o_bilozerska: (З фотіком)
Olena Bilozerska ([personal profile] o_bilozerska) wrote2010-04-12 01:08 pm

"Автономи" проти нового Трудового кодексу (фото)



Сьогодні, 12 квітня, активісти "Автономного спротиву" обклеїли листівками прохідну заводу "Арсенал" (і, за деякими даними, ще кількох заводів). У листівках написано, що організація виступає проти нового трудового кодексу, який на цьому тижні може затвердити Верховна рада. Кодекс названо "феодальним" і "рабським".

Текст листівок:
"Ні - феодальному трудовому кодексу!

На пленарному тижні 13-16 квітня Верховна Рада у другому читанні розглядатиме законопроект №1108 нового Трудового кодексу, який можна порівняти хіба що з поверненням в часи феодального рабства, бо навіть для сучасного капіталізму його умови є просто жахливими. Права, здобуті століттями боротьби робітничого руху, легко перекреслюються рішенням багатіїв через їхній маріонетковий парламент.

Новий кодекс впроваджує дванадцятигодинний робочий день замість восьмигодинного і дозволяє його необмежене збільшення рішенням роботодавця, і це збільшення не вважається понадурочним (ст.143). Роботодавець може одноосібно, без будь-якого погодження з трудовим колективом, приймати нормативні акти, що регулюють трудові відносини на підприємстві, при цьому він не несе жодної відповідальності (ст.13). Профспілки позбавляються гарантій щодо захисту прав працівників і не можуть захистити працівника від звільнення (ст.121). В Комісії з трудових спорів тепер кожен її член матиме право "вето" на будь-які рішення комісії, що дозволяє роботодавцю призводити спори до суду, де він має більше шансів на перемогу (ст.435). Новий кодекс позбавляє значної частини прав робітників малого підприємництва, чим не підтримує розвиток останнього, а тільки пригнічує робітників і фактично дає пільги великому "розгалуженому" капіталу за рахунок трудящих (ст.301-303). Відповідальність робітників встановлюється за обсягом у вісім разів більша, ніж роботодавців (ст.389 та 401-419). Риторичним є питання, чи це не рабський трудовий кодекс. А це тільки частина антиробітничих заходів, передбачених ним.

Отже, законопроект №1108 Трудового кодексу України порушує Конституцію України (ст.22), в якій написано, що "при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод"! Якщо Верховна Рада схвалить феодальний трудовий кодекс і він набуде чинності, то панівному класу годі сподіватись на виключно мирні протести. Ми впевнені, що українці, яким не байдужа доля трудящого народу, поведуть набагато активнішу боротьбу проти експлуататорів та поставленої ними політичної еліти.
АВТОНОМНИЙ СПРОТИВ".








P.S. Помічаю, що діяльність і риторика "автономів" все більше зміщується вліво. Не скажу, що мені це дуже близько. Але акції їхні висвітлюю - хоча б тому, що інакше, враховуючи нещодавній обшук у мене і допити (завтра, до речі, знову іду давати свідчення), могло б скластися враження, що мене залякали.

[identity profile] chapaev69.livejournal.com 2010-04-12 10:16 am (UTC)(link)
Видишь, Лена, наши идеи овладевают массами:)
а если серьезно, то ничего страшного, не происходит. Донцов, например, тоже либералов не жаловал

(frozen comment)

[identity profile] ex-blogger-.livejournal.com 2010-04-12 10:49 am (UTC)(link)
Бакланы галицийские, много чести еще на это примитивное хулиганье внимание обращать...седня завтра нарвутся, дубинами по сраке, шаровары в говне и домой в кошару там устраивать "автоном"!:))

(frozen comment)

[identity profile] ulver1488.livejournal.com 2010-04-12 11:21 am (UTC)(link)
Хахахахаха. Скоро вас кацапов тупоголовых всех в метро взорвут. Ухахахаха. Жалко, что тебя не было на этой станции в тот день. Хехехе))))))))))))) Слава Путину, например!))))))))))

(frozen comment)

[identity profile] ex-blogger-.livejournal.com 2010-04-12 11:24 am (UTC)(link)
селюк кричи громче чтобы с Говерлы в канадийских схронах было слышно! БУ-ГО-ГА!:))

(frozen comment)

[identity profile] ulver1488.livejournal.com 2010-04-12 03:08 pm (UTC)(link)
Аллах акбар! Слава рассее! Ухахахахахахахахаха

(frozen comment) (no subject)

[identity profile] ex-blogger-.livejournal.com - 2010-04-12 15:20 (UTC) - Expand

(frozen comment) (no subject)

[identity profile] ulver1488.livejournal.com - 2010-04-12 15:46 (UTC) - Expand

(frozen comment) Шароварне

[identity profile] ex-blogger-.livejournal.com - 2010-04-12 17:35 (UTC) - Expand

(frozen comment) Re: Шароварне

[identity profile] ulver1488.livejournal.com - 2010-04-12 18:03 (UTC) - Expand
(deleted comment)
(deleted comment)

[identity profile] fett-messer.livejournal.com 2010-04-12 12:50 pm (UTC)(link)
ггг :)
ото вжарив чотко

[identity profile] el-viktor.livejournal.com 2010-04-12 03:24 pm (UTC)(link)
Погоджуюсь.

(frozen comment) Шароварне

[identity profile] ex-blogger-.livejournal.com 2010-04-12 10:47 am (UTC)(link)
"АвтономЫ"...хехе...хулиганье дешевое, примитивное быдло, родом из галиции! Билосерская, забирай все позорише и себя в кошару, у сэло откуда все ничтожество приЫхало и там ковыряясь в дупе в перерывах мытья польских унитазов устраивайте "автоном"...иначе посодЮт дупомовная!...хехе...:))
(deleted comment)

[identity profile] bilozerska.livejournal.com 2010-04-12 11:26 am (UTC)(link)
Дякую за підтримку :)

[identity profile] andriy-kulish.livejournal.com 2010-04-12 11:06 am (UTC)(link)
істина не є зліва чи справа. для того щоб схопити її, за нею треба добряче пострибати.

[identity profile] alek-ya.livejournal.com 2010-04-12 11:09 am (UTC)(link)
это только у меня так тормозят и плохо открываются фотки?

[identity profile] bilozerska.livejournal.com 2010-04-12 11:18 am (UTC)(link)
Не тільки у тебе, на жаль :( У мене теж з цим просто жах, але я "списувала" на повільний мобільний інет.

[identity profile] yuriy-hudymenko.livejournal.com 2010-04-12 11:11 am (UTC)(link)
Не уяснил, при чём здесь "левее". "Социальнее" - это да, так автономное движение и придерживается не чистого национализма, а национального социализма. На годовщинах УПА и днях рождения Шевченко, со всем уважением и пиететом, далеко не уедешь. Надо отстаивать правду на всех фронтах и в первую очередь на бытовом уровне. Ребята молодцы. Dixi.

[identity profile] fett-messer.livejournal.com 2010-04-12 12:52 pm (UTC)(link)
однозначно!

[identity profile] grenadier18.livejournal.com 2010-04-12 12:03 pm (UTC)(link)
влево потому что они Социал, а уже потом, -националисты

[identity profile] yuriy-hudymenko.livejournal.com 2010-04-12 12:06 pm (UTC)(link)
Это разделение на "лево-право" устарело ещё в прошлом веке. Социалисты - левые, националисты - правые, социал-националисты - центральные, что ли?

[identity profile] grenadier18.livejournal.com 2010-04-12 12:18 pm (UTC)(link)
логично, но тем не менее
(deleted comment)

[identity profile] fett-messer.livejournal.com 2010-04-12 12:56 pm (UTC)(link)
+багато

[identity profile] dipcourier.livejournal.com 2010-04-12 09:22 pm (UTC)(link)
Заїбісь! Щиро! Гартуймось!!!

[identity profile] fett-messer.livejournal.com 2010-04-12 12:55 pm (UTC)(link)
+ багато

[identity profile] fett-messer.livejournal.com 2010-04-12 12:49 pm (UTC)(link)
та при чому тут "вліво"
народ за бидло мають і хочуть це ще раз "узаконити".
так шо це права акція по дефолту.

[identity profile] ex-pamerast.livejournal.com 2010-04-12 01:03 pm (UTC)(link)
А як інакше привабити інвестора?

На жаль шанси підвищити продуктивність праці в Україні інтенсивним методом вже, значною мірою, втрачені, залишається ектенсивний метод - нещадна експлуатація працівників.

А не привабимо в Україну інвестора - станемо бидлом ще більшою мірою.

Хоча, звісно, головний відштовхувач інвесторів від України - корупція.

[identity profile] fett-messer.livejournal.com 2010-04-12 01:16 pm (UTC)(link)
хай вирішують свої проблеми як завгодно - хоч танцюють на голові.
а зачеплять права народу - буде їм, певно шо, греція.

[identity profile] fett-messer.livejournal.com 2010-04-12 01:17 pm (UTC)(link)
і якшо думати, шо команда яника переймається інвестиціями - то це взагалі маразм, їм аби грабувати.

[identity profile] v-zajets.livejournal.com 2010-04-15 10:18 am (UTC)(link)
Ліваки говорять про це вже два роки. Листівка списана із реліза ліваків. Хлопці, чому це вас так припекло зараз?

(Anonymous) 2010-04-15 05:09 pm (UTC)(link)
Не брешіть. По-перше, коли закон приймали в першому читанні ми знали про це, але не вважали актуальним виступати з цього приводу. А тепер, коли справа набула реальних підстав для розголосу то почали. Без жодного огляду на "ліваків". Ми самі вирішуємо коли і що нам робити.

По-друге, листівку написано безпосередньо з кодексу і згадані деякі аспекти, яких немає в "релізі ліваків", наприклад про обсяг відповідальності.

[identity profile] v-zajets.livejournal.com 2010-04-19 07:24 am (UTC)(link)
Дитино, цей закон у ПЕРШОМУ ЧИТАННЫ було прийнято 2008 року.

кодекс

[identity profile] vernygora.livejournal.com 2010-04-12 02:59 pm (UTC)(link)
Умови "новоспеченого" кодексу інакше як експлуататорськими не назвеш.
Але боротись потрібно іншими методами - широкомасштабнішими і радикальнішими.Дії автономів дають інформаційні приводи,але на результат ніяк не впливають.

[identity profile] nikolauskass.livejournal.com 2010-04-12 03:05 pm (UTC)(link)
цікаво, а що до профспілок - так вони і до цього особливо не перенапружувались захистом трудящих.

[identity profile] vernygora.livejournal.com 2010-04-12 03:12 pm (UTC)(link)
Реально виконуючих функцію захисту робітників профспілок в Україні практично не існує.Є декілька малочисельних,але діючих у парі-трійці галузей.

[identity profile] nikolauskass.livejournal.com 2010-04-12 03:13 pm (UTC)(link)
про що і мова

[identity profile] jevgen.livejournal.com 2010-04-13 10:00 am (UTC)(link)
Не плутайте права та їх реалізацію. Те що права не реалізуються - це стосується не тільки профспілок, а практично всього і це проблема саме людей, як носіїв прав, а не самих по собі прав. Припустимо парламент прийме закон, згідно якому представники буржуазної еліти та їхні діти (т.зв. мажори) не будуть нести кримінальної відповідальності за свої зухвалі злочини проти робітників (всі знають напр. про численні автопригоди). Тоді можна буде сказати: "так вони і до цього особливо не несли відповідальності" і проковтнути закон, який відверто позбавляє людей елементарних прав і свобод. Така сама ситуація з трудовим кодексом. Це крок назад, після якого доведеться боротись знову за повернення хоча б формальних прав, а про їх реалізацію можна буде забути надовго. Отже навіть якщо сьогодні більшість людей не бореться за реалізацію своїх прав, це не означає, що можна дозволити скасувати самі права. Треба залучати людей до боротьби, а профспілки це лише інструмент.

[identity profile] ans-ukraine.livejournal.com 2010-04-12 03:34 pm (UTC)(link)
"Помічаю, що діяльність і риторика "автономів" все більше зміщується вліво"

Пані Олено, при чому тут ліві? Ми що виступаємо за атеїзм, космополітизм, комунізм, марксизм і т.д., чи Вам так хочеться працювати по 12 годин на день, а хто проти цього виступає-лівий. З таким підходом націоналісти назавжди залишаться в тому місці, де зараз і перебувають. Тоді як поєднання одвічного прагнення соціальної справедливості, яке завжди було притамманне українському націоналізму від Миколи Міхновського (його засновника), до Української повстанської армії. Навпаки, націоналіст, який виступає за капіталазм-це не націоналіст, бо українські націоналістичні організації минулого не мали жодного стосунку до нього. З"явилася ця гидота лише в діяшпорі разом з "єврейськими куренями УПА"

http://www.history.org.ua/LiberUA/Book/OUN1943/54.pdf -от, почитайтк постанову Третього Великого Збору ОУН. Там соціальна програма набагато комуністичніша ніж у КПУ
(deleted comment)

Re: Ліва - Права

[identity profile] ans-ukraine.livejournal.com 2010-04-12 10:37 pm (UTC)(link)
http://borysfen.livejournal.com/94197.html

Мусоліні потрапив у пута буржуазних реакціонерів, тому не здійснив соціальну програму фашистського руху в повному обсязі. Про що дуже жалкував після того як "праві" знюхалися з американцями і здійснили антифашистський переворот. Мусоліні ледве врятувався від розправи тоді. Після цього фашисти повернулися до своїх першопочаткових синдикалістських фимог. Будь-яка співпраця з правими реакціонерами та консерваторами була припинена. Італійська соціальна республіка (Республіка Сало) проіснувала 2 роки, але зробила для італійського народу більше ніж попередні 20 років у союзі з реакцією. От програмовий документ Італійської соціальної республіки http://www.vatra.org.ua/yevropa/veronskyy-manifest.html
(deleted comment)

Re: Ліва - Права

[identity profile] ans-ukraine.livejournal.com 2010-04-13 12:00 pm (UTC)(link)
Шановний, ця автобіографія написана в 1929 році. Звернуть на це увагу, і тоді Вам усе стане зрозуміло:) Щодо Франко і Салазара-це був правий аналог Брєжнєвського застою. Не бачу підстав цим захоплюватися. Автентичних націонал-синдикалістів, які були співзасновниками партії Франко, він згноїв у тюрмі. От вам і Термідор...
(deleted comment)
(deleted comment)

Re: Ліва - Права

(Anonymous) - 2010-04-14 12:16 (UTC) - Expand
(deleted comment)

[identity profile] skolot13.livejournal.com 2010-04-12 04:56 pm (UTC)(link)
Соціальна справедливість – це націоналістична ідея!
Андрій Іллєнко
http://www.reactor.org.ua/main/2912-socialna-spravedlivist-ce-nacionalistichna-ideya.html

(Anonymous) 2010-04-13 03:56 pm (UTC)(link)
Неправда. Национализм - это форма защиты буржуазного класса. Его наиболее агрессивное крыло.

[identity profile] jevgen.livejournal.com 2010-04-13 05:53 pm (UTC)(link)
Та шо ві гавагітє? :) А ось тов. Бакунін нам каже це саме про марксизм:

"Евреи составляют сегодня в Германии настоящую власть. Будучи сам евреем, Маркс имеет вокруг себя как в Лондоне, так и во Франции и многих других странах, но, главным образом, в Германии, толпу еврейчиков, более или менее умных и образованных, живущих главным образом его умом и перепродающих в розницу его идеи. Оставляя себе монополию на большую политику — я бы сказал на большое интриганство — он охотно оставляет им эту маленькую, грязную, ничтожную часть, и надо сказать, что в этом отношении, всегда послушные его импульсам, его высокому руководству, они оказывают ему большие услуги: беспокойные, раздражительные, любопытные, нескромные, болтливые, суетящиеся, интригующие, эксплуатирующие, какими являются евреи повсюду, коммерческие агенты, беллетристы, политиканы, журналисты, брокеры от литературы одним словом, и одновременно финансовые брокеры, они овладели всей прессой Германии, начиная с самых абсолютистски-монархических до непримиримо радикальных и социалистических газет. Уже давно они царят в мире денег и больших финансовых и коммерческих спекуляций: стоя одной ногой в банке, они за эти последние годы поставили другую ногу в социализм, умостив, таким образом, свой зад в повседневную литературу Германии… Можете себе представить, сколь тошнотворной должна быть подобная литература.

Итак — весь этот еврейский мир, образующий единую эксплуатирующую секту, нечто вроде народа-пиявки, прожорливого коллективного паразита, организованного вну­три себя не только через границы государств, но даже через все различия политических взглядов — этот мир в настоящее время, по большей части, по крайней мере, находится в распоряжении Маркса с одной стороны и Ротшильда с другой. — Я знаю, что Ротшильды, какими бы реакционерами они ни были, высоко ценят достоинства коммуниста Маркса; и что, в свою очередь, коммунист Маркс чувствует себя неодолимо увлеченным инстинктивной привлека­тельностью и почтительным восхищением к финансовому таланту Ротшильдов. Их соединяет еврейская солидарность — та столь мощная солидарность, которая поддерживалась в течение всей истории".

М.А. Бакунин. "Письмо интернационалам Болоньи"
http://black-rat.org/ydeolohyya/m-a-bakunyn-pysmo-ynternatsyonalam-bolony-chast-i.html

Щодо націоналізму, то не треба плутати буржуазний націоналізм з робітничим націоналізмом. Це різні ідеології. Почитайте товариша Кім Че Іра наприклад:

"Необхідно розрізняти істинний націоналізм, прихильники якого люблять свою націю і захищають її інтереси, і буржуазний, прихильники якого прагнуть захистити інтереси буржуазного класу.
(...)
Розцінювати комунізм і націоналізм як речі несумісні – це помилковий підхід. Комуністична ідеологія представляє не лише інтереси робітничого класу. Комунізм – це ідеологія захисту як інтересів робітничого класу, так і інтересів національних; це дух справжньої любові до країни і нації. Націоналізм – також патріотична ідеологія, ідеологія захисту інтересів країни і нації. У любові до країни і нації комунізм і націоналізм вбачають спільність думок і почуттів, у якій полягає ідеологічна основа їхньої коаліції. Звідси стає ясно: немає ніяких причин і підстав біполяризувати комунізм і націоналізм, відкидаючи останній".

Кім Чен Ір. "Про правильне розуміння націоналізму"
http://ntz.org.ua/?p=1107
(deleted comment)

Re: Конституція вже знищена

[identity profile] bilozerska.livejournal.com 2010-04-14 01:44 am (UTC)(link)
Пане Миколо, я відправила вам листа у приватку Лайвджорнал. Дуже прошу глянути якнайшвидше.
(deleted comment)

Re: Конституційні збори

[identity profile] vernygora.livejournal.com 2010-04-13 12:00 am (UTC)(link)
"сталинського фашизму"

Це що таке???!!!
Шановний,не можна курку називати слоном,оскільна вона є КУРКОЮ,а не СЛОНОМ.Ви написали маразм.

Кирило 83

(Anonymous) 2010-04-12 09:27 pm (UTC)(link)
Яка різниця як це зветься: "право" чи "ліво"?!
В головному Олена права - автоному прямують не в тому напрямку. Хоча, саме ця акція мені здається хорошою.

Re: Кирило 83

[identity profile] yuriy-hudymenko.livejournal.com 2010-04-13 12:59 pm (UTC)(link)
Звичайно, не в тому. Ні в якому разі не потрібно виходити за рамки "Шевченко - Голодомор - УПА", не потрібно зачіпати дійсно болючих питаннь сьогоденності. Треба кричати "Слава Україні" і закидувати образами тих робітників, селян, просто службовців, котрі чомусь не вважають за потрібне кричати "Героям слава", а замість цього працюють на благо родини та Батьківщини. Ганьба автономам-зрадникам Ідеї!