Підтримую Януковича!
Oct. 1st, 2010 12:55 pm![[personal profile]](https://www.dreamwidth.org/img/silk/identity/user.png)
Україна знову президентсько-парламентська республіка. Янукович матиме ті ж повноваження, що й Кучма.
Опозиція категорично проти. Але ж Янукович саме тут правий. Країні потрібна сильна влада.
Ми 5 років добивалися цих повноважень для Ющенка. Якби домоглися, все б пішло інакше.
Не змогли. Через властивий нам розбрат і невластиву "демократію", нав’язувану Заходом.
А Янукович зміг. Бо його підтримує Москва, і на Захід йому плювати.
Ну, й молодець. Попрацював для наступного Президента.
А що буде тепер на нас давити - так все одно тиснув би. Тільки б відповідальність за це ніс не він, а безликий, куплений за газорублі парламент.
no subject
Date: 2010-10-01 10:04 am (UTC)no subject
Date: 2010-10-01 10:06 am (UTC)(no subject)
From:no subject
Date: 2010-10-01 10:04 am (UTC)no subject
Date: 2010-10-01 10:07 am (UTC)(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From: (Anonymous) - Date: 2010-10-01 03:11 pm (UTC) - Expand(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:А сенс?
From:no subject
Date: 2010-10-01 10:05 am (UTC)no subject
Date: 2010-10-01 10:07 am (UTC)(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:no subject
Date: 2010-10-01 10:05 am (UTC)no subject
Date: 2010-10-01 10:08 am (UTC)(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:на виборах витравимо :)
From:+100
From:Re: +100
From:Re: +100
From:no subject
Date: 2010-10-01 10:06 am (UTC)no subject
Date: 2010-10-01 10:09 am (UTC)(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:no subject
Date: 2010-10-01 10:16 am (UTC)Яника ж вибирали не на ці повноваження, а на ті, які були при Ющі. Є сенс проводити вибори президента. І скасовувати всі рішення, які були прийняті і дії, які були зроблені спираючись на "нечинну" Конституцію. Зокрема, розігнати теперішній склад КС.
no subject
Date: 2010-10-01 10:26 am (UTC)(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:(no subject)
From:no subject
Date: 2010-10-01 10:24 am (UTC)Тепер не вийде так легко зпихувати відповідальність за негаразди на неконструктивну опозицію.
Кучма був майже втіленням абсолютного зла для пересічних, тепер і Янукович буде.
А 5 чи 10 років - для історії і те і те дрібниця, зрештою.
І якщо це "крок до диктатури" - то що ж - диктатура нам потрібна, я вважаю. Звісно, не з Януковичем у ролі диктатора. Та він і не буде, бо "рилом не вийшов". Втім, як і Андрійович, йому б і кучмівські повноваження не допомогли, я думаю.
no subject
Date: 2010-10-01 11:59 am (UTC)Народ їх через 4 роки як цуциків вимете, бо наш народ взагалі не любить будь-яку владу, а Янукович навіть теоретично не схожий на начальника, яким можна пишатися.
(no subject)
From:no subject
Date: 2010-10-01 10:30 am (UTC)За твоєю логікою, ти й Путіна повинна поважати, бо він, бач, ЗМІГ нагнути Грузію. І Сталіна повинна поважати, бо він ЗМІГ утримувати свою криваву владу. Я дивлюся, ти поважаєш сильних. А я поважаю тих, хто корисний Україні, не дивлячись на те, сильний він чи слабкий. У нас різні пріоритети.
no subject
Date: 2010-10-01 11:06 am (UTC)(no subject)
From:(no subject)
From:Re: Коротка память у цієї публіки
From:Re: Коротка память у цієї публіки
From:Re: Коротка память у цієї публіки
From:(no subject)
From:Re: Коротка память у цієї публіки
From:(no subject)
From:no subject
Date: 2010-10-01 10:42 am (UTC)Янукович - "лєдокол" революції
Date: 2010-10-01 10:57 am (UTC)Re: Янукович - "лєдокол" революції
Date: 2010-10-01 11:44 am (UTC)no subject
Date: 2010-10-01 11:01 am (UTC)Жаль, что такие лидеры рождаются редко...
no subject
Date: 2010-10-01 11:26 am (UTC)(no subject)
From:Убіждатсь
From:Re: Убіждатсь
From:(no subject)
From:(no subject)
From:Re: Прикрашений уявою образ Fuehrer'а
From:no subject
Date: 2010-10-01 11:04 am (UTC)Тю, так прийде якийсь черговий "Ющенко" (на що правда надії дуже і дуже мало) і знов почне під тиском Заходу ідіотські політреформи запроваджувати.
Взагалі ця команда ще буде триматись мінімум років 15.
***Тільки б відповідальність за це ніс не він, а безликий, куплений за газорублі парламент. ***
Ну ніхто ж не винен що куплений за західні євро-долари виявився таким недієздатним і імпотентним.
no subject
Date: 2010-10-01 12:12 pm (UTC)Купляли лише за нелічені і непідзвітні газорублі. От і маємо те, що маємо.
(no subject)
From: (Anonymous) - Date: 2010-10-01 12:34 pm (UTC) - Expand(no subject)
From:(no subject)
From: (Anonymous) - Date: 2010-10-01 02:38 pm (UTC) - Expandno subject
Date: 2010-10-01 11:28 am (UTC)no subject
Date: 2010-10-01 11:38 am (UTC):-)
From:Re: :-)
From:no subject
Date: 2010-10-01 11:31 am (UTC)http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1285928081&first=1285930324&last=1285859603
Оскільки я там не зареєстрована, а питання піднімають серйозні, відповім тут, у себе.
1. "тіко не пайнять мужикам, перед ким він її тепер (відповідальність - О.Б.) нестиме?"
Янукович нестиме відповідальність перед виборцями, які не переоберуть його і його команду на другий термін. Він не зможе сказати, що не міг покращити життя людям, бо заважав парламент.
2. "Коли людина не вірить в існування демократії, вона ніколи не зрозуміє, що її в неї щойно відібрали".
Демократія західного зразку для сучасної України неприйнятна. Добре це чи погано - у різних людей можуть бути різні думки, але це так.
Причому самі західні "демократичні" країни, коли цього вимагають їхні нагальні інтереси, поводяться цілком недемократично: американці під час війни з Японією посадили всіх своїх громадян японського походження у концтабори, сучасна Франція вже зараз висилає циган і забороняє мусульманкам носити паранджу, тощо. Коли їм треба, їм можна. А ми повинні бути святіші за Папу Римського?
3. "Чи може ви нарешті зрозумієте, що радієте з недолугості не Януковича, а України та її народу, який заслужив собі такого лідера".
Радіти дійсно нема чому. І Україна та її народ таки заслужили собі такого лідера, як Янукович, бо не змогли згуртуватися, хоча б проти кандидатури Кремля. Наступного разу, сподіваюся, врахуємо помилки.
4. "Конституція України 1996 року надала величезні повноваження Президенту України і не прописала жодних важелів контролю за його діяльністю (закон про імпічмент до цього часу не ухвалено)".
А що б змінилося, якби був закон про імпічмент? Оголосили б купленою за газорублі Радою імпічмент Ющенкові, і Янукович прийшов би до влади раніше. Так само, якби був цей закон тепер, куплена за газорублі Рада не проголосить імпічмент Януковичу, що б він не робив.
Нам не можна покладатися на Раду. Лише на самих себе - що ми не проголосуємо вдруге за людину, яка не виконала своїх обіцянок, маючи для того всі повноваження.
"Та реформа від 10.12.2004 р. (автор В.Медведчук), зрозуміло, була також дурнею, прийнята була похапцем, виключно з ситутивно-політичних міркувань"
Вона була прийнята під тиском Кремля для того, щоб весь час правління Ющенка він не мав реальної влади і в державі був хаос.
"Нас чекає хаос".
Не думаю. Під час пізнього Кучми його не було.
Нас чекає сильно проросійський застій, це так.
no subject
Date: 2010-10-02 12:07 pm (UTC)а що прийнятно для України? невжеж авторитарний режим азіацького зразку (на кшлат Россії, Китаю, П.Кореї, Куби тощо)?
Вам відомо про ідейну течію Просвітництва(17-18в) і думки таких філософів як Дж. Лок(громадянин, влада, закон), Монтескьє(розділення політичної влади), Руссо(соціальний контракт), Дж. Медісон(конституція США) і Декларація Незалежності США та інших на ?
Може годі вже топтатися на Макіавеллі, і просвітити Україну хочаб у 21в.
ПС. усім японцям і японкам влада США сплатила велику компенсацію після війни, дивно що Ви цього не знаєте.
ППС за "Демократія західного зразку для сучасної України неприйнятна" у Кремлі Вам апладують стоя.
Яник
Date: 2010-10-01 11:48 am (UTC)((
Date: 2010-10-01 11:54 am (UTC)Re: ((
Date: 2010-10-01 11:56 am (UTC)Re: ((
From:Re: ((
From:no subject
Date: 2010-10-01 11:55 am (UTC)Саме так!
Date: 2010-10-01 12:07 pm (UTC)(no subject)
From:no subject
Date: 2010-10-01 12:12 pm (UTC)Все було б добре, якби:
1. Вибори були б. А те, що вони називають цим словом, це щось за сталінським принципом підрахунку голосів. І тут я погоджусь зі Стецьківим, який сказав, що вибори в Україні скінчилися.
2. Були б лідери, за якими пішов би народ. Тоді масові акції протесту дали б результат.
Я їх не бачу. Про провокаторів під нацгаслами я б волів не говорити.
О.
no subject
Date: 2010-10-01 12:19 pm (UTC)А лідери народжуються завжди, у кожний період, не більше і не менше, але реалізовуються вони лише тоді, коли є для цього відповідна ситуація. Якщо її немає, то юнак із завдатками великого вождя чи революціонера сідає в тюрму за підліткове хуліганство і виходить з неї закінченим кримінальником.
Буде ситуація - прийде і провідник. З нізвідки з’явиться.
З нізвідки?
From: (Anonymous) - Date: 2010-10-01 12:30 pm (UTC) - Expand(no subject)
From:no subject
Date: 2010-10-01 04:18 pm (UTC)http://gau.org.ua/node/69
Погоджуюсь. Працює для майбутнього Президента. Або царя...
no subject
Date: 2010-10-01 04:41 pm (UTC)(це не коментар на захист пані Ю, всі ми знаємо, що вона теж доволі .. хитрожопа і все таке.. Але той крок Ющенка вважаю абсурдним і необдуманим!)
І зміг Янукович не тому, що його підтримує Москва, а тому що не така розмазня, як деякі... При всій моїй до нього нелюбові...
no subject
Date: 2010-10-02 09:07 am (UTC)(no subject)
From:(no subject)
From:ідея вірна про Захід- жлобська бабья маячня.Вчися:
Date: 2010-10-01 07:18 pm (UTC)діалог із ідіотом Sean
Sean пише:
> не важливо, хто підтримав скасування політреформи, хто не підтримав і чому.
важливо
> Важливо, що тепер є реальні підстави і треба всім разом домагатися перевиборів, позаяк Янукович, як обраний з іншими, меншими повноваженнями - нелегітимний, а теза Лавриновича, що "голосували за людину на певний термін" - то очевидна маячня.
не шукайте проблем там, де їх немає
> Іншими словами, рішення КСУ варто б використати як причину об'єднатися - не формально, а у розумінні спільної мети відсторонення нелегітимної влади та проведення виборів. Забувши минуле і вилізши зі старих шанців.
влада легітимна
Нелегітимна. А Янукович, "ваш Президент" . Ще більш іншими словами: не важливо, хто куди як обирався і хто за кого голосував/неголосував. Важливо, що в країні нема законної влади. Нелегітимна. А Янукович, "ваш Президент"
є. читаючи вашу маячню складається враження, ні ПЕРЕКОНАННЯ що ви не юрист, а вибачте підарас гарбатий, не поважаючий ні законів ні волі народу ні процедур виборів ,
бо ви совком народилися і совком іздохнете, в таборі, який в вашій бОшці замінює мізки
підсумовуючи: аргументів проти моєї точки зору у Вас немає. перепрошую.
Sean пише: Вашим Президентом , тьху
перепрошую Президент, канєшно, тьху. І я тьху, і мої думки також тьху.
але ваша пропозиція загрожує самому існуванню Української Держави! ви тута вже добалакалися до абсурду, який загрожує Українській Державності, яка існує на у ВАКУУМІ, а в стані :
-постійного ледве-виживання під
-мафіозним і підривним натиском кремляді,
-яка труїть українских політиків,
-вбиває їх в автокатастрофах,
-валить нашіх польских союзників цілими УРЯДАМИ на літаках,
-роскрадає разом з своєю агентурою в кодлі Тимошенко НАШ держбюджет і ще багато чого,
допатякалися до ідіотства що всі органи влади у нас не дійсні i їх усі треба терміново переобирать.
тобто країну штовхають у перевиборчий процес, який розтягнеться на рік-півтора і хто в цей час керуватиме?
zаброда пише: > ЦРУ/ФСБ (можна Моссад підключить тоже)
Боюся, радше друге(ФСБ бо воно і так має більше влади в Україні ніж Президент, Рада і уряд РАЗОМ) аніж перше(ЦРУ яке створювалося кімом філбі- агентом КГБ і вся історія ЦРУ це історія відділку КГБ в уряді США)
Є певна імовірність, що третє (МОСАД) втрутиться і це було б хоч яким, а позитивом бо МОСАД, а точніше те шо ви по невигластву назвали цим словом, а насправді в нашіх ізраільских союзників з десяток спецслужб які воюють проти підривної навали з КРЕМЛЯ на їх країну
АЛЕ:
навіщо таку ситуацію створювати? Кому з неї користь? Треба ж троха думати бодай на кілька кроків вперед
Вам -заспокоїтися
From:від Велеслава
Date: 2010-10-01 08:46 pm (UTC)А також забувають ще й про те, що ЄДИНИМ ДЖЕРЕЛОМ ВЛАДИ В УКРАЇНІ Є ЇЇ НАРОД! Вважаю, що треба провести референдум по Конституції в два етапи. На перший виносити кілька різних варіантів Конституції, а на другий - той варіант, який набрав під час першого туру найбільшу кількість голосів.
Але БУДЬ-ЯКА Конституція має бути затверджена ТІЛЬКИ на референдумі (а не в парламенті). І зміни до Конституції слід затверджувати теж ТІЛЬКИ на референдумі.
Отже, зараз треба вимагати конституційного референдуму, після котрого треба провести загальні вибори ВСІХ виборних органів влади.
Re: від Велеслава
Date: 2010-10-02 12:02 pm (UTC)Згадувати про відсутність честі і совісті? Смішно. Для чого? Товкти воду в ступі? це два..
no subject
Date: 2010-10-01 10:09 pm (UTC)1. запад и восток уже меньше собачаться.
2. границы Украины будут договорно закреплены ( в любом случае это положительно для населения)
3. Рост торговли с Россией- это рост благосостояния в целом.
4. ориентация на запад сохраняется и западные страны тоже можно доить.
no subject
Date: 2010-10-02 09:10 am (UTC)ТОП: 11:00 MSK
Date: 2010-10-02 07:00 am (UTC)Почитать текст со всеми комментариями по ссылке (http://topbloger.ru/?http%3a%2f%2fbilozerska.livejournal.com%2f311138.html).
Это Ваш 6-й ТОПовый пост за последний год.
Посмотреть статистику автора можно в карточке топблогера (http://t30p.ru/blog.aspx?bilozerska.livejournal.com).
Віктор,член Свободи з Харкова
Date: 2010-10-02 03:59 pm (UTC)Re: Віктор,член Свободи з Харкова
Date: 2010-10-02 04:09 pm (UTC)Пане Вікторе, Ви що, вважаєте, що будь-яка думка, відмінна від офіційної позиції "Свободи", є провокацією проти "Свободи"?
Я дуже симпатизую "Свободі" і підтримую її у більшості того, що вона робить. Але я не є членом цієї партії, тим більше, не є її рупором, речником чи як ще це можна назвати. Позиція "Свободи" - на сайті "Свободи". А тут виключно моя особиста позиція.
І з висновком щодо того, що я справді підтримую Януковича, Ви трохи погарячкували. Я є його принциповим противником і чекати не дочекаюсь, коли він вже піде. І хочу, щоб це рішення, яке зараз прийняв КС, було чинним для наступного, кращого, ніж Янукович, Президента. От подумайте, хіба було б погано, якби цими повноваженнями користувався Президент Тягнибок? :)
Re: Віктор,член Свободи з Харкова
From:Re: Віктор,член Свободи з Харкова
From:Re: Віктор,член Свободи з Харкова
From: