o_bilozerska: (Default)
Olena Bilozerska ([personal profile] o_bilozerska) wrote2011-04-17 12:40 pm

Холодний Яр

Сьогодні у Холодному Яру (с. Мельники) відбуваються вшанування повстанців.
Зранку була панахида за головним отаманом Холодного Яру Василем Чучупакою та іншими повстанцями.

Мітинг на місці останнього бою отамана Василя Чучупаки. Роман Коваль розповідає про його загибель.





Читати далі на www.poryad.com

Очередной пан-атаман.

(Anonymous) 2011-04-17 10:23 am (UTC)(link)
Очередной пан-атаман Грициан Таврический :)))

Re: Очередной пан-атаман.

(Anonymous) 2011-04-17 10:51 am (UTC)(link)
Дурак ты

[identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com 2011-04-17 11:47 am (UTC)(link)
А Віктор Андрійович приїхав?

(Anonymous) 2011-04-17 11:54 am (UTC)(link)
Тут він, тут :) Під долонею Тягнибока.
п.с. все хотів Вам скзати. на сайті свободи на минолому тижні з'явились дві файні статті одеських побратимів про приїжджих ліберастів Грицака і ту другу, забув як її звати :) рекомендую. Сірий

[identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com 2011-04-17 12:15 pm (UTC)(link)
Яковенко.
Дякую. Зараз спробую знайти. Я одну вже перепощував.
Оленочко, хочу фото Ющенка!!!

[identity profile] bilozerska.livejournal.com 2011-04-17 02:04 pm (UTC)(link)
"Крупняки" Ющенка будуть пізніше, за кілька годин, коли опрацюю фото. Бо вони в фотоапараті, а ті, що тут, - це фото з мобілки, оперативні, так би мовити :)

[identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com 2011-04-17 02:10 pm (UTC)(link)
Буду чекати. І промову його хочеться.
Мене обурила вчорашня передача "Гроші" з наїздом на Ющенка. Замовне лівацьке смакування чужих статків.
Зі святом тебе Вербним!!! Віртуально хльоскаю гілочкою, відганяючи все лихе!!!

(Anonymous) 2011-04-18 12:17 pm (UTC)(link)
Що обурило:? ЩО Ющенко накрався? як і вся синьожопа і помаранчево білосердешна банда?

[identity profile] m-palij.livejournal.com 2011-04-17 11:48 am (UTC)(link)
Славних прадідів великих правнуки погані.

(Anonymous) 2011-04-17 11:49 am (UTC)(link)
Дуже сподіваюсь, що в Ющенка вистачить мізків відійти в сторону, не чіплятись за посаду, і дати Наливайченку шанс навести в НУ лад. Для мене так виглядає, що серед проукраїнських лібералів (так званих "Нац.-демів") він один з небагатьох нормальних та адекватних поточній політичній ситуації. Сірий

[identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com 2011-04-17 12:17 pm (UTC)(link)
Ні, мені Наливайченко не дуже.

(Anonymous) 2011-04-17 03:23 pm (UTC)(link)
Хоч така подія, як вшанування Холодноярських повстанців важливіше за внутрішньопартійні питання, як той, хто також симпатизує Віктору Андрійовичу, додам свій коментар.
Мені подобається його теперішня команда, очищена від зрадників (які були поряд з ним заради посади), в яку зараз прийшло багато нових людей (тих однодумців, які раніше просто не були однопартійцями), а також його депутатська група. Я радий бачити в партії і Наливайченка, і Володимира Огризка, і Григорія Омельченка, таких молодих енергійних людей, як Ольга Бігус, можу ще багатьох назвати, але я їх підтримую саме як команду Віктора Ющенка. Без нього вони розчиняться в тому опозиційному полі, де зараз домінують Тимошенко і Яценюк, і перетворяться разом з іншими партіями на платформу для висування когось із цих двох лідерів кандидатом в Президенти. Ось тоді я вже радше підтримуватиму "Свободу".
З огляду на вищесказане, думаю, зрозуміло, чому усі опоненти так хочуть, щоб він якнайшвидше пішов з політики?
В.Маковій
(deleted comment)

Re: Пан Маковій - зареєструйтесь заради Бога!

[identity profile] valeriy yogesh horovyy (from livejournal.com) 2011-04-17 05:25 pm (UTC)(link)
No comments..

Re: Пан Маковій - зареєструйтесь заради Бога!

[identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com 2011-04-17 06:02 pm (UTC)(link)
Нащо Ви, пане, ще реагуєте на дописи неадекватів? Не звертайте на них увагу. Як каже Ющенко, вони - пил на нашій дорозі.

Re: Пан Маковій - зареєструйтесь заради Бога!

[identity profile] chumacky-shlyah.livejournal.com 2011-04-18 06:01 am (UTC)(link)
А, він ще й так каже...

[identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com 2011-04-17 05:09 pm (UTC)(link)
о, так. І всі ми бачили конструктивну діяльність Парубія й Григорович по звільненню хлопців із "Тризуба". В команді Віктора Андрійовича тепер самі лише українці, вона чиста від чужинців, які примазувалися. від мерзенних інородців, безрідних космополітів, україножерів із близькосхідної історичної батьківщини, корупціонерів і винищувачів культури.
Також не може не радувати втрата Григян свого електорату. Ті, на кого вона сподівається, серцями сьогоднів були в Холодному Яру, разом з народним Президентом. Тому, попри безсилу лють прихильників галахічної україножерки, хочеться сказати:
ТАК, ЮЩЕНКО! ТАК, УКРАЇНО!!!

(Anonymous) 2011-04-17 06:16 pm (UTC)(link)
> З огляду на вищесказане, думаю, зрозуміло, чому усі опоненти так хочуть, щоб він якнайшвидше пішов з політики?

я так розумію це до мене?
Зважаючи на Вашу категоричну (таке в мене склалось враження) форму вищевказанного речення не думаю, що Ви мені повірите, та все ж:
1) щоб він пішов, чи не пішов - мені байдуже. Я хочу, щоб він дав наливайченку шанс врятувати НУ. Саме так: не добити, дорозвалити, а врятувати.
2) Я ніколи не голосував за НУ і не збираюся, але не вважаю, НУ опонентами.
3) На мою думку в Наливайченка є шанс з допомогою того ж Огризка і навіть кгб-шника Омельченка привести цю парт.структуру до більш-менш конкурентного стану. На данний момент, якщо янук не "підкине" НУ прохідний мінімум, в них шансів немає.
4) На мою думку, НУ в сто раз краще за фронтовиків, гриценківців і банди ют. Ці троє зі знаком "-", а НУ з "+".
5) якщо піде ющ, є усі шансі на об'єднання проукраїнських лібералів в одну партію. В першу чергу приєднання групи Кириленка (теж нібито нормальна людина).
6) Ви кажите, що в Ну було багато зрадників . А хто їх привів в партію, хто дав керівні посади їм, а не партійним "роботягім", хто з ними пив і в зуби цілувався? Хто клав болт на однопартійців не виплочуючи місяцями зар. платню? І ще, вибачте, за грубість (до Вас це ніяк не відноситься), депутати юща, якщо вони ще є - це лайно. Не вірите? Зайдіть на сайт ВР і подивіться як вони голосують. До прикладу Ляпіна, депутатська комісія якої висловлюється проти заборони реклами алкоголю. Така сама Грищенко, що накинула собі 1,5 роки. Аякже... як же ми без неї? Пропаде нація без Грищенко і т.д.
В НУ є нормальні люди. Я дуже сподіваюся що в рамках НУ чи поза НУ вони створять щось путнє.
З повагою, Сірий

(Anonymous) 2011-04-17 07:10 pm (UTC)(link)
Не грищенко - геращенко.
О.Сірий

[identity profile] jabogdan.livejournal.com 2011-04-18 09:40 am (UTC)(link)
у фракції блоку НУ_НС є 11 депутатів від партії "НУ".
всі інші є членами інших 11 чи вже й 13 партій і рухів.
тому я завжди був проти блоків, це болото і зрада.
ляпіна і ?геращенко? є членами партії "ЗУ".

геращенко і ляпіна давно вийшли з партії "НСНУ", причому, геращенко входила в ту частину фракції, що очолював екс-любий друзь мартиненко.
тобто в ту більшість фракції НУ_НС, яка перша зрадила Ющенка після шлюбу ПРіБЮТ і постійних намагань імпічменту, пішовши на підтанцьовку до багіні і литвина .

після того памятного вересневого 2008p голосування конституційною більшістю ПРіБЮТ -- частина НУ-НС вийшла з коаліції і коаліція розпалась.
були оголошені Ющенком дострокові вибори цієї ВРУ, але указ проігнорували спільними зусиллями БЮТ і ПР, які продовжували переговори про об"єднання і розподіл посад в країні до 2020р, а медведчук, портнов і лавринович писали нову конституцію і виборчий закон під контролем кремлівських кураторів.

президентом за тою змовою мав стати вибраний в раді янукович, при спільному коаліційному уряді під головуванням тимошенко.

вся ця масштабна підготовка до шлюбу тривала аж до Трійці, коли наш Бальзамінов в лаврі відказав тигрЮлі, мовляв, нехай народ сам вирішує, а наша багіня тЮлька (спіймавши такого наглого облизня) побігла теж на тб, де й в розпачі проговорилась: "всьо пропало" при ввімкнутій камері;).

РS! не звертайте увагу на цього хворого юлебота, він один з тутешніх блазнів-паразитів).

(Anonymous) 2011-04-18 04:27 pm (UTC)(link)
Ви як завжди добре пам"ятаєте подробиці - що, коли і як відбувалось. Плюс п"ятсот! А то дехто досі вірить, що вона насправді не мала на меті створення коаліції з регіонами.
Ляпіну і Геращенко (як і "ЗУ" загалом) я ще розглядаю як ймовірних союзників: остання, хоч і належала до тієї половини фракції, яка була підконтрольна БЮТ, хоч не втягувалась в інформаційну війну на боці Тимошенко, як це робили Жванія, Мартиненко та ін. Тим більше сам Кириленко тоді підтримав Президента.
Але якщо переговори, які Наливайченко обіцяє завершити до осені, виявляться не продуктивними, буде так як Ви хочете - ніяких блоків.
Ось я, наприклад, в основному не звертаю уваги на юлеботів. Але мені подобаються ті, хто оперативно втручається і аргументовано спростовує дезінформацію :)
В.Маковій

(Anonymous) 2011-04-19 08:51 am (UTC)(link)
Дякую за пояснення щодо "нунсівських" розкладів, я справді в них не сильно орієнтуюся. Що ж до прибюту - то тут я всю цю гидоту теж дуже добре пам'ятаю. Власне прибют одина з (багатьох :) головних причин, чому я, м'яко кажучи, не люблю жульку та її банду.
Шкода, що геращенко з ляпіною вхощдять в групу Ккириленка, мені він видається/видавася нормальною людиною.
Не дивлячись на приязний стиль Вашого коментаря, не хочу лукавити, скажу прямо: на мою думку в усіх перерахованих Вами негараздами НУ, винен особисто Ющенко. І для мене "депутати ющенка" - це усі хто завдяки Ющенку пролізли у владу. Те, що після пролізання у владу, вони ющенка послали, це для мене ще одне підтверження, що поки ющ не піде, в цій партії чогось доброго чекати не варто.
юлебот, це середа? якщо так, то (майже) усі його повідомлння не читаю після своїї з ним дискусії щодо українських садистів в погонах. (це там де прескоференція поліщука)ю
Сірий

(Anonymous) 2011-04-19 09:57 pm (UTC)(link)
Наостанок моє суб"єктивне ставлення до цього всього:
Націоналістична і національно-демократична - ті дві течії, які на відміну від інших справді потрібні Україні. При чому якби перша сформувала центральну владу, може, я б і не відчував потреби в другій. Мені потрібні не націонал-демократи як такі, а приклади того, що моя позиція (а не лише прокремлівських проектів) може бути представлена у владі - на посаді президента, прем"єра, парламентської більшості. А те, хто і як її представляв - для когось може краще "ніяких прикладів, ніж вкрай невдалі", для мене краще "хоч які-небудь, ніж ніяких".
Про депутатів Ющенка: з тих, хто пройшов за його списком (звичайно, і він винен, що був такий список), а потім його "послали" - не симпатизую нікому. Якщо його теперішні соратники його так само зрадять - це стосуватиметься і їх (просто я відчуваю, що це буде перший крок до об"єднання з тими, які стали його ворогами раніше, а там зовсім не проукраїнські проекти); якщо він сам віддасть партію Наливайченку, ще трохи за ними поспостерігаю - якщо будуть вести себе самостійно, не здаватимуть позиції, матимуть свого кандидата в президенти - підтримка можлива. Якщо, повторююсь, стануть "рядовими" у Яценюка-Тимошенко - тоді тільки "Свобода".
В.Маковій

(Anonymous) 2011-04-21 08:46 am (UTC)(link)
Я Вас зрозумів. Декілька власних роздумів:
1) В деякій мірі проукраїнский лібералізм, як я його називаю, небезпечний (на мою думку), через розмиті критерії і врешті решт може зійти до простого лібералізму, який цікавлять лише "золоті телята" і на практиці, це посуті тойже націоналізм, тіко єврейський. В націоналізму чіткий критерій: КРОВНО-духовна спільнота, це критерій (КРОВНО-), який відрізняє націоналізм від інших політ-ідеолгій і який не дасть скотитися до єврейського націоналізму лібералізму. на данний момент краще (на мою думку) проукраїнський націоналізм (нац.-дем.) ніж яценюк, чи тімашенкка (течії які в випадку приходу до влади одпразу встановлять тісні зв'язки з "єврейською громадою" і стануть єврейським націоналізмом в Україні).я
2) >А те, хто і як її представляв - для когось може краще "ніяких прикладів, ніж вкрай невдалі", для мене краще "хоч які-небудь, ніж ніяких".
Якби я знав як будуть розвиватись події після 2004, я б всеодно вийшов б на Майдан. І тоді і зараз я вибирав не стільки юща скільки не янука.
3) щодо зради Ющенка. Я скажу. як для мене виглядає: для мене так виглядає, що і Ви і інші прихильники ющенка ставите його вище за іших людей, в т.ч. за його оточення, в т.ч. за тих хто його як ви кажете "зрадив". Особисто я не ввжаю, що те що його послали, це його зрада. Він їм винен не менше ніж вони йому. На мою думку пославши юща вони зрадили Вас, тобтго своїх виборців, але аж ніяк не цяцю (перепрошую) юща.
4) щодо Наливайченка. Є така неперревірена інформація, що він агшент впрливу москви. Був завербований під час навчання в москіві.Самі розумієте, кого тільки серед патріотів не звинувачували в цьому. Як це перевірити не уявляю.

(Anonymous) 2011-04-21 03:52 pm (UTC)(link)
Дякую, в цілому згоден. Про Наливайченка: зовсім недавно бютівські блогери навпаки писали, що він нова креатура Держдепу :) (замість Ющенка, на якого вже не варто робити ставку).І взагалі, мовляв, Ющенко і навіть Янукович - маріонетки США, а такі лідери, як Кучма і Тимошенко - більш незалежні в своїй політиці (коротше, маячня, самі майже визнають, що лідерка у них проросійська). Що Наливайченко може бути завербований і кремлем - ще не чув, але в будь-якому випадку - дуже самостійно діяти я б йому поки не доручав. Навіть про Тягнибока пишуть, що це московський проект, але агрументи не серйозні. В основному наводяться приклади його висловлювань, які могли дискредитувати кандидата Ющенка в 2004 році (тоді розраховували в т. ч. на виборців, яких лякає радикальний націоналізм), а протистояння Тягнибока з теперішнім "лідером опозиції" Тимошенко я тим більше сприймаю як правильну позицію, і тут зовсім не йдеться про підігравання Кремлю і Януковичу. Ще - про те, що нібито спровоковане націоналістами збройне протистояння буде приводом для Москви втрутитися і в сто крат посилити свій вплив на Україну. На мою думку, якщо хтось і виношує такі плани, то вони або відносяться до більш ультра-націоналістичних організацій (так, в УНА-УНСО є агенти ФСБ), або взагалі не належать до жодної партії.
P.S. Я не використовував як джерело останні замовні статті на УП, а те що вони там з"являються одна за одною, свідчить про те, що сайт вмер як незалежний медіа-проект. Хоч є думка, що він ніколи таким і не був.
В.Маковій

(Anonymous) 2011-04-21 08:14 pm (UTC)(link)
Щодо притули і Свободи.
Притула мене дивує останнім часом. З'являється багато критичного, м'яко кажучи, матеріялу на будь-кого, хто виявляє чітко проукраїнські позиції. Маю на увазі не тільки на укр.правді, але й на укр.правді життя, чи історичній пр. Причому проти людей які не мають відношення до політики, проти того ж Шкляра.І це при тому що Притулу в проросійськості важко звинуватити. З чим пов'зано, хто зна... Може єврейка. інакще звідки стільки ненависті до українців.
Також дивує позиція Свободи щодо цих бютівських (очевидно) антисвободівських помий, а саме її (позиції) відсутність. Чому не з'являється статті-заперечення від свободи, чому немає позовів до суду про захист честі, репутації і т.п. п.с. я там нижче, де про Іллєнка знгадував, відправляв декілька раз коментар але він так і не з'явився Сірий

(Anonymous) 2011-04-21 08:53 pm (UTC)(link)
Тим більше, судячи з сайту ВО"С", в них є кому писати цікаві, змістовні і аргументовані статті. Я теж спробую відіслати коментар в блог Іллєнка.
В.Маковій

(Anonymous) 2011-04-17 07:26 pm (UTC)(link)
Ні, Вам я в найменшій мірі адресував цей закид. Інакше я б відповів безпосередньо Вам. Хоч справді, Ваш коментар мені нагадав інші відгуки, коли люди, які і так не збираються голосувати за "Нашу Україну" висловлюють побажання, щоб Ющенко звідти пішов.
2)Я в свою чергу не вважаю опонентами "Свободу". І Вас також.
3)На мою думку, відсутність Ющенка не збільшила б рейтинг цієї політичної сили. "Розкрутка" залежить від інших моментів. Це явсе одне що уявити - замість Ющенка в президентських перегонах брали б участь Кириленко або той же Наливайченко - думаєте вони більше б набрали? (питання риторичне)
4)Дякую за те, що правильно порівнюєте політичні сили між собою. У нас з Вами, я помітив, взагалі багато в чому позиції співпадають :) Лише стосовно одного політика не збігаються :)
5)Ющенко не є перешкодою для об"єднання з В"ячеславом Кириленком і УНП. "НУ" правильно визначила союзників, перешкодою залишається (з огляду на ймовірну заборону блоків) те, що кожен жалкує втратити історичну (або навпаки нову) назву, а також, мабуть, вважає, що зусилля, витрачені на розкрутку самостійного проекту нівелюються (скільки можна самостійних проектів?) Ще не знаю, як бути з УНА і КУН - на президентських виборах вони підтримували Ющенка (принаймні керівництво), але ідеологічно ближче до "Свободи".
6)Ющенко в повній мірі відчув на собі наслідки за попередню кадрову політику (в тому числі в партії). Борги, звичайно, потрібно виплатити усі, але тепер вже напевне не буде людей, які за гроші готові працювати в будь-якому штабі. Ляпіна і Геращенко не входять до групи НУ в парламенті. Хоч я не ідеалізую нікого.
В.Маковій

[identity profile] finance-my (from livejournal.com) 2011-04-19 04:06 pm (UTC)(link)
знакомая аватарка

[identity profile] diego rodriguez (from livejournal.com) 2011-04-17 11:52 am (UTC)(link)
скоро вже блюватиму при вигляді свободівського прапору

[identity profile] m-palij.livejournal.com 2011-04-17 12:06 pm (UTC)(link)
Тільки не в LJ

[identity profile] elephanttalk-ua.livejournal.com 2011-04-17 02:34 pm (UTC)(link)
дреди не заблюй, очко

[identity profile] tn (from livejournal.com) 2011-04-17 12:19 pm (UTC)(link)
а вечный огонь там есть?

[identity profile] enterua.livejournal.com 2011-04-17 12:59 pm (UTC)(link)
а як же... Спасенне порося ж жарити треба було на чомусь.

[identity profile] enterua.livejournal.com 2011-04-17 12:58 pm (UTC)(link)
Прикольно. Олено, ви не забули вказати шо Шкляр - це той хто перенаписав про чорного ворона, однак забули розповісти, шо то за Роман Коваль, Ігор Крулько, Андрій Юсов, Наталя Осьмак... і які "нетленки" створили вони :)

А про казку з поросям - порадів. Мало того що казка, так і герої ж ...пляха... за порося боряться.

[identity profile] bilozerska.livejournal.com 2011-04-17 02:01 pm (UTC)(link)
Дивно, що я взагалі спромоглася написати хоч якийсь зв'язний текст - одним пальцем з мобілки, на бігу, долаючи відстань десь у кілометр між двома заходами :)

(Anonymous) 2011-04-17 02:23 pm (UTC)(link)
"Письменнику Василю Шкляру вручили "народну Шевченківську премію".
Як повідомив представник "Холодноярської ініціативи" Андрій Юсов, було зібрано понад 255 тисяч гривень."

А юсов тут до чого? Яке відноешння він має до Холодного яру? Чому не табачнік чи хвельдман? Зрозуміли, що процес національного відродження на Великій Україні не зупинити, то в кращих традиціях чк вирішили його очолити? Будуть нас в нашій хаті повчати, що наші холодноярці захищали не свою/нашу українську хату, а общечілавєчіскіє ценності і палітічєскаю націю, і що вони, насправді, ненавиділи і засуджували хвошистов Шевченка і Міхновського? І що захищали вони Неньку не від євреїв і росіян, а від якихось абстрактних поганих червоних (бо ж як відомо є ще й хороші), які невідомо звідки взялися і викривили світле вчення маркса? Що він там забув? В юсовів нові дириктиви: вазглавіть націстскіє двіженія?
О.Сірий

[identity profile] kostyantyn1979.livejournal.com 2011-04-17 06:03 pm (UTC)(link)
А хто такий той Юсов?

(Anonymous) 2011-04-17 06:30 pm (UTC)(link)
Одеський "грицак".
http://www.svoboda.org.ua/dopysy/dopysy/020934/
п.с. не розумію, як люди які виступають проти націй, можуть мати якесь відношення до НАЦІІОНАЛЬНО-визволих змагань? Зрештою, це ж ліберали, а значить "подвійні стандарту". Тут ліьберал, а тут холодноярівець.
Сірий

(Anonymous) 2011-04-17 07:17 pm (UTC)(link)
Одеський "грицак".
http://www.svoboda.org.ua/dopysy/dopysy/020934/
п.с. не розумію, як люди які виступають проти націй, можуть мати якесь відношення до НАЦІІОНАЛЬНО-визвольних змагань? Зрештою, це ж ліберали, а значить "подвійні стандарту". Тут ліьберал, а тут холодноярівець.
Сірий

[identity profile] bilozerska.livejournal.com 2011-04-18 04:40 am (UTC)(link)
У ЖЖ нова фішка - коментарі з лінками (можливо, тільки від анонімів) відправляє у спам, і я потім мушу їх знаходити і вручну відкривати. Розгрібусь трошки із завалом - знайду, де це вимикається.

(Anonymous) 2011-04-18 07:15 am (UTC)(link)
О, дуже дякую за пояснення. А то я ніяк не міг зрозуміти, чому деякі повідомлення одразу з'являються, а деякі потребують модерації. Думав, або жж глючить, або це в мене якісь проблеми з комп'ютером. Сірий

[identity profile] eagle-x.livejournal.com 2011-04-21 11:00 pm (UTC)(link)
Там з Юсовим є ціла тусовка колишніх пористів. Я їх знаю особисто і дуже поважаю за вагомий вклад у спільну справу до і під час помаранчевої революції. Колись вони боролися за ідею а зараз це просто політичні заробітчани. Після "Пори" встигли відмітитися у "вольних дєрьмократах" ім. Бродського і в команді Гурвіца. Зараз взялися піднімати проект "Холодноярська ініціатива". Юсов десь тут і в ЖЖ є і в фейсбуці теж.

[identity profile] zelena-zaraza.livejournal.com 2011-04-17 05:16 pm (UTC)(link)
ого, я тільки звідти, а тут вже стаття написана. Чудова оперативність

[identity profile] tn (from livejournal.com) 2011-04-17 08:18 pm (UTC)(link)
пардон за оф..Там у вас какой то депутат разбился прошлой ночью на Ламборгини.Насмерть.Слуга народа на Ламборгини.Хотелось бы подробности.А он случайно не укронационалист был?Тогда это конечно ФСБ с ЦРУ и Моссад на подхвате

[identity profile] enterua.livejournal.com 2011-04-17 09:33 pm (UTC)(link)
нє, то ПеРдун був.
Нещасний випадок.
П'яний рекламний щит на швидкості 240 км на год вибіг на дорогу й кинувся під колеса ламбо. Самогубця, певне... щит той був.
(deleted comment)

[identity profile] enterua.livejournal.com 2011-04-17 09:50 pm (UTC)(link)
піймав порося?