що причини 769 в Кабміні і спроби увести від цього питання ніяким чином не було в намірах.

"При цьому заряди "революція!", "...геть капіталістів" і праві і ліві підтримували одностайно, а от від студентів я чув з приводу цього скептичні і відверто саркастичні коментарі. Думаю "нейтральні" студенти нас не розрізняли."
Це да. Бум сподіватись, що їх хоча би поперло галасувати і досягати мети хоча би трохи. Так би мовити інфікація студентів розумінням того, як треба жити в цій державі)) Весело і з маршами))

Re: крапки над "ё"

From: [identity profile] lesik303.livejournal.com - Date: 2010-10-13 11:57 am (UTC) - Expand

Re: крапки над "ё"

From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 12:00 pm (UTC) - Expand

Re: крапки над "ё"

From: [identity profile] redperets.livejournal.com - Date: 2010-10-13 12:05 pm (UTC) - Expand

Re: крапки над "ё"

From: (Anonymous) - Date: 2010-10-13 12:35 pm (UTC) - Expand

Re: крапки над "ё"

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-10-13 05:42 pm (UTC) - Expand

Re: крапки над "ё"

From: [identity profile] lebed-michael.livejournal.com - Date: 2010-10-13 07:51 pm (UTC) - Expand

Сталинист

From: (Anonymous) - Date: 2010-10-15 08:24 am (UTC) - Expand

Кумедно...

Date: 2010-10-13 12:07 pm (UTC)
From: [identity profile] sylvan-marechal.livejournal.com
Націонал-консерватори, прихильники "соціальної ієрархії" та "природної нерівності", що намагаються виставити себе як "захисників прав студентів", - це дійсно щось! Хоча, в нашому "постмодерному" світі, де російські фашисти-вітренківці називають себе "лівими", можна було чекати і на таке.

Скажіть, будь ласка, що дає вам підстави заявляти, що "ліваки" намагаються "пропіаритися за рахунок студентів"? Особисто у мене враження, що пропіаритися прагнуть якраз ваші однодумці, бо я сам був на тій акції і бачив, як мізерна купка "реакторівців" досить вдало пристосувалися з чорно-червоним (який, до речі, історично був прапором саме лібертарного комунізму, а не "патріотизму і боротьби") та синьо-жовтим прапорами у перші ряди колони, хоча всім було зрозуміло, що їх ідеї поділяє абсолютна меншість учасників демонстрації.

"хоча всім було зрозуміло"

Date: 2010-10-13 12:12 pm (UTC)
From: [identity profile] rheinmetal.livejournal.com
Ти живеш у віртуальній реальності.

Re: Кумедно...

From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com - Date: 2010-10-13 05:00 pm (UTC) - Expand

Re: Кумедно...

From: [identity profile] sylvan-marechal.livejournal.com - Date: 2010-10-13 07:18 pm (UTC) - Expand

Защитим капиталиста!

Date: 2010-10-13 12:24 pm (UTC)
From: [identity profile] chapaev69.livejournal.com
Украинский национализм всегда был буржуазным. Это признавала даже совковая власть. И не левацким подонкам указывать с какими лозунгами выходить настоящим героям. А вот без олигархов-капиталистов, столько всего сделавших для возрождения Украины после веков рабства и оккупации, страна просто не выживет.

Смерть капиталистам! (Сталинист)

From: (Anonymous) - Date: 2010-10-16 02:16 pm (UTC) - Expand
(screened comment)

Date: 2010-10-13 03:20 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
А от заробляти газорублики на моїй роботі і на паплюженні моєї Держави і Нації - зась.
За прихований камент нічого не отримаєте :)

(no subject)

From: (Anonymous) - Date: 2010-10-13 07:25 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] fifokre.livejournal.com - Date: 2010-10-14 08:26 am (UTC) - Expand

Date: 2010-10-13 09:04 pm (UTC)
From: [identity profile] krutyvus.livejournal.com
Дякую за репортаж, це є приємні новини :)
Добре що люди вимагають.

Date: 2010-10-14 08:02 am (UTC)
From: [identity profile] bolshoy63.livejournal.com
Спасибо за интересный репортаж об акции. Хотя и не могу поддержать его участников. ИМХО бесплатным должно быть только среднее образование и ни в коем случае не высшее. Бесплатное высшее - наследие Хрущева, который когда-то заявил, что если СССР будет выпускать больше инженеров, чем США, то он похоронит капитализм. США хоронят и до сих пор, а вот инженеров да юристов навыпускали столько, что не знают, куда их и девать. ИМХО высшее - 100% платное, или за свой счет, или за счет работодателя. Да и среднее сократить надо, половина знаний забывается через год. Кто хорошо выучил иностранный в школе - да никто... А вот физически неразвиты, спорта мало, одна высшая математика. Поэтому и растут трусами. А девчонки - ни готовить не умеют, ни детей пеленать.
Государство - не академия наук. Чтобы на столе было сало, кто-то должен идти пасти свиней. Диплома не нужно для этого. А если все институты закончат, свинопасов придется завозить из-за рубежа. Я бы не советовал украинцам повторять ошибки Европы.

Date: 2010-10-14 08:24 am (UTC)
From: [identity profile] fifokre.livejournal.com
ну да конечно, даешь общество ограниченых свинопасов без знаний, но зато спортивных и умеющих готовить и пеленать - и как раз и будет наше государство поставщиком дешевой раб силы, туповатой, но зато физически выносливой.

к слову, я хорошо выучил иностранный, потому как учил. и так сложилось, что трусом не вырос. и чтобы на столе было сало, не нужно быть свинопасом - нужно знать где это сало купить)

(no subject)

From: [identity profile] bolshoy63.livejournal.com - Date: 2010-10-14 09:07 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] fifokre.livejournal.com - Date: 2010-10-14 09:28 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bolshoy63.livejournal.com - Date: 2010-10-14 10:08 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] fifokre.livejournal.com - Date: 2010-10-14 10:28 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bolshoy63.livejournal.com - Date: 2010-10-14 11:38 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] fifokre.livejournal.com - Date: 2010-10-14 11:58 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bolshoy63.livejournal.com - Date: 2010-10-14 01:26 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] fifokre.livejournal.com - Date: 2010-10-14 02:21 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] bolshoy63.livejournal.com - Date: 2010-10-14 03:56 pm (UTC) - Expand
From: (Anonymous)
Олено, можливо в мене щось не так з формальною логікою, але це ваше питання містило у собі зовсім не ту відповідь, яку Ви на нього дали.
«Табачник - провокатор, на якого повелися праві.
Але як, скажіть мені, на такого не вестися? От іде по вулиці провокатор і несе гасло, яке ганьбить особисто Вас, Юру Лебедєва, Ваших батьків і взагалі предків. Хіба не поведетесь? :)
Ну, й ми ведемося теж.»

Хай Вортекс нас розсудить - в нього, мабуть, «логіка» оцінена на «5»?
Я бачу цю ситуацію так – провокатор – це такий ворог, який намагається направити мої сили не в той бік. Сильний провокатор, це той, котрий підстрахувався і його не можна просто прибити.
Але це все означає, що чим сильніший провокатор, тим менше треба на нього витрачати сил. А на «гон» Табачника я зазвичай уваги не звертаю. Я взагалі рідко приміряю – чи стосується «гон» мене. І всім людям з почуттям власної гідності раджу робити те саме. Якщо ж гідність «побоку», а жити у трясовині акцій-провокацій подобається, тоді можна свідомо воювати з вітряками, але на звання ДонКіхота розраховувати не слід.
Але розвиваючи логічну викладку ми йдемо далі – якщо існує ворог-провокатор, то це доказ існування більш небезпечного ворога. Який від себе відволікає увагу. Таж-таки біографія Табака чітко демонструє, що він не є незалежною фігурою і тримають його доти, доки його провокаційна діяльність ефективна. Усіх провокаторів не передавиш. Оскільки поки витрачаються ресурси на них інші типи ворогів спокійно підсилюються.
Також, мені видається логічним, що найнадійніший спосіб спекатись від провокаторів – вдарити по тим, хто їх утримує. Табачника винаймають крупні капітал юги, які, як завжди, відволікають нас від власного шляху до монопольного становища на ринку (втому числі і на ринку політичних ідей). Табачника також підтримують дрібні не легалізовані капіталюги-ректори , які при його підтримці бажають збільшити свої прибутки.
Як ми можемо зараз до них дотягнутись? А про це я вже писав вище:
http://bilozerska.livejournal.com/316765.html?thread=20081501#t20081501
До речі, ще писали про освіту і аргументи проти постанови тут: http://samozahist.org.ua/?p=38266
До цього треба додати атаку на «лялькарів» : як би то не було неприємно, але перемкнутись з теми двомовності та героїзації одного з трактувань історії до того, що б*є по кишені :
- є тема податків (вірніше сказати – тема монополізації права їх не платити для провладних дуже великих капіталістів)
- є тема непрозорості ціноутворення на ринку постачання газу, електроенергії, води
- є тема фактичної відсутності місцевого самоврядування (поцікавтесь у тернопільських депутатів від ВОСвобода чого вони НЕ досягли і чому)
- є тема наступу на трудові права (з якою на пряму пов*язана тема демографічної катастрофи)
- є тема комерціалізації освіти і ВМИРАННЯ НЕКОМЕРЦІАЛІЗОВАНОЇ НАУКИ!!!

Повірте, ліві підстьобують правих не з ненависті (не плутати нас з російськими шовіністами іноді під червоним прапором). Ми підсміюємося крізь сльози саме над цим бажанням заткнути пащі всім провокаторам і вже після того, можливо, сісти і подумати що далі. Але ніякого «далі» не буде. Господарі патякаючи собачок водять по колу вже третю генерацію націонал-патріотів, стаючи все могутнішими і більш витонченими у своїй грі між собою і з вами. Гуманітарні можливості Ахмєтова, Пінчука, Путіна хіба що снилися Горбачову.
Коротше все по Шевченку : «… а панство буде колихать…» , чи пам*ять предків ображати, якщо буде на те панська воля. Бо волю ображених дуже легко вгадати та направити.
From: (Anonymous)
забув підписатись під попереднім постом -
то все Лебедєв

так от, доречі, дивіться: http://narsolidarnist.livejournal.com/ - люди хоч намагаються дорогою конструктиву йти.

Profile

o_bilozerska: (Default)
Olena Bilozerska

April 2017

S M T W T F S
       1
234 5678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 22nd, 2025 04:47 am
Powered by Dreamwidth Studios